КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4 ЗА ТЕМОЮ « Я І СВІТ» ВАРІАНТ 1
1.Запишіть назви відомих вам творів Станіслава Чернілевського.
2.З якого вірша Ірини Жиленко ці рядки:
І в довгі засніжені ночі
Нашіптує дітям казки?
А) «Гном у буфеті»; б) «Підкова»; в) «Жар-птиця».
3.Хто такі яяни? А) жителі іншої планети;
б) жителі підземного царства; В) уявні істоти.
4.Назвіть художні засоби, які використав Ігор Калинець у поезії «Писанки»:
«то вже дзвенить, як згусток сонця» -
«воскові взори», «дивним писачком» -
5.Чого навчає людину вірш «Жар-птиця»?
6.Чому, на вашу думку, письменниця перетворила кволого дідуся саме на самоцвіти?
7.Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Чого навчила мене казка «Говорюща риба»?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4 ЗА ТЕМОЮ « Я І СВІТ» ВАРІАНТ 2
1.Запишіть назви відомих вам творів Ірини Жиленко.
2.Хто з ліричних героїв Ігоря Калинця так розповів про себе:
Сплю глибоко-глибоко, а ще глибше
Мати моя підземна.
А)криничка; б) веселка; в) стежечка.
3.Емма Андієвска вже багато років проживає в
А) Парижі(Франція); б)Нью-Йорку(Америка); в) Мюнхені(Німеччина).
4.Назвіть художні засоби, які у своїх віршах використав Станіслав Чернілевський:
«і осінь їй тихенько опустила горіховий листок перед вікном» -
«світанковий мамин вогонь» -
5.Чого навчає людину вірш «Підкова»?
6.Охарактеризуйте риси вдачі пастушка. Як би ви вчинили на його місці?
7.Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Чого навчила мене казка «Говорюща риба»?