Тема: Здрастуй, школо!
Мета: Продовжити вивчення правил поводження в школі;
Розвивати увагу, кмітливість, пам’ять, логічне мислення, зосередженість, розумові здібності, творчі здібності, організаторські здібності, активність на уроці, окомір.
Виховувати: любов до школи, Батьківщини, рідного краю, виховувати інтерес до навчання;
Клас: 2-Б
Вчитель: Мартиненко Діана Олексіївна
Програма “Інтелект України”
Хід уроку:
1. Організація навчальної діяльності:
Перевірка готовності до уроку.Вітання.
2. Актуалізація опорних ЗУН:
Пісня: Школа ( музика Ірини Тарнавської, слова Володимира Федотова).
Робота в групах: На листочку А4 Зробити замальовку: “Що для тебе школа?”
↑
←Школа→
↓
3. Повідомлення теми та завдання уроку:
Сьогодні ми з Вами поговоримо про школу. Пригадаємо основні правила поводження себе в школі.
Перегляд фрагменту мультфільму “В країні невивчених уроків”
4. Практична робота:
1. Розфарбуй школу яскравими кольорами і придумай назву:
2. Сторінка успішних учнів:
Робота з диханням
1. Набери повітря і на видиху прочитай першу колонку.
2.
3. Повтори алгоритм.
3. Фізкультхвилинка
4. Вправа Черепаха та сорока:
5. Прочитай текст повільно, як повзе черепаха, а потім швидко, як скрекоче сорока:
6. Лист:
7.
8.
5. Підведення підсумків уроку:
Складання: Чек-лист мої топ 5 навиків успішного учнння:
6. Рефлексія:
1. Яка була тема уроку?
2. Що ми сьогодні робили?
3. Про що ми сьогодні читали?
4. Що я можу робити вже сьогодні, щоб бути успішним учнем?