У природі все взаємопов’язане
(с.111-113)
Мета: формувати розуміння взаємозв’язків в живій та неживій природі; розвивати вміння розрізняти тварин за способом живлення; поглибити поняття ланцюгу живлення у природі; закріпити вміння складати найпростіші ланцюги живлення; відпрацьовувати вміння аналізувати об’єкти природи, установлювати взаємозв’язки між ними; виховувати бережливе ставлення до тварин та природи в цілому.
Формування ключових компетентностей:
уміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, доцільно використовувати математичні терміни;
соціальної –продуктивно співпрацювати з різними партнерами в парній та груповій роботі;
громадянської – бережливо ставитися до книжок, шкільного приладдя.
спілкуватися державною, рідною мовою – лаконічно та чітко формулювати відповіді;
загальнокультурна - застосовувати навички мовлення та норми відповідної мовної культури; використовувати, при нагоді, рідну й іноземні мови у активній взаємодії.
Тип уроку: вивчення нових знань.
Обладнання: презентація, проєктор.
Хід уроку
Привітання
Доброго ранку - сонце привітне!
Доброго ранку - небо блакитне!
Доброго ранку -у небі пташки!
Доброго ранку - зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!
Вправа « Очікування»
- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- Продовжіть речення.
« Від уроку я очікую…»
-Добре. Всі ваші очікування збудуться, якщо ми будемо працювати за девізом. Прочитаймо з дошки.
Міркуйте, думайте, відповідайте,
Знання нові ви здобувайте.
Елементи кінезіології
- Для настрою на уроці та підвищення розумової діяльності пропоную нам виконати цікаву вправа «Вухо – ніс»
Вправа «Мій настрій»
Три пелюстки маю,
Свій настрій визначаю!