Урок "У природі все взаємопов’язане"

Про матеріал
Розробка уроку Я досліджую світ за підручником Н.Бібік, Г.Бондарчук для учнів 3 класу " У природі все взаємопов'язане".
Перегляд файлу

У природі все взаємопов’язане

(с.111-113)

    Мета: формувати розуміння взаємозвязків в живій та неживій природі; розвивати вміння розрізняти тварин за способом живлення; поглибити поняття ланцюгу живлення у природі; закріпити вміння складати найпростіші ланцюги живлення; відпрацьовувати вміння аналізувати об’єкти природи, установлювати взаємозв’язки між ними; виховувати бережливе ставлення до тварин та природи в цілому.


Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, доцільно використовувати математичні терміни;

соціальної –продуктивно співпрацювати з різними партнерами в парній та груповій роботі;

громадянської – бережливо ставитися  до книжок, шкільного приладдя.

спілкуватися державною, рідною мовою – лаконічно та чітко формулювати відповіді;

загальнокультурна - застосовувати навички мовлення та норми відповідної мовної культури; використовувати, при нагоді, рідну й іноземні мови у активній взаємодії.

Тип уроку: вивчення нових знань.

Обладнання: презентація, проєктор.

Хід уроку

Привітання

Доброго ранку - сонце привітне!

Доброго ранку - небо блакитне!

Доброго ранку -у небі пташки!

Доброго ранку - зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!

 

Вправа « Очікування»

- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

- Продовжіть речення.

 « Від уроку я очікую…»

-Добре. Всі ваші очікування збудуться, якщо ми будемо працювати за девізом. Прочитаймо з дошки.

Міркуйте, думайте, відповідайте,

Знання нові ви здобувайте.

 

Елементи кінезіології

- Для настрою на уроці та підвищення розумової діяльності пропоную нам виконати  цікаву вправа «Вухо – ніс»

КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ВПРАВИ | Інклюзивно-ресурсний центр

Вправа «Мій настрій»

Три пелюстки маю,                                                 

Свій настрій визначаю!

Рисунки ромашки карандашом для срисовки (30 фото)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 серпня 2020
Переглядів
2415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку