Дидактичні ігри можна і потрібно широко використовувати як засіб навчання, виховання і розвитку школярів. У будь-якій грі розвивається увага, спостережливість, кмітливість. Збільшення розумового навантаження змушує замислитися над тим, як підтримати в учнів інтерес до матеріалу, що вивчається, їх активність протягом уроку.
«Я роблю це так..»
Історична гра «Хронолітак»
Скажіть будь ласка, а ви любите історію? Так
А чи хотіли б ви розгадати таємницю минулого? Так.
Давайте разом з вами помандруємо на хронолітачках, які ми відправимо з машини часу.
Для того, щоб розпочати подорож нам потрібен оператор машини часу.(Хто бажає взяти участь?). Прошу підійти. Ваше завдання діставати по черзі літаки і відправляти їх в політ.
А хто спіймає літачок, той помандрує в часі, а до якої країни дізнаєтеся прочитавши написи на крилі літака.
Будь ласка підніміться кому усміхнулася доля, вийдіть на сцену.
Прошу пасажирів нашої машини часу за допомогою дати і події на ваших літаках визначити до якої країни ви потрапили.
Побудуйте хронологічний ланцюжок, зайнявши місця починаючи від найдавнішого часу до сучасного періоду.
Давайте ще раз озвучимо дати і події, які сьогодні згадали.
Молодці! Добре справилися з завданнями.
Дякую за співпрацю!
А на згадку про участь в грі, прийміть невеличкі подаруночки з зображенням країни в якій побували.