Я у Світі Базовий компонент дошкільної освіти освіти -- Державна базова програма «Я у Світі»

Про матеріал
Наближення змісту освіти до реалій сьогодення Врахування індивідуальної історії життя, досвіду, можливостей кожної дитини Надання зростаючій особистості право на вільний вибір, прийняття власних рішень, самостійні дії Розвиток адекватної самооцінки, саморегуляції поведінки, елементарних форм рефлексії Прищеплення навичок чуйного ставлення до оточення, готовності підтримати та допомогти Організація взаємодії на засадах партнерства, поваги педагога до дітей
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Я у СвітіКомплексна програма розвитку дитини від народженнядо шести років. Герасимовська О. В.

Номер слайду 2

Ідея модернізації та гуманізації першої ланки освіти. Базовий компонент дошкільної освіти освіти -- Державна базова програма «Я у Світі»

Номер слайду 3

У центрі уваги не педагог як організатор освітнього процесу, а дитина, якісні та кількісні зміни, що відбуваються з нею. Пріорітет особистісного самовизначення дитини. Виняткова роль власної активності дитини в особистісному ставленніРоль педагога допомогти - дошкільнику жити власними силами у злагоді з довкіллям та згоді з собою

Номер слайду 4

НоваціїСфери життєдіяльностіБазові якості особистостіСовість як внутрішня етична інстанція. Фонди хочу і можу. Статева диференціація та ідентифікація. Картина світу. Креативність і компетентність

Номер слайду 5

Матеріали структуровано за психологічним вікомдітей та за лініями розвитку відповідно до кожноговіковог етапу

Номер слайду 6

Пріоритети. Наближення змісту освіти до реалій сьогодення. Врахування індивідуальної історії життя, досвіду, можливостей кожної дитини. Надання зростаючій особистості право на вільний вибір, прийняття власних рішень, самостійні діїРозвиток адекватної самооцінки, саморегуляції поведінки, елементарних форм рефлексіїПрищеплення навичок чуйного ставлення до оточення, готовності підтримати та допомогти. Організація взаємодії на засадах партнерства, поваги педагога до дітей

Номер слайду 7

Базова програма розвитку дитинидошкільного віку « Я у Світі»складалася з двох частин. Визначено умови ефективного впровадження програми, передбачено вимоги до вивчення іноземної мови в дошкільному дитинстві, оволодіння навичками користування комп'ютером тощо. Визначено основні концептуальні, змістові та організаційно- методичні засади, а також розкрито: Особливості вікових періодів. Характеристики психологічного віку. Освітні завдання лінії розвитку. Показники компетентностіЗміст та умови педагогічної дільності12

Номер слайду 8

Науковий редактор та упорядник. Кононко. Олена Леонтіївна. Доктор психологічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, відмінник освіти України

Номер слайду 9

2007 Апробація програми2009 МОН спільно з АПН України провели регіональні семінари на базі областей, які брали участь в апробації програми. Це зокрема Сумська, Черкаська, Донецька, Рівненська та Хмельницькі області, а також міста Київ та Севастополь

Номер слайду 10

2014 Вийшла нова редакція програми розвитку дитини « Я у Світі»

Номер слайду 11

Оновлений зміст. Основні акценти – гармонійний та різнобічний розвиток дитини, формування її особистості створених в умовах дошкільного закладу розвивального життєвого простору, сприятливого дня: Закладання основ компетентності дитини. Забезпечення балансів фондів «можу» і « хочу»Виховання зачатків ціннісних ставлень до природи, культури, людей, власного – ЯРозвитку в дитині творчих здібностей уміння генерувати оригінальні ідеї та неординарна розв'язувати проблеми. Формування її готовності до майбутьнього шкільного життя

Номер слайду 12

Зміст викладено в двух частинах. Від народження до трьох років. Від трьох до шести ( семи) роківІнваріантну складову структуровано відповідно до нової редакції Базового компонента дошкільної освіти. Програмовий зміст викладено за освітніми лініями: « Особистість дитини», « Дитина в соціумі», « Дитина у природному довкіллі», « Дитина у світі культури», «Діяльність дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку», «Мовлення дитини»Варіативна складова представлена освітніми лініями: « Комп'ютерна грамота», «Іноземна мова», «Хореографія», « Шахи»Додатки у яких представлені практичні матеріали для роботи з дітьми, зокрема орієнтовні переліки художніх творів, музичних репертуарів, словниковий запас тощо.

Номер слайду 13

2019 Вийшла оновлена програма розвитку дитини від народження до шести років« Я у Світі»( чинна нині)

Номер слайду 14

Зміни. Ущільнити виклад, але зберегти основні матеріали до яких звикли педагоги, водночас внесли необхідні зміни й уточнення. Програму вмістили в одній книзіУсі вікові періоди життя дитини- від народження до шести/ семи років представлені послідовно у хронологічному порядку. Позиція авторів не змінилася! Це програма розвитку дитини як суб'єкта життєдіяльності. Вона націлює педагогів на компетентносний підхід до організації життєдіяльності дітей

Номер слайду 15

Вимоги до організації освітнього процесу- збалансованість сформованості компетентності з у сіх основних сфер життєдіяльності

Номер слайду 16

Методичні рекомендації до програми. Я у Світі. Організація життєдіяльності малюків. Я у Світі. Організація життєдіяльності дошкільників

Номер слайду 17

Основна ідея- організація компетентнісного підходу. Компетентний=досвідчений

Номер слайду 18

pptx
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку