Поради психолога1. У конфлікті не буває переможців: програють завжди обидві сторони. Отже, не порівнюй ступеня провини, а зроби першим крок назустріч — це показник твого характеру і самоповаги. Розпочни розмову з опису конкретної ситуації, яка тебе не влаштовує. Намагайся бути при цьому щонайбільше об’єктивним.2. Вислови те, що ти відчуваєш через конфліктну ситуацію. Безліч конфліктів між людьми ускладнюються наявністю невисловлених думок і почуттів. Іноді тільки завдяки їх висловленню можна залагодити ситуацію.
3. Намагайся вислухати протилежну сторону — це, мабуть, найважче. Необхідно пам’ятати, що ваші думки є різними, і саме це спричинило конфлікт. Уважно слухай співрозмовника, не перебивай, не заперечуй, не сперечайся. Продемонструй йому, що ти дійсно його уважно слухаєш і прагнеш досягти злагоди.4. Утримуйся від коментарів, завершуючи будь-яку розмову. Звертай увагу на те, де ваші думки збігаються.5. Вислови свої конкретні пропозиції, реалізація яких може змінити ситуацію, поведінку, стосунки.