Я – знавець мистецтва

Про матеріал
Здійснити контроль, корекцію, систематизацію та оцінювання нав- чальних досягнень учнів з тем, вивчених протягом навчального року; розвивати інтерес, мислення, естетичні смаки; виховувати любов до мистецтва
Перегляд файлу

Тема.Урок-вікторина  «Я – знавець  мистецтва»

Мета:здійснити  контроль,  корекцію,  систематизацію  та  оцінювання  нав-

   чальних  досягнень  учнів  з  тем,  вивчених  протягом  навчального 

             року;  розвивати  інтерес,  мислення,  естетичні  смаки;  виховувати

             любов  до  мистецтва.

Обладнання: картинки  із  завданнями.

 Хід  уроку

І. Організаційний  момент.

ІІ.Повідомлення  теми  уроку.

ІІІ.Мотивація  навчальної  діяльності.

ІV.Гра  ,,Вікторина.”

1.Що  є  невід’ємною  частиною  культури,  художньою  діяльністю  людей?

 (Мистецтво.)                    2.Назвіть  найдавніший  вид  образотворчого  мистецтва,  який  виник  разом            

   з  іншими  видами  первісної  культури  в  період  ставлення  первісної  лю-

   дини  як  соціальної  істоти.  (Графіка.)         

3.Які  основні  зображальні  засоби  графіки? (Лінія,  пляма,  крапка,  штрих.)

4.За  яку  графічну  техніку  Т.Г.Шевченко  отримав  звання  професора  гра-

   вюри? (Офорт.)

5.Які  кольори  є  основними? (Жовтий,  червоний,  синій.)

6.Які  кольори  належать  до  хроматичної  гами? (Кольори  веселки.)

7.Які  кольори  належать  до  ахроматичної  гами? (Усі  відтінки  сірого,  бі-

    лого,  чорний.)

8.Чому  натюрморт  називають  ,,мертвою  природою”? (Тому  що  він  при-

    свячений  зображуванню  неживих  предметів.)

9.Назвіть  майстрів  голландської  школи  натюрморту  XVІІст. ( В.Калф,

   П.Клас,  В.Хеда.)

10.Назвіть  відомих  вам  вітчизняних  майстрів  натюрморту. (Катерина  

     Білокур,  Ж.Шарден,  І.Хруцький.)

11.Які  матеріали  найбільш  поширені  у  скульптурі?( Пластилін,глина,

     гіпс,  дерево,  метал..)

12.Де  знайдено  перші  скульптурні  зображення? ( У  печерах  первісних 

     людей.)

13.До  якого  жанру  образотворчого  мистецтва  належить  зображення

     тварин? ( Анімалістичного.)

14.Які  основні  елементи  петриківського  розпису? (,,Зернятко”, ,,колосок”,

     ,,гребінчик”,  ,,горішок.” )

15 .Що  характерне  для  декоративно-прикладного мистецтва?(Використання

      оберегової  символіки  орнаментів.)

16.Яка  давня  культура  мала  найбільший  вплив  на  орнаментальну  мову

      українського  декоративно-прикладного  мистецтва? (Трипільська.)

17.Як  називається  гладкофарбоване  в  один  колір  яйце? (Крашанка.)

18.Як  називається  яйце,  оздоблене  видряпаним  гострим  предметом  ма-

     люнком? (Дряпанка.)                                                                                                      19.Як  називається  інструмент  для  виготовлення  писанок? (Писачок.)

20.Як  називаються  вироби  із  глини? (Кераміка.)

21.Як  називається  візерунок,  побудований  на  ритмічному  чергуванні  еле-

     ментів.  (Орнамент.)

22.Який  російський  художник  брав  активну  участь у  визволенні Т.Г.Шев-

     ченка  з  кріпацтва? (Брюлов.)

23.Яке  село  є  осередком  народного  декоративного  розпису  в  Україні?

     ( Петриківка.)

24.Назвіть  класичний  грецький  ордер,  який  один  із  трьох  й  досі  широко

     використовується  в  архітектурі  всіх  країн  світу. ( Коринфський.)

25.Який  художник-мариніст,  що  жив  у  Феодосії,  написав  картину  ,,Де-

     в’ятий  вал.” (Айвазовський.)

26.Як  називається  культура  Стародавньої  Греції? (Антична.)

27.Який  художник  є  автором  картини  ,,Запорожці  пишуть  лист  турець-

     кому  султану”.  ( Рєпін.)

ІІІ.Підсумок  уроку.

  Визначення   і   нагородження   переможців,  оцінювння  рівня  знань  і  вмінь  учнів.

VІ. Домашнє  завдання.

Відвідати  на  канікулах  з  батьками  виставки  в  місті  Києві.

doc
Додано
12 листопада
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку