ЯДС 3 клас Діагностувальна робота №8 за розділом "Світ природи"

Про матеріал
Діагностувальна робота складена за програмою Р. Шияна на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ до підручника "Я досліджую світ" Тетяни Воронцової.
Перегляд файлу

        Діагностувальна  робота за розділом « Світ  природи»                                      

                                     ____________________                    __________________                                  

  1. Поділи об’єкти  на дві групи : гора, олень, дуб, зірка, медуза, троянда.

 

Об’єкти живої природи

  Об’єкти неживої  природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач  рукотворні об’єкти.

На Черкащині зростає кількість диких тварин           Tikkurila випустила колекцію фарб для захисту тварин на межі зникнення -  Telegraf — журнал дизайнерів.           Набір посуду Tefal Primary 4 предмети (E308S474) ціни в Києві та Українi -  купити в магазині Brain: комп'ютери та гаджети Наочний матеріал "Предмети круглої форми" | Презентація. Дидактичні  матеріали

 

  1. Визнач об’єкти та явища за їхніми властивостями. Запиши відповідь.

 

  • Біла, крихка, можна малювати та писати  -    ________________
  • Дика, невелика тварина , вкрита колючками - _______________
  • Хребетна  тварина, має пір’я і дзьоб - _________________ 
  • Хребетна тварина, має луску і плавці  _    ________________    

 

  1. Розглянь карту. Познач, які твердження істинні , а які хибні.

Урок ": Карта півкуль. Материки і океани на карті світу.  Океани.Розв'язування задач на визначення часу за швидкістю і відстанню"

                                  Твердження

     Істинне

    Хибне

Це – політична карта світу.

 

 

Сушу , вкриту льодом позначають на карті білим кольором.

 

 

Водні об’єкти позначають синім кольором.

 

 

Височини позначають зеленим кольором, а низини – коричневим.

 

 

 

  1. Продовж речення.
  • Земну кору називають  ______________________________
  • Повітряну оболонку Землі називають    ________________________
  • Сукупність усіх вод на планеті називають ______________________

 

  1. Оберіть (закресліть) зайве в кожному рядку:

А)  Дельфін, яструб, рачки, риби.

Б)  Сосна, ялина, кедр, липа.

В)  Павук, черв’як, комар, пташка . 

7.  Встанови пропущену ланку  в ланцюгу живлення.

 

                                                                       

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

 

    8 .  Встанови відповідність.

Якщо справа сторона горизонту схід,         *                                    *    північний схід .

Між півднем та заходом розташований      *                                    *    південний захід .

Між північчю і сходом    -                            *                                    *    то зліва захід .

 

  9. Поділи екосистеми на 3 групи , заповнивши таблицю:

озеро, парк, зоопарк, пустеля, теплиця, степ, акваріум, річка, канал.

 

Природні

      екосистеми

 Напівприродні 

               екосистеми

 Штучні

      екосистеми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  Оціни себе :  Легко             Складно                Не знаю  

 

 Робота : _________________________________

Оцінні судження вчителя : ___________________________________________________
________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маланчук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 листопада 2022
Переглядів
747
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку