ЯДС Де шукати скарби україни?

Про матеріал
матеріали для проведення уроків ядс в 4 класі. на тему Де шукати скарби України?
Перегляд файлу

Дмитрівський ліцей імені Т.Г. шевченка

 

 

 

 

Конспект уроку

Я досліджую світ

4 клас

На тему:

«Де шукати скарби України?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:  Куцик Ю.М.

2023 н.р

 

Хід

Ранкове коло

1.Запрошення до ранкового кола

 

У всіх народів є слова вітання,

Вони повагу і любов несуть.

При зустрічі хороші побажання

Завжди людську відображають суть.

 

 

-         Привітайте один одного, висловлюючи свої побажання. Я розпочну.

-         Вітання тобі, Богданко! Вдалого дня!

(5-6 учнів)

-         А яка зараз пора року, день, число та погода?( Відповідь 1 дитини). Дитина з ООП вивішує на ранковому колі  щоденні новини разом з однокласником, асистентом.

-         Чи любите ви подорожувати?

-         Я пропоную продовжити нашу мандрівку на машині часу(темі місяця жовтня) в минуле. Адже без минулого нема майбутнього. Це тема нашого тижня. Поїхали!

І. Вступна частина

1. Оголошення теми уроку

1.1. Асоціативний кущ «Скарб» НП Слайд 1

-Які асоціації виникають, коли чуєте слово «скарб»?(Роздрукувати для дитини з ООП малюнки-асоціації, викликати до дошки)

(знахідка, приз, коштовності, багатство, золото, гроші, цінності, )+ учні дописують НП

Всі ваші відповіді дуже оригінальні та неповторні. А для мене асоціація зі слово «скарб»- спадщина. НП(на магнітну дошку одне слово під іншим)

  Це всі цінні об’єкти, що залишилися від попередніх поколінь.

-         Отже, тема нашого уроку та нашого дня «Де шукати скарби України»

ІІ. Основна частина

1. Пояснення нового матеріалу

1.2. «Розсипані букви»

-Які ж вони скарби України? Спробуємо дізнатися про декілька об’єктів, склавши слова із розсипаних літер. Поки працюють однокласники біля дошки, то ми спробуємо здогадатися про які скарби України може йти мова ще?

(Картина, пісня-1 пара на лівій частині дошки, 1

 книга, заповідник-зліва на центральній дошці,2

 храм, традиції- справа на центральній дошці,3

 парк, фортеця-на правій дошці, викликати в пару дитину з ООП) 4НП

-Отже, це все є об’єктами культурної спадщини  НП (на магнітну дошку слово «культурна» перед словом спадщина)

2. Робота в парах

2.1 Робота з підручником(с.64, в рамках) Читання для друга (1 варіант читає, 2 варіант слухає. За оплеском помінятися ролями. Одна пара розповість біля дошки ) Слайд 2

2.2 Узагальнене слово вчителя

-Отже, культурна спадщина- це цінності матеріальні та духовні(або нематеріальні), які люди успадкували від попередніх поколінь. Культурна спадщина охороняється законом, що зазначено в Конституції України, стаття 54.

Матеріальна                        Нематеріальна                НП

Фізхвилинка (вправа з нейробіки)

2.3 «Мозковий штурм»

-Які об’єкти ви б віднесли до матеріальної культурної спадщини? А до нематеріальної?(Відповіді 2-3 учнів)

-А як ми можемо згрупувати народні казки, пісні, прислів’я, скоромовки, загадки?

-Так, усна народна творчість або фольклор. Слово «фольклор» має англійське походження і означає «народна мудрість» НП

2.4 Перегляд відео про борщ та постановка проблемного запитання

-А зараз переглянемо відео-уривок з випуску новин  про один з об’єктів нематеріальної або духовної культурної спадщини України і подумаємо над питанням:

-Чому важливо поширювати інформацію серед інших країн про українську культурну спадщину? (Відповіді 2 учнів)

3.Робота в групах

1 група. З‘єднати фото з назвою об’єкта та визначити до якої групи культурної спадщини належить.

1.Золоті Ворота М

2.Катерина Білокур «Крізь терни до зірок» Н

3. Пісня «Вийди, вийди сонечко» Н

4. Музей писанки в Коломиї М

5.Гопак Н                                  6.Собор святого Юрія М

2 група. З‘єднати частини прислів’я про мову та пояснити одне на вибір.

3 група. З‘єднати фото з назвою об’єкта та визначити до якої групи культурної спадщини належить.

1.Літопис Самовидця

2. Чернівецький драмтеатр ім.О.Ю.Кобилянської

3.Українська народна скоромовка

4. Архип Куїнджі «Дніпро вранці»

5.Вишиванка                 6.Кутя

4 група. Відгадати загадки

1.Човен           2.Дзеркало                   3.Веселка                      4.Ніч                 5.Книжка

6.Хліб

Богданка!5 група. Розмістити в правильній послідовності інструкцію з приготування борщу. (Дитина з ООП викладає інгредієнти в каструлю)

1.Відварене м’ясо нарізати кубиками і вкинути в каструлю з водою.

2.Цибулю подрібнити, моркву натерти на терці та обсмажити.

3.Помідори дрібно нарізати, капусту нашаткувати соломкою.

4.Буряк нарізати соломкою, обсмажити, додати помідори, оцет і тушкувати 5 хвилин.

5.Картоплю нарізати кубиками і вкинути в бульйон.

6.Всі овочі додати в бульйон.

7.Поперчити, посолити та додати лавровий лист.

8.Витиснути через часникодавку часник в борщ і дати настоятися 20 хв. Смачного!

 

ІІІ Заключна частина

 

1.Рефлексія. Завдання з лего.

 

 

На слайдах  об’єкти культурної спадщини. Діти визначають до якої групи віднести об’єкт: матеріальна чи нематеріальна культурна спадщина. Якщо матеріальна, то піднімають синю цеглинку, якщо нематеріальна- то жовту.

Домініка Чекун-володіє складною старовинною технікою співу.

2.Самооцінювання

Картка самооцінювання

Д/з: обрати один об’єкт культурної спадщини рідного краю та підготувати інформацію про нього.

docx
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку