Світ рослин. Будова, функції органів та їх значення для навколишнього середовища

Про матеріал
Матеріал містить запитання з теми "Світ рослин", які можна використовувати частково або вцілому під час діагностувальної роботи. Також можливе використання під час повторення знань з теми та для підготовки до перевірної роботи.
Перегляд файлу

___________________________________________

Діагностувальна робота з теми «Світ рослин»

___________________________________________

  1. Рослини за тривалістю життя бувають:

а)

б)

в)

  1. Органи рослин:

а)

б)

в)

г)

д)

  1. За формою кореневу систему поділяють на:

а)

б)

  1. Корінь слугує для ___________________________________________

___________________________________________________________

__________________________________________________________.

  1. Навіщо рослині стебло? ______________________________________

___________________________________________________________

__________________________________________________________.

  1. Товсте і тверде стебло – це __________________________________.
  2. Пагін – це _________________________________________________

__________________________________________________________.

  1. За формою листки бувають:

а)

б)

  1. Хлорофіл слугує для _________________________________________

__________________________________________________________.

  1.  За способом кріплення листки бувають:

а)

б)

  1. Листки слугують для ________________________________________

___________________________________________________________

__________________________________________________________.

  1. Значення падолисту для дерева: _______________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

  1. Квіткові рослини – це _______________________________________

__________________________________________________________.

  1. Будова квітки:

Блог Ковальчук Євгенії Вікторівни, вчителя біології Чабельської ЗОШ


1-

2-

3-

4-

5 -
6 -

7 –

  1. Квітка слугує для ___________________________________________.
  2. Заповни таблицю:

Сухі багатонасінні

Сухі однонасінні

Соковиті багатонасінні

Соковиті однонасінні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши  плоди та їх представників (н-д: кістянка – вишня):

________________________________________________,

________________________________________________,

________________________________________________,

________________________________________________,

________________________________________________,

________________________________________________,

________________________________________________.

  1. Для розвитку рослин потрібні: ________________________________

_________________________________________________________.

  1. Доведи, що рослина – цілісний живий організм.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

        Ти – молодець! Знаєш багато інформації про рослини.

 

Самооцінювання __________________________

Оцінювання ______________________________

docx
Додав(-ла)
Литвин Леся
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку