Як адаптувати уроки англійської мови до умов дистанцїйного навчання. Посібник

Про матеріал
Даний посібник містить теоретичні основи організації дстанційного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі, а також матеріали практичного спрямування, а саме, цикл уроків з англійської мови у 6 класі,що буде корисним у використанні в роботі вчителів англійської мови.
Перегляд файлу

 

 


 

 

Автор: Продун Тетяна Вікторівна. Як адаптувати уроки англійської мови до умов дистанцїйного навчання. – Методичний посібник, 2021, -  51ст.

 

 

 

 

 

Рецензенти:

, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Ізяслава.

, заступник з навчальної роботи Ізяславський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №2, ліцей"
ім.О.Кушнірука

 

 

 

 

 

 Даний посібник містить теоретичні основи організації дстанційного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі, а також матеріали практичного спрямування, а саме, цикл уроків з англійської мови у 6 класі,що буде корисним у використанні в роботі вчителів англійської мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

Вступ……………………………………………………………..………...…..4-5 cт.

Розділ І.

Організація дистанційного навчання у школі…………………….…....6- 16 ст.

РОЗДІЛ 2.

 Online сервіси для взаємодії з учнями………………………..……….. 17-22 ст.

РОЗДІЛ 3.

Розробки уроків англійської мови у 6 класі по темі «Подорож»,

 адаптовані до умов дистанційної освіти………………….………….. 23- 45 ст.

Висновки ………………………………………………..…………….. ……... 46ст.

Використані джерела ………………………...……………………………     47 ст.

Додатки…………………………………………………………………...... 48-51 ст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає, до тих, хто навчається. Застосовується під час підготовки як у середніх загальноосвітніх школах і ЗВО, так і в бізнес-школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання учням можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності.

І найголовніше - дистанційне навчання  дає змогу навчатися на відстані. Ось чому тема дистанційного навчання є такою актуальною в умовах сьогодення.

Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології.  [ 1]

Серед вітчизняних і зарубіжних наукових досліджень різних аспектів дистанційного навчання (ДН), кількість яких в останні роки значно зросла, широко вживаними є поняття «дистанційне навчання (distance learning)», «дистанційна освіта (distance education)», «електронне навчання (е-learning)», «електронна освіта (e-education)», «навчання на відстані», інші суміжні поняття, які почасту використовуються неоднозначно і розтлумачуються по-різному.

Загальнотеоретичним питанням дистанційної освіти та супровідним поняттям присвячено безліч праць як вітчизняних науковців (А. Андрєєв, В. Биков, Н. Жевакіна, Н. Корсунська, В. Кухаренко, Є. Полат, В. Солдаткін, О. Тіхомірова, А. Хуторськой та ін.), так і зарубіжних (Д. Пейнтер (D. Painter), П. Валіатан (P. Valiathan), Е. Розетт (A. Rossett), Р. Воган Фразе (R. Vaughan Frazze), Р. Шанк (R. Schank) та ін. ), якими розроблені теоретичні положення здійснення дистанційного навчання[2]

Об’єкт дослідження- поняття «дистанційне навчання», суть, методи та принципи.

Предмет дослідження – специфіка викладання предмету «англійська мова» у дистанційні формі.

Мета дослідження – на підставі аналізу наукових джерел з теоретичних проблем дистанційного навчання систематизувати тлумачення ключових понять дистанційної освіти та дистанційного навчання, а також, запропонувати застосування на практиці методу дистанційного викладання англійської мови у школі.

Новизна полягає у підборі інноваційних, системних та ефективних методів та форм роботи під час дистанційного вивчення іноземної мови.

Завдання:

  • Розглянути наукове підґрунтя проблеми дистанційної освіти;
  • Обґрунтувати форми та методи ефективності дистанційного навчання;
  • Розглянути основні проблеми в організації ефективної дистанційної освіти;
  • Пояснити специфіку дистанційних уроків.

Основна ідея роботи – проаналізувати, визначити та продемонструвати основні форми, методи та прийоми навчання іноземній мові дистанційно.

Теоретичне та практичне значення роботи полягає у можливості  використання вчителями англійської мови матеріалів під час організації дистанційних уроків.

Всупереч поширеній хибній точці зору, дистанційне навчання – це аж ніяк не канікули з онлайн-перекличкою та домашнім завданням.

Недостатньо просто кидати дітям посилання на матеріали для самостійного опрацювання у месенджер.

Дистанційний формат передбачає наявність всіх притаманних очному навчанню атрибутів, таких як групові дискусії, колективне обговорення пройденого матеріалу, живе спілкування тощо.

Для забезпечення повноцінного освітнього навчального процесу на відстані, окрім технічного інструментарію, вчителю необхідно володіти низкою професійних та особистих компетентностей, які дозволять зацікавити, організувати учнів на початковому етапі та втримати їхню увагу аж до завершального.

Втім, цього також недостатньо: в умовах дистанційного навчання стрімко зросла роль батьків, оскільки від дітей, особливо молодшого віку, важко вимагати абсолютної дисципліни та концентрації.

Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з учнями на відстані, надихати та мотивувати їх до навчання, допомагати батькам – це ті навички, якими тепер  на додаток мають володіти наші вчителі.

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 1

Організація дистанційного навчання у школі.

Дистанційна школа – це звичайний загальноосвітній заклад, в якому кожен учень отримує знання відповідно до державної програми. Тут також є розклад уроків, контрольні роботи та різноманітні завдання. Проте на відміну від звичайної школи, у дистанційній дитина не прив’язана ані до місця навчання, ані до часу. Усі завдання учень виконує на власному комп’ютері та може це робити з будь-якої точки світу і в зручний для себе момент. Головне, мати доступ до інтернету [7]

Дистанційне навчання — це загальний термін, який об’єднує декілька форм освіти.

  • Екстернат — це дистанційна форма навчання, під час якої дитина оформлена у звичайній школі, але навчається вдома. Існують певні групи учнів, які можуть перейти на дану форму освіти. Більше інформації про екстернатну форму навчання в нашій статті.
  • Сімейна форма навчання – це дистанційна форма навчання, під час якої дитина навчається вдома, але оформлена у звичайній школі. Будь-який учень може перейти на цю форму навчання.
  • Педагогічний патронаж– це дистанційна форма навчання, під час якого вчитель навчає дитину в неї вдома. Оформлення можливе за станом здоров’я та за висновком спецкомісії.
  • Заочна форма навчання передбачає періодичне відвідування закладу під час сесій, проте таких шкіл дуже мало.

Дистанційне навчання – це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання (наприклад, асоціативно-рефлекторна) нікуди не діваються, просто з’являється інший спосіб зв’язку.

Тобто, в дистанційному навчанні дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, можливо, відтворення, використання на різних рівнях.

Залежно від засобів зв’язку, можна організовувати різне дистанційне навчання.

  • Найперше дистанційне навчання відбулося ще 1840 року – листування вчителя і учениці. Це перші листи, коли вчитель надсилав завдання, потім отримував відповіді, перевіряв роботу і оцінював, надавав зворотний зв’язок.
  • Радіоуроки були популярними на початку ХХ століття.
  • Телевізійні уроки від відомих педагогів-новаторів в кінці 90-х років. Зараз ми бачимо уроки Всеукраїнської школи онлайн.
  • Сучасні технології, інтернет призвели до появи нових способів дистанційного навчання. Наприклад, системи керування навчанням – LMS. Із такою системою школам набагато легше організувати дистанційне навчання.

Або Viber – дистанційний герой української освітньої системи. Виявилося, що це один із найпоширеніших засобів зв’язку, який можна використовувати і для дистанційного навчання. Це не означає, що не потрібно рухатися далі, але коли ми у стані “не потонути”, то будь-який засіб зв’язку, який може з’єднати учня і вчителя, є ефективним.

Є різні соціальні умови, в яких живуть учні:

  • Є учні, які живуть у складних життєвих обставинах. Якщо для них організований будь-який зв’язок зі школою та вчителем, то це вже дуже позитивно.
  • Є різні технологічні моменти, які пов’язані, знову ж таки, з тим, в яких умовах живуть діти – у багатьох просто немає інтернету.
  • Є різні дидактичні обставини. Ми перебуваємо у стані, що дидактика, методики мають зреагувати і з’являться якісь методичні кейси проведення відеоуроків, відеоконференцій.

Вчителі теж опинилися в різних умовах. Дуже радує, що в багатьох вчителів знайшлась віра в себе і вони почали робити те, що мали робити, – встановлювати будь-який зв’язок зі своїми учнями, а далі вчитися, вибудовувати дистанційне навчання.

Дистанційне навчання виявило:

  • Є група учнів, яким складно навчатися в таких умовах, що їм потрібна підтримка.
  • Потрібно посилити мотиваційні моменти.
  • Уміння критично мислити, працювати з будь-якою інформацією, навички саморегуляції – виявилися не просто не сформованими, деякі діти про це навіть не здогадувались.

Є не просто різниця дистанційного навчання у дошкільній чи початковій освіті, але і кожний навчальний предмет має свою специфіку.

Дистанційне навчання може бути синхронним і асинхронним.

Синхронне:

  • Це “прямий ефір”, дитина контактує через засоби зв’язку безпосередньо з учителем. Це може бути відео-, аудіозв’язок, спілкування в чаті.
  • Дозволяє підтримати дітей. Навіть коли вчителька надсилає смайлик, добрі слова, то це для дітей вияв людськості. Це спричиняє розуміння дитиною, що вона долучена до спільного процесу.

Асинхронне:

  • Потребує самостійного планування або планування за допомогою вчителя, дедлайнів.
  • Ми зараз маємо справу з жорсткими і гнучкими дедлайнами. Гнучкі дедлайни кращі: коли не встигаєш – то додається час на доопрацювання.
  • Може відбуватися через електронне листування, телевізійні уроки, вчителі створюють блоги, сайти тощо.
  • Асинхронне дистанційне навчання так само потрібне, як і синхронне, тому що є діти, яким потрібно більше часу на опрацювання тієї чи іншої теми. Також є діти з різними освітніми потребами, тож так забезпечується диференціація.
  • Перевага асинхронного дистанційного навчанням ще в тому, що його можна планувати, виходячи з наявних умов. Якщо я користуюсь маминим комп’ютером, а мама працює дистанційно, то я, наприклад, можу з нею домовитися і зробити так, щоб це навчання відбувалося.

Найкращий результат має гібридне навчання – коли ми зустрічаємось із дітьми в синхроні (наприклад на відеоконференції) і водночас застосовуємо асинхронне навчання.

Чому так? Надається підтримка учням у синхронні. Водночас, деякі речі найкраще робити в асинхронні. Також це можливість учням самостійно планувати своє навчання, виходячи з тих чи інших умов.

Особливості розкладу дистанційного навчання в тому, що ми зазначаємо вид зв’язку біля навчального предмету.

Є два підходи: колегіальний і автономія вчителя.

Багато вчителів обирають різні платформи для проведення відеоконференцій, надання завдань. Тому виник дисбаланс між автономією вчителя і потребами учнів, які мають опанувати багато видів зв’язку. Цей дисбаланс проявляється тим сильніше, чим менші діти.

Школи, які одразу орієнтувалися на потреби учнів, обмежили вчителів у виборі. Колегіальне рішення школи в цьому питанні дуже важливе.

Рекомендації:

  • Ключове питання для комунікації – принцип простого входу. Це, наприклад, коли всі знають, що вранці в понеділок є розсилка з розкладом. Або що потрібно зайти у цей час на певний сайт і побачити свій розклад.
  • Важливо, щоб в учнів були контрольні списки. Це може бути список справ чи вправ. Але це не просто список з інструкціями, куди звернутися, якщо будуть запитання або проблеми. Це так само список результатів, чого від тебе очікує вчитель.
  • Важливо організувати простір для спілкування. Я знаю, що в початковій школі продовжується практика ранкових кіл. Діти зустрічаючись не кожного дня, хоча б один чи два рази на тиждень, щоб сказати одне одному слова підтримки. Це важливо для спілкування і для підтримання віртуального класу як класу.
  • Час для звички. Не треба очікувати, що всі одразу перелаштуються, вибудують свій графік і будуть досконалими. Зважаймо, що ми живемо у стані невизначеності, це впливає на організацію життя в сім’ї. Тож потрібен час, щоб у нас виникли перші рутини, перші звички.
  • Ми забули про безпеку в інтернеті, конфіденційність. Одне з останніх домашніх завдань, на яке я натрапила, полягало в тому, щоб сфотографувати вдома всі пристрої, що живляться електроенергією, зробити з цього презентацію і надіслати вчительці. Це креативне завдання, але думаймо і про безпеку в інтернеті. Коли ми даємо завдання – мусимо думати, як це може вплинути на конфіденційність і безпеку навіть сімей.
  • Якщо потрібна консультація, то вона відбувається в межах робочого часу директора, заступників і вчителя. Це один із викликів – обмеження часу роботи вчителів, вони не можуть консультувати о 21.00. Це питання адміністрації.

ПРИКЛАД РОЗКЛАДУ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ

Цей розклад – один із варіантів у книзі “Думайте про педагогіку під час розгорненої пандемії”, яка вийшла ще 29 березня 2020 року. Взагалі це хороший кейс для людей, які займаються організацією освітніх систем, і науковців. Адже це швидка реакція і надання підтримки школам.

Це також кейс, щоб ми розуміли, що чим краще для шкіл буде складена дорожня карта, чим більше варіантів школи отримають, чим більше наукової і державної підтримки, тим краще буде налаштоване дистанційне навчання.

Тут є п’ять сесій по 30 хвилин:

Сесія 1. 08:30 – 09:00

Сесія 2. 09:00 – 9:30

Сесія 3. 09:30 – 10:00

Сесія 4. 10:30 – 11:00

Сесія 5. 11:00 – 11:30

Далі йде час на те, щоб діти зайнялись своїми справами. Потім за вибором учителя в них є невеличкі завдання – не більше 15-ти хвилин.

Рекомендації:

  • Коли ми визначаємо тривалість сесій, треба враховувати навички саморегуляції учнів і зважати, що сесії у початковій, середній та старшій школах можуть тривати по-різному.
  • Коли створюється розклад (у цьому випадку розклад синхронного навчання), саме в ці пів години через будь-який зв’язок (не обов’язково відеоконференцію) педагог перебуває з учнями, може їх консультувати.
  • Обов’язково є час для асинхронного навчання. Наприклад, після сесії синхронного навчання дитина за вказівками вчителів і за допомогою батьків організовує навчання сама. Вчителі допомагають спланувати роботу дітей, надають індивідуальні консультації, якщо це оговорено і це їм під силу. Вони також надають завдання, шаблони та інструкції для опанування теми.
  • Головне – гнучкість. Якщо навіть 80% учнів на уроках – добре, 20% можуть мати індивідуальні плани. Присутність учнів на уроці – це не присутність учнів, як в очній школі. Ми можемо відмічати, хто є на уроці, але гнучко ставитися до різних обставин, через які діти не можуть вийти на синхронний зв’язок.

РОЗКЛАД У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Рекомендації:

  • Є зустріч онлайн, але потрібно виходити із можливостей дітей кожного класу. Тож зустрічі можуть бути великими і невеликими. Учні початкової школи можуть завантажувати програми, але в моментах саморегуляції вони програють середній і старшій. Тому розклад із нагадуванням буде дуже доречним.
  • У початковій школі так само пропонується мати контрольний список на день, так звані чек-листи. Учні можуть планувати день і відмічати, що зробили.
  • Сесія може тривати 30 хвилин. Проте вона може бути скорочена, залежно від очікуваного результату.
  • Вчителі впродовж певного зазначеного часу залишаються на зв’язку з батьками учнів за допомогою LMS, текстових повідомлень, додатків, електронних листів, телефонних дзвінків.
  • У згаданій книзі говориться про баланс. Це розумне навантаження дітей, синхронне і асинхронне навчання, зворотний зв’язок, розуміння, що в батьків є й інші завдання і обов’язки.

ПРИКЛАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ 30 ХВИЛИН

Якщо ми думаємо, що 30 хвилин – це відеоконференції, то це не так.

Ось кілька прикладів:

  • Учитель пропонує скрінкаст на 5 хвилин (трансляція того, що відбувається на екрані вашого пристрою – ред.) + 25 хвилин відповідає на запитання в режимі чату або відеоконференції.
  • 15 хвилин відеоконференція із завданням + 15 хвилин самостійної роботи;
  • 10 хвилин самостійного читання уривку тексту (наприклад, параграфу), а потім 20 хвилин запитань в організованому середовищі.
  • 30 хвилин – аналіз теми, робіт учнів у відеоконференції.
  • 8 хвилин – тематичне відео на YouTube + 22 хвилини виконання завдання із зворотним зв’язком.
  • Дві 10-хвилинні вправи + 10 хвилин узагальнення.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РОЗКЛАД

Нещодавно була презентація нової технології EyePass, яка відслідковує рух очей. У такий спосіб можна розуміти, як і на що ми звертаємо увагу, читаючи або переглядаючи відео. Це може змінювати підхід до організації навчального матеріалу – виділяти певний матеріал у навчальних посібниках і відео, концентруватися на деталях. Також ми можемо визначити, що коли ми дали читати параграф – це не означає, що всі діти його прочитають однаково і зрозуміють, про що там йдеться.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РОЗКЛАД

Нещодавно була презентація нової технології EyePass, яка відслідковує рух очей. У такий спосіб можна розуміти, як і на що ми звертаємо увагу, читаючи або переглядаючи відео. Це може змінювати підхід до організації навчального матеріалу – виділяти певний матеріал у навчальних посібниках і відео, концентруватися на деталях. Також ми можемо визначити, що коли ми дали читати параграф – це не означає, що всі діти його прочитають однаково і зрозуміють, про що там йдеться.

Це рух очей трьох учнів (червоні, зелені і жовті блоки). Виділене червоним – це те, на чому була сконцентрована увага.

Акцент у більшості світових практик робиться на формувальному оцінюванні і зворотному зв’язку. Головне – це допомога учням вчитися.

Ми чомусь думаємо, що якщо дитина подивилася відео, то вона одразу все зрозуміла і зможе виконати вправу. Проте деякі діти можуть і сорок разів подивитися, але не зрозуміти, що відбувається. Тому зворотний зв’язок повинен обов’язково бути.

Зворотний зв’язок:

  • Має бути конкретним, прозорим і чітким. Він має спричинити зміни в поведінці, але не через страх, а тому, що учень зрозумів помилку і хоче її виправити.
  • Має бути зручним. Зручним для дітей, батьків і вчителів. Оберіть найкращий канал зв’язку, який влаштує всіх.
  • Має бути своєчасним. Якщо учень чекає на зворотний зв’язок від учителя тиждень – це може спричинити непорозуміння, не дуже чітку систему навчання. Звісно, навантаження під час дистанційного навчання на вчителя колосальне. Часу особливо немає, але треба обирати, чим займатися, щоб надати якісний фідбек учням.
  • Постійність. Зворотний зв’язок не може бути час від часу, він має бути постійним і послідовним. Саме так ми можемо дійсно чогось навчити дітей.
  • Контрольні списки або що потрібно зробити для покращення. Ці списки можуть бути груповими, якщо вся група зробила помилку.
  • Корисні посилання, рекомендації – що потрібно подивитися, на що звернути увагу. Усі рекомендації мають бути чіткими. Закликаю подумати про допомогу і співпрацю, щоб зворотний зв’язок був підтримкою. Якщо у вас є можливість зробити зворотний зв’язок індивідуалізованим, то зробіть це. Адже зворотний зв’язок у груповому чаті для всіх батьків (як спроба мотивувати батьків і учнів) спричиняє непорозуміння і конфлікти.[ 3]

Переваги дистанційного навчання

  • Індивідуалізоване навчання. Під час дистанційного навчання дитина може навчатися самостійно або батьками, індивідуально з репетиторами або в онлайн-класах з однокласниками.
  • Якісне навчання без прив’язки до місцезнаходження. Дистанційне навчання на те і дистанційне, що дитина не прив’язана до певної школи. У маленькому селищі чи за кордоном, дитина все одно буде отримувати якісну освіту.
  • Навчання за допомогою сучасних інформаційних технологій. В реальному житті активно використовуються  інноваційні технології, тож від школи резонно очікувати, що вона буде готувати учня до життя в сучасному світі.

Не секрет, що багато дітей тільки при виді товстих книжок, ховаються якомога далі. Але відео ютубі дивиться кожен, саме таку інтерактивну освіту можна використовати у дистанційному навчанні.

Отже.при дистанційному навчанні онлайн-уроки проходять в реальному часі з участю учнів,а вчителі готують цікаві презентації та інтерактивні матеріали. Наприклад, відео, тести, практичні завдання тощо.

Недоліки дистанційного навчання

  • Самостійна робота.

Багатьох лякає дистанційне навчання через самостійну роботу, але у звичайних школах вона також — у вигляді домашнього завдання, контрольних та самостійних.

Переходячи на дистанційне навчання, дитина повинна сама опрацьовувати весь шкільний матеріал — це її відповідальність. Але чи не самостійність є важливим фактором для успішного майбутнього наших дітей?

  • Нестача спілкування.

Якщо дитина дуже активна і потребує постійного спілкування з однолітками, дистанційна форма навчання може не підійти їй. Хоча за нормою вікового розвитку, психологи тут з нами погодяться, до 7-9 років розвиток дитини найкраще проходить у сімейному колі серед дорослих.

Також для деяких родин є пріоритетною можливість самостійно формувати оточення своїх дітей, щоб розуміти яка особистість і світогляд у них розвиваються. Такі батьки обирають певні секції, групи, релігійні заходи чи подорожують з дітьми протягом навчального року. [4]

Дистанційне навчання претендує на особливу форму навчання (поряд з очною, заочною, вечернею, екстернатом).

Використання технологій дистанційного навчання дозволяє:

  знизити витрати на проведення навчання (не потрібно витрат на оренду приміщень, поїздок до місця навчання, як студентів, так і викладачів та інше);

– проводити навчання великої кількості людей;

– підвищити якість навчання за рахунок застосування сучасних засобів, об'ємних електронних бібліотек та інше;

– створити єдине освітнє середовище (особливо актуально для корпоративного навчання).

Дистанційне навчання грає все більшу роль у модернізації освіти. Дистанційне навчання, що здійснюється за допомогою комп'ютерних телекомунікацій, має наступні форми занять.

– Чат-Заняття - навчальні заняття, які здійснюються з використанням чат-технологий. Чат-заняття проводяться синхронно, тобто всі учасники мають одночасний доступ до чату.

– Веб-Заняття - дистанційні уроки, конференції, семінари, ділові ігри, лабораторні роботи, практикуми й інші форми навчальних занять, проведених за допомогою засобів телекомунікацій і інших можливостей "Всесвітньої павутини".

Для веб-занять використовуються спеціалізовані освітні веб-форуми - форма роботи користувачів по певній темі або проблемі за допомогою записів, що залишаються на одному із сайтів із установленої на ньому відповідною програмою.

Від чат-занять веб-форуми відрізняються можливістю більше тривалої (багатоденної) роботи й асинхронним характером взаємодії студентів та викладачів.

– Телеконференції проводяться з використанням електронної пошти. Існують форми дистанційного навчання, під час якого навчальні матеріали висилаються поштою в регіони.

В основі такої системи закладений метод навчання, що одержав назву "Природний процес навчання" (Natural Learnіng Manner). Дистанційне навчання - це демократична проста й вільна система навчання. Вона була винайдена у Великобританії і зараз активно використовується жителями Європи, для одержання додаткової освіти. Учень, постійно виконуючи практичні завдання, здобуває стійкі автоматизовані навички. Теоретичні знання засвоюються без додаткових зусиль, органічно вплітаючись у тренувальні вправи. Формування теоретичних і практичних навичок досягається в процесі систематичного вивчення матеріалів і прослуховування й повторення за диктором вправ на аудіо й відеоносіях.

Освітнє суспільство має потребу в особистості, яка здатна до самоосвіти. Забезпечення безперервності освіти є соціальним замовленням суспільства. Дистанційна форма навчання здатна забезпечити постійний освітній ріст особистості. Дистанційне навчання, по суті, являє собою особисто-орієнтовану форму навчання. Воно надає можливість можливість підбору навчального матеріалу залежно від інформаційних потреб учнів.

Дистанційне навчання розвивається колосальними темпами, цьому сприяє й розвиток мережі Інтернет, і зростання її інформаційних і комунікаційних можливостей. Однак, дистанційні технології, впроваджені в освітній процес, вимагають більш ретельного відпрацьовування методик засвоєння знань, аналізу пріоритетів факторів, що впливають на ефективність роботи вчителів та учнів в дистанційному середовищі.

Дистанційне навчання відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, знаходження і закріплення різних професійних навичок, а викладачам дозволяє реалізовувати принципово нові форми і методи навчання із застосуванням концептуального і математичного моделювання явищ і процесів.

Система дистанційної освіти може і повинна зайняти своє місце в системі освіти, оскільки при грамотній її організації вона може забезпечити якісну освіту, що відповідає вимогам сучасного суспільства сьогодні. [5]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 2

Online сервіси для взаємодії з учнями.

Відеоконференція – це конференція реального часу в on-line режимі. Вона проводиться у визначений день і в призначений час. Для якісного проведення відеоконференції, як і телеконференції, необхідна її чітка підготовка: створення програм (цим займається мережевий викладач), своєчасна інформація на сайті і розсилка за списком (виконує педагог-куратор). Відеоконференція – один із сучасних способів зв’язку, що дозволяє проводити заняття у «віддалених класах», коли учні і викладач знаходяться на відстані. Отже, обговорення й прийняття рішень, дискусії, захист проектів відбуваються у режимі реального часу. Викладач і учні можуть бачити один одного, викладач має можливість супроводжувати лекцію наочним матеріалом.

Zoom – це сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Організувати зустріч може будь-який користувач, що створив обліковий запис. Безкоштовна версія програми дозволяє проводити відеоконференцію тривалістю 40 хвилин, однак на період пандемії сервіс прибрав це обмеження. Zoom відмінно підходить для відеоконференцій, роботи, індивідуальних та групових занять. Користувачі можуть використовувати додаток як на комп'ютері, так і на планшеті й телефоні. До відеоконференції може підключитися будь-який, користувач за посилання, або ідентифікатором конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити перманентне посилання, тобто для постійних зустрічей у певний час.

Google G Suite for Education. Щоб отримати доступ до G Suite for Education закладам потрібно:

  1. Отримати домен. Заповнити заявку на безкоштовний домен від HOSTiQ.ua на необмежений час можна тут. Заявку обіцяють розглянути впродовж двох днів;
  2. Надіслати запит про реєстрацію у G Suite for Education. Після того, як ваш заклад отримає домен, вам надішлють детальну інструкцію, як це зробити.

G Suite for Education містить:

  • Google-клас. Це платформа, в якій ви можете створити віртуальний клас, через електронну пошту додати до нього своїх реальних учнів, ставити завдання в спільному структурованому просторі всім школярам або вибірково, оперативно обмінюватися інформацією, створювати свої завдання або додавати їх з інших платформ;

Google Workspace – раніше відомий як G Suite, - це колекція хмарних обчислень, інструментів для продуктивності та співпраці, програмного забезпечення та продуктів, розроблених та проданих компанією Google. Вперше він був запущений у 2006 році як Google Apps для вашого домену і ребрендірований як G Suite у 2016 році.

Це проста й зручна платформа для роботи, усі сервіси якої інтегровано між собою. Вона заощаджує час і допомагає працювати продуктивніше.

Дані платформи мають наступні можливості:

  • Технології для учнів з особливими освітніми потребами;
  • Необмежений дисковий простір на Google Drive;
  • Вбудований чат та відеозв’язок Google Meet;
  • Електронна пошта корпоративного рівня на базі імені сайту закладу;
  • Можливість спільної роботи в Google Docs тощо.

e-schools

Даний проєкт впевнено працює в галузі інформаційних послуг України вже кілька років поспіль, безкоштовно створюючи сайти для всіх навчальних закладів України. E-schools надає можливість працювати онлайн всім навчальним закладам без обмежень. Розміщуючись на даній платформі, школа отримує повноцінний сайт та електронні журнали, батьки та учні - миттєвий доступ до щоденників, новин та спілкування між собою.

ClassDojo

Це закрита освітня соцмережа, розроблена британськими вчителями та IT-технологами, яка має високий ступінь захисту особистих даних. Особисто для мене платформа для дистанційного навчання ClassDojo — найзручніша. Вона пристосована для стаціонарних ПК, ноутбуків, планшетів і мобільних телефонів (для останніх треба буде завантажити застосунок).

Принцип роботи простий і зручний: вчитель реєструється на платформі, створює свій «Клас», додає учнів та розсилає їм посилання на «Клас». Для зручності вчителя-предметника це посилання можна скинути у Viber-групу, де з усіма учнями класу спілкується класний керівник.

Комунікація вчителів і учнів відбуватиметься наступним чином: учасники «Класу» будуть бачити публікації від вчителя в хронологічному порядку. Це дещо схоже на звичну всім нам стрічку новин у соцмережах. Вчитель зможе прикріпити до матеріалів та завдань PDF-файли, посилання на вебресурси.

Окрема опція платформи — створення завдань чотирьох типів. Учень може написати роботу й прикріпити файл або намалювати роботу, сфотографувати чи зняти коротке відео. Вчитель одразу може побачити, яке саме завдання виконав учень.

Великий плюс — можливість спілкування учнів на сторінці «Класу»: після того як вчитель створив пост, школярі можуть його коментувати. Педагог може їм щось пояснювати там само.

Бонусом стане гейміфікація навчання. Кожен учень отримає аватарку у вигляді монстрика. Завдання монстрика — збирати бали за завдання. За кожне вчитель присвоює школяреві певну кількість балів. Я б навіть радив на час дистанційної роботи розробити цікавий економічний марафон: оголосити, що за місяць кожен монстрик має зібрати 300 «креативчиків» (валюту в балах називайте як завгодно). Тільки-но вчитель присвоїв бали, учень отримує на аватарку зелене коло та «+10», «+5». За невиконання дедлайнів і завдань вчитель навпаки може знімати з учня «креативчики» — тоді навколо його аватарки засвітиться червоне коло з надписами «-10», «-15». Отож, монстрику доведеться виконати ще якісь завдання, аби перекрити від’ємний баланс.

Ще один великий плюс — до цієї системи можна за запрошенням через лінк приєднати й батьків. Вони мають завантажити додаток на телефон і ввести код від учителя. Знову-таки, через класних керівників пересилаються посилання для батьків, щоб ті бачили в «Класі» лише свою дитину та її результати, а також стрічку із завданнями й коментарями від усіх. Саме так батьки зможуть відстежити успішність дитини під час дистанційного навчання в динаміці.

Google Classroom

Середовище Classroom дозволяє організувати онлайн навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Вчитель має можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання.

Google Classroom — безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен, хто має обліковий запис у Google. Вчитель входить у систему та створює свій «Клас», де кожен вчитель-предметник буде публікувати навчальні матеріали, давати завдання учням та спілкуватися з ними. Посилання на свій «Клас» треба розіслати всім учням. Якщо діти користуватимуться платформою з телефону, мають завантажити на мобільний однойменний застосунок.

Отже, вчитель буде розташовувати уроки в «Класі» у чіткій послідовності, а учні зможуть і коментувати ці уроки, і бачити всі потрібні посилання та свої оцінки. Усе це — на одній сторінці. Це точно зручніше, ніж спілкування у Viber-групах.

OneNote –«учнівські сторінки» онлайн. OneNote є одним із найкращих інструментів для організації роботи в класі: він дозволяє упорядкувати плани уроків і матеріали курсів у власному цифровому блокноті, щоб мати можливість відстежувати всі завдання або занотовувати свої геніальні ідеї. Робочий простір OneNote є порожнім аркушем, в будь-якому місці якого можна робити текстові і рукописні примітки чи малювати, а також записувати голосові коментарі. Також інформацію в OneNote можна перетягати мишкою з вікна браузера. Тут відсутня іконка «Зберегти», бо введені дані зберігаються автоматично.

Сlassmill

Classmill - це безкоштовний інструмент, який дозволяє будь-кому легко створювати класи за допомогою посилань, відео YouTube, зображень та файлів. Це сервіс для онлай-курсів та закладок На Classmill можна створити кейси-модулі. У модуль можна включити відео, текст, зображення, посилання і файлові вкладення. Також можна вбудувати ігри та інтерактивні симулятори в кожен модуль за допомогою html-коду. Тобто, тести, кросворди, логічні ігри та тренажери вчитель може систематизувати й зібрати в одне місце для цілеспрямованого впливу, на разі, для дистанційного навчання.

Wakelet

Wakelet-інструмент для дистанційного навчання. Привабливість сервісу -в створенні візуальних закладок з різнохарактерних джерел. Учні отримують код від сторінки, де знаходиться навчальні матеріали та завдання. Вони виконують завдання і відправляють вчителю. Вчитель перевіряє. Дає зворотній зв‘язок.

Seesaw

Seesaw-інструмент зворотного зв'язку. Сервіс передбачає цілковиту самостійність учнів у підготовці до заданої вчителем теми проекту. Таким чином, враховуються індивідуальні особливості дітей при сприйнятті ними навчального матеріалу і при виконанні навчальних завдань. Коли, наприклад, учень робить фотоколаж, то він може зробити знімок прямо з програми, намалювати замітки на екрані, зробити голосове повідомлення. Уся робота, яку виконують учні, відправляється в додаток для вчителя, де вчитель може організувати персоніфіковану роботу, залишати свої коментарі та рекомендації. Усі роботи учнів зібрані в електронному журналі, який є місцем, де вчителі, учні та їх батьки завжди можуть повернутися до завдань і робіт, які робили раніше. Сервіс передбачає також створення блогу –інструменту для спілкування та роботи вчителя та учнів. Тут також можна опублікувати проекти учнів та поділитись з ними з усім світом.

Classkick

Classkick- це безкоштовний додаток, який показує вчителям у режимі реального часу, що саме роблять учні та кому потрібна допомога, щоб вони могли надавати миттєвий зворотній зв’язок. По ходу цього онлайн-уроку можливі: введення тексту, аудіофайлу, аудіозапис, відеофайлу, рукописних записів, введення посилань. Додаток кросплатформний. Тобто вчитель і учні можуть працювати на будь-якому мобільному пристрої або зі звичайним комп'ютером незалежно від операційної системи.

Учні можуть писати, друкувати і записувати відповіді, працюючи індивідуально або зі своїми однолітками. Можуть переміщатися, в своєму власному темпі, уроком, створеним учителем, виконуючи вказівки для кожного слайду. Створені класи і призначення залишаються на невизначений термін. Перейдіть до Classkick і увійдіть в систему як учитель. Учні отримують доступ до завдання за допомогою коду з'єднання. Вони можуть залишатися в роботі до тих пір, поки вчитель не закриє сесію(в додатку це називається реєстром). Учитель може переглядати роботу учнів на всіх слайдах або переглядати кожен слайд окремо.

Whiteboard Fox- віртуальна дошка.

Дошкою можна користуватись без реєстрації. При створенні середовища «віртуальна дошка» вказати треба, що ви користуватиметесь не самі. Щоб можна було колаборувати з учнями. Збережіть посилання, яке сформується зразу.Діліться віртуальною дошкою в режимі реального часу за допомогою будь-якого сучасного веб-браузера.Внесені вами зміни передаються іншим учасникам протягом декількох секунд.

 Whitereader.

 Учитель, створивши свій акаунт в WriteReader, має можливість створювати онлайн-класи. Ви можете вручну зробити облікові записи для своїх учнів. Створивши клас, ви отримуєте код класу. Для того, щоб почати створювати свою книжку, вашим учням не потрібно вказувати адреси електронної пошти. Досить вказати код класу і отриманий від учителя логін. Вказавши дані, учень отримує доступ до своєї сторінки. Зайшовши на сторінку класу, учні та їх батьки можуть ознайомитися не тільки зі своєю книгою, а й з проєктами своїх товаришів.

MyStorybook

MyStorybook безкоштовний для використання. Ви можете робити необмежену кількість історій, завантажувати зображення і ділитися своїми історіями безкоштовно.На відміну від Writereader,немає можливості створити віртуальний клас. Але вихід можна знайти. Дайте учням доступ до вашого аккаунту та ви можете створити цілу бібліотеку ресурсів.

Wordwall

Wordwall є багатофункціональним інструментом для створення як інтерактивних, так і друкованих матеріалів. Більшість шаблонів доступні, як в інтерактивній, так і в друкованій версії. Інтерактивні вправи відтворюються на будь-якому пристрої, що маєдоступ в інтернет: на комп'ютері, планшеті, телефоні або  інтерактивній дошці. Друковані версії можна роздрукувати і використовувати їх в якості самостійних навчальних завдань.

QuizWhizzeer

QuizWhizzeer запустили в режимі домашнього завдання. Це зроблено, щоб учнімогли грати у зручний час вдома. Коли учні зможуть виконати вікторину, їм потрібно перейти на https://quizwhizzer.com/play, де вони можуть ввести код доступу 51266, щоб приєднатися.Якщо у них є ноутбук або ПК, вони також можуть отримати прямий перегляд ігрової дошки під час завершення вікторини, перейшовши на сторінку https://quizwhizzer.com/player/game/51266.

Wooclap

Конcтруктор Wooclap дозволяє проводити різноманітні опитування для оцінки рівня розуміння вашими учнями навчального матеріалу в режимі реального часу.Завдання:множинний вибір, кілька правильних відповідей,гаряча зона, введення текстового рядка, хмара слів, рейтинг, відновлення послідовності, відповідність, вставка пропущених слів.

https://naurok.com.ua/uploads/webinar/245/presentation.pdf

Група у Viber чи Facebook

Соціальні мережі та Viber дозволяють створювати закриті групи, чати, обговорення тем, завдань, проблем, інформації.

Досвід спілкування з колегами показує, що з учнями вони спілкуються найчастіше у Viber-групах. Тому кожен вчитель-предметник може взяти в класного керівника контакти дітей (у батьківській групі буде доречно дописати, що викладачі просять надати ці контакти) і створити групу.

Кожному вчителю-предметнику доведеться створити окрему групу. Так-так, якщо в учня 12 предметів, то і Viber-груп буде стільки ж. Адже якщо створити загальну, почнеться надзвичайний хаос — у Viber немає можливості хронологічно відстежувати повідомлення, якщо до якогось з меседжів з’являтимуться коментарі.

Якщо більшість дітей є у Facebook, можна створити закриту групу саме в цій соцмережі, вона дає більше можливостей — наприклад, проведення онлайн-трансляцій, а от у Viber доведеться записувати короткі відео, це незручно.[ 6]

Форум – найпоширеніша форма спілкування викладача й учнів у дистанційному навчанні. Кожний форум присвячений будь-якій проблемі або темі. Модератор форуму (мережевий викладач) реалізує дискусію чи обговорення, стимулюючи питаннями, повідомленнями, новою цікавою інформацією. Програмне забезпечення форумів дозволяє приєднати різні файли певного розміру. Кілька форумів можна об’єднати в один великий. Наприклад, під час роботи малої групи учнів над проектом, створюються форуми для кожної окремої групи з метою спілкування під час проведення дослідження над вирішенням поставленого для даної групи завдання, потім – обговорення загальної проблеми проекту усіма учасниками навчального процесу (веб-конференція).

Електронна пошта – це стандартний сервіс Інтернету, що забезпечує передавання повідомлень, як у формі звичайних текстів, які в інших формах (програмах, графіці, звуках, відео) у відкритому чи зашифрованому вигляді. У системі освіти електронна пошта використовується для організації спілкування викладача й учня, а також учнів між собою.

Блог. Це форма спілкування, яка нагадує форум, де право на публікацію належить одній особі чи групі людей. В Інтернет-курсі з мови технології блогу можна використовувати під час навчання у колективі. Наприклад, автор (один учень чи їх група) виконав певне завдання (твір, есе), яке розміщується на сайті свого мережевого щоденника (блогу), потім автор блогу дає можливість іншим учням прочитати і прокоментувати розміщений матеріал. У учнів з’являється можливість обговорення й оцінки якості публікації і коментарів іноземною мовою, що сприяє розвитку мовленнєвих навичок.[10]

Отже, для ефективної організації освітнього процесу під час дистанційного навчання потрібно заздалегідь виробити власну стратегію з урахуванням власних можливостей, а також можливостей інтересів та потреб учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 3

Розробки уроків англійської мови у 6 класі по темі «Подорож», адаптовані до умов дистанційного навчання. 

За підручником: «Англійська мова( 6-й рік навч.): підруч. для 6 кл. загальноосвіт.навч.закл./ А. М. Несвіт– Київ : Генеза ,2014  - 224 с.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                                              date ___________

Subject: Подорож. Види подорожування.

Aim: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та відпрацювати вживання їх в усному та письмовому мовленні, повторити граматичний матеріал (теперішній неозначений час, ступені порівняння прикметників), вчити складати мікродіалоги, працювати в парах та  групах, розвивати зорову та слухову пам'ять, логічне мислення, мовну здогадку, виховувати інтерес до подорожування

Equipment: комп’ютер \ смартфон , додатки “Zoom” або “Meet” , онлайн- підручник з англійської мови (6 клас, Несвіт Алла), презентація до теми, завдання для роботи .

Type of the lesson: урок отримання нових знань

 

PROCEDURE

1. Aim

The topic of our lesson is “Travelling”.  By the end of the lesson you will be able to: Recognize and understand and use new words and word – combinations, Talk about different kinds of travelling Exchange information on the basic of the text and a given situation

2. Warm up. Speaking, writing.  Brainstorm (share whiteboard)

What things do you associate with the word “Travelling”

Would you like to write them on the whiteboard?

To visit different cities                 to go abroad        to meet new friends

To go sightseeing             Travelling        to go by bus (car, plane, train)

To go hiking             to get new skills                   on holidays, on weekdays

  1. Listening and reading. (Share Web URL)  https://www.youtube.com/watch?v=BaOmcx3WU-Y&t=50s

(YouTube video “TRAVEL VOCABULARY” )

  1. Reading. (Share Screen.)Vocabulary.  Reading and pronunciation (Ex. 1 p. 96) Look at the pictures and say how people get from one place to another?

Make up sentences. People can get from one place to another by plane ( by train, by bus, by car, by ship, on foot)

  1. Grammar Practice, Degrees of comparison of adjectives) Talk about different means of travelling (grammar)

Pupils make sentences as in example.

Example. I think travelling by plane is the fastest way of travelling.

Share screen.

Fast – faster – the fastest,

Slow – slower – the slowest,

Cheap – cheaper – the cheapest,

Expensive – more expensive - the most expensive

  1. (Share screen.)  Book .Reading (Ex.3 p.96)

a) Read and complete the text with missing parts (A-F)

b) Agree or disagree

1. Travelling is very popular nowadays.

2. People can travel by different kinds of travelling.

3. Railway stations and airports are busy places in winter and spring.

4. Travelling is very boring.

5. You can meet children and get new skills

  1. Speaking. Answer the questions.
  1. Why do people travel?
  2. What are the most popular means of travelling?
  3. Where do people pack their luggage?
  4. What do people learn about while travelling?
  1. Listening. The task is to choose false sentences.
  1. Travelling by plane is the fastest. You can get to many cities only in a few hours. You can stop wherever you like. During the trip you can sit comfortably in the armchairs and read, eat or sleep. During the trip you need no tickets. Tourists visit many countries by plane. You can see many interesting places: monuments, museums.
  2. Hiking is interesting and it is also good for health. This way of travelling is the fastest. You can visit many interesting places and see monuments and memorials. It helps to learn many things and enjoy beautiful places. You can read or sleep during the trip. You don’t need to think about the tickets and timetables. Hiking helps physical training. You can get to many cities only in a few hours.
  3. Travelling by boat is the fastest. It is the most interesting and pleasant. You can go down the river and see many interesting places during your trip: new towns and villages. You can stop wherever you like and swim in the river. During the trip you can sit comfortably in the armchair and read, eat or sleep. You can see a lot of things from the carriage window.
  4. Travelling by car is comfortable and interesting. It is also modern. It helps physical training. For this way of travelling you need no tickets. You can go down the river. You can stop wherever you like and see interesting places: monuments, museums. You can get to many cities only in a few hours. Travelling by car is popular for pleasure trips.
  5. Travelling by train is rather fast and not so expensive. When you are going by train you can sit comfortably in your carriage. You can stop wherever you like and swim in the river. You can read and sleep. For this way of travelling you need no tickets. It’s good for your health. You can see the country you are travelling through and not only the clouds as you flying.
  1. Summary.
  2. Homework. Google classroom. Write a paragraph about your favourite mean of travelling. (Ex. 6 p.97)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject:  Подорож по місту.

Aim: Вчити учнів вживати  вивчені лексичні одиниці з теми “Подорож”; практикувати вживання теперішнього неозначеного часу; розвивати навички читання, аудіювання, говоріння та письма; розвивати мовну здогадку та навички самостійної роботи; виховувати культуру спілкування, уважність, активність та розвивати  інтерес до подорожування.

Equipment. комп’ютер \ смартфон , додатки “Zoom” або “Meet”, онлайн- підручник з англійської мови (6 клас, Несвіт Алла), відео Things to know BEFORE you go to LONDON.

Type of the lesson: урок отримання нових знань

 

Procedure

  1. Greeting
  2. Aim Dear pupils, imagine that you are travel to other city/ For example, to London.
  1. Listening and speaking.

Watch the video and discuss like in Ex 3 p 98. What can you do while travelling?

(Share Web URL) https://www.youtube.com/watch?v=tntJWPhwCzQ&t=547s

 

  1. (Share screen.)  Book . Reading Ex. 4 p. 9
  2. (Share screen.)  Book . After-reading.  Agree or disagree Ex 5 p 99
  3. Speaking. Tell your classmates about main disadvantages of travelling to another country
  4. (Share screen.)  Book . Grammar Ex 1 p 98. Present simple practice.
  5. Summary.
  6. Homework.  Google classroom. Topic “ My travelling”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject:  Подорож

Aim: Навчати учнів формулювати короткі висловлювання на тему «подрожі»,  розвивати навички читання та аудіювання, практикувати вживання теперішнього неозначеного часу, виховувати культуру ведення діалогу.

Equipment. комп’ютер \ смартфон , додатки “Zoom” або “Meet”, онлайн- підручник з англійської мови (6 клас, Несвіт Алла), відео   Illustrated Conversations | Topic 4 - Travel | Elementary Level  https://www.youtube.com/watch?v=LzX4zrPRGts

Type of the lesson: урок формування умінь та навичок.

 

Procedure

1.  Greeting

2. Aim. Today we are going to listen and then read and translate short conversations about travellings.
3. Listening.

(Share Web URL) Illustrated Conversations | Topic 4 - Travel | Elementary Level https://www.youtube.com/watch?v=LzX4zrPRGts

  1. Topic “ The Travel Agent”
  2. Topic “ Taking the Train”
  3. Topic “A Bicycle Trip”
  4. Topic “ Driving Down House”

4. Reading and speaking. Pupils watch the video at the second time, read and translate the dialogues. After each dialogue they answer the questions to the dialogue.

5. Speaking. Pupils have a conversation like in Topic.

6. Summary.

7. Homework. Google classroom. Write a dialogue and retell it.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject: Найкраща подорож

Aim: Активізувати лексичні одиниці теми; сприяти формуванню навичок сприйняття інформації на слух (аудіювання); навчати учнів висловлювати свою думку та обґрунтовувати її; розвивати мовленнєві, інтелектуальні та пізнавальні здібності; розширювати кругозір; виховувати любов до знань та бажання дізнаватися більше.

Equipment. комп’ютер \ смартфон ,“Zoom”, онлайн- підручник з англійської мови (6 клас, Несвіт Алла), Додаток 1( сканворд), Додаток 2 (тексти для читання з картинками)

Type of the lesson: урок формування вмінь і навичок.

Procedure

1.  Greeting

2. Aim.  Today we’re continue learning about travelling and on this lesson we will speak about your best travelling, trip or voyage. We’ll do different tasks. As we have already learned many words and about different ways of travelling you can show and use your knowledge.

3. (Share screen.) Vocabulary revision. Додаток 1.

 Look at the crossword and find eight adjectives describing travelling.

a

c

o

m

f

o

r

t

a

b

l

e

p

d

f

s

h

i

q

z

p

t

v

e

s

h

m

a

c

y

l

e

x

p

e

n

s

i

v

e

e

n

h

t

f

m

g

h

n

e

j

k

i

b

y

g

e

d

a

e

x

c

i

t

i

n

g

v

r

e

a

s

s

h

b

l

n

v

k

r

o

c

s

r

p

u

t

x

e

n

j

o

y

a

b

l

e

o

j

l

k

c

v

w

h

y

u

o

p

e

g

u

q

x

a

s

l

o

w

i

n

g

x

a

z

s

 

4.( Share screen) Reading.  Додаток 2.

Choose and match the true text to the picture.

(Учні отримують на монітор малюнки і тексти  до них. Їм потрібно прочитати і вибрати текст, http://lit.govuadocs.com.ua/tw_files2/urls_12/1134/d-1133906/7z-docs/1_html_m371755dd.jpghttp://lit.govuadocs.com.ua/tw_files2/urls_12/1134/d-1133906/7z-docs/1_html_m1ece5908.jpgякий відповідає малюнку.)

 

 

 

 

                    

 

 

 

Task 1.

This is travelling is the fastest. You can get to many cities only in a few hours. During the trip you can sit comfortably in the armchair and read, eat or sleep. During the trip you need tickets. People can visit many countries. When the weather is rainy or foggy you can not travel by it. (by plane)

Task 2.

This way of travelling is the fastest. You can visit many interesting places. It helps to learn many interesting things and enjoy beautiful places. You don’t need to think about the tickets and timetable. The only thing you need is a rucksack.  You can get to many cities in a few hours. (on foot)

Task 3.

Travelling This way is rather fast and not so expensive. When you are going you can sit comfortably in your carriage. You can read and sleep. For this way of travelling you need tickets. (by train)

Task 4.

This way of travelling is not fast. The carriages are comfortable. It is so pleasant to travel by them. You can see a lot of interesting things from the carriage window. You can make a long journey by it. (by ship)

Task 5.

     This way of travelling is fast. You can stop any place you like and go where you like. You need no tickets. Usually families travel by it. (by car)

Task 6.

This way of travelling is more interesting. You can see many places of interest, building, nature through the window. This travelling is popular for pleasure trips. (by bus)

Keys: 1-d, 2-b, 3-f, 4-e, 5-c, 6-a

5. (Share screen.)  Book.  Ex 1 p. 100. Vocabulary Look at the pictures and talk about them as in the example. Use the adjectives in the box and add a suitable adverb like much/a lot/ less / not much. Example: Travelling by plane / travelling by train / fast. - Travelling by plane is much faster than travelling by train.

6. (Share screen.)  Book.  Ex 2 p. 100-101. Reading and Grammar practice, Past Simple. Listen and read. Say who went to another country: Ann or Dan.

7. (Share screen.)  Book.  Ex 3 p. 101. After-reading activity. Pupils in pairs ask and answer the questions.

8. Summary.

9. Homework. Google classroom. Ex. 5 p.101.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject: Родинне авто. Урок читання.

Aim: Активізувати лексичні одиниці теми; сприяти формуванню навичок читання та говоріння; навчати учнів висловлювати свої думки, шляхом надання порад та пояснювати їх; розвивати мовленнєві та пізнавальні здібності; розширювати кругозір; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови. Equipment . комп’ютер \ смартфон , додатки “Zoom” або “Meet”, Додаток 1( сканворд), Додаток 2 (тексти для читання з картинками)

Type of the lesson: нестандартний урок.

Procedure

1.  Greeting

2. Aim.On this lesson we’ll read the text “Family Car” and do some tasks to the text. You’ll have a possibility to tell your classmates about your family’ travelling.

3. Warm up. At the previous lesson we learned how to give advices and use “should”. Now let’s play. Imagine that you are experts and I need your advice.

  1. Oh, my car is broken.
  2. I am late! I’m going to miss my train.
  3. I’m planning to travel to Africa.
  4. I’m going to London.
  5. I want to drive a car.
  6. I’m scared of flights.
  7. It’s going to rain.

Thank you. Your advices were useful.

4. . (Share screen.)  Reading. “And now we are going to read a text  called “Family Car” and do the tasks.”

  1. Why do many people prefer travelling by car?
  2. Can you say, that travelling by car is your favourite way of travelling? Why?
  3. Has your family got a car? How often do you travel? Where?
  4.  Where do you like to travel by car?

Family Car

Hi, my name is Ann. Travelling is one of the most pleasant pastimes for my family. I love seeing new places, meeting new people and learning about other cultures. There are many ways to travel, for example, by train, by plane, by bus, by car, by ship. I like to travel by plane when we go abroad but we have our family car and prefer travelling by it.

There are some advantages.  We don't have to buy tickets, only petrol. We don't need suitcases, we can put our luggage into the car. We can take as many things as we want. We can stop and have a break practically anywhere we like. We can spend a night in the car or stay in a hotel. When we travel, I like to listen to music in the car. In cities and towns we don't usually use public transport. We always go sightseeing in the car.

My father is a very good driver. He never speeds. When the weather is fine, we like to go to the nearest towns and cities. We are fond of History and sightseeing. Also we can go by car to visit our relatives. On summer vacation we go to the seaside or to the river on picnic. We always enjoy travelling by car.

5.  (Share screen.)  Speaking. Task 1.

True/ False:

  1. Their favourite way of travelling is travelling by plane.
  2. They don't need suitcases but put their luggage into the car.
  3. In cities and towns they usually use public transport.
  4. Ann likes to read a book in the car.
  5. Ann’s mother is a very good driver.
  6. Family is fond of History and sightseeing.

6.(Share screen.)  Writing. Task 2.

Answer the questions.

  1. Why do many people prefer travelling by car?

Answer:

  1. What are the advantages of travelling by car?

Answer:

  1. What does Ann usually like to do in the car?

Answer:

  1. Do they use public transport when they sightseeing?

Answer:

  1. What are they fond of?

Answer:

  1. Do they use their car for visiting their relatives?

Answer:

  1. Where does Ann and her family travel by car?

Answer:

 

  1. (Share screen.)  Writing.

Task 3.

Put the verb in into the correct form.

  1. Travelling… (to be) one of the most pleasant pastimes .
  2. Ann… (love) seeing new places, meeting new people and learning about other cultures.
  3. They… (have) family car and prefer… (to travel) by it.
  4. Ann …(not) like to travel by bus.
  5. Ann’s father… (to be)a very good driver.
  6. On summer vacation he usually… (go) to the seaside or to the river on picnic.

8. Summary.

9. Homework : Google classroom.  Повторити вивчені слова. Користуючись тектом, усно розповідати про переваги подорожування на авто і додати недоліки,якщо такі є, на вашу думку.( Tell about advantages of travelling by car and add disadvantages if you wish.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject:  документи в дорогу.

Aim: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; продовжувати формувати навички усного мовлення; удосконалювати техніку читання; розвивати комунікативні вміння учнів; виховувати інтерес до життя людей в інших країнах.

Equipment: додатки “Zoom” або “Meet”,  jamboard, екран, презентація “travel documents”, онлайн- підручник з англійської мови (6 клас, Несвіт Алла).

Type of the lesson: урок формування вмінь і навичок.

Procedure

1.  Greeting

2. Aim.  Today we are continue learning the subject “travelling”. Let’s think! What do we need for trip? Of course if we are going to travel we cannot do it without travel documents.

3. Warm-up. What travel documents have you already known? ( pupils’ answers)

3. (Share screen.)  Vocabulary. Презентація лексики уроку. Jamboard  https://jamboard.google.com/d/1H0oiDbbMA33Tei36qrPztgwSKRQY9ORmCYsLjcWkHY/edit?usp=sharing  \ Vocabulary. Вook: Ex. 1. p.105 (Listen and repeat. Match the pictures with definitions in the book) Учні зачитують пояснення і називають визначення до нього.

4.  (Share screen.)  Reading. Ex. 2 p. 105 (Учні усно вставляють л.о. уроку в речення)

5. Listening and reading. Учні в парах читають діалоги вправи, а всі учні визначають, який малюнок підходить до прослуханого.

6.  (Share screen.)   Reading. Учні поділяються за списком у дві групи та читають один з текстів Ex.4 p.107

7.  (Share screen.)  Writing. Grammar revision. Ex 7. P. 108 Put the verbs in brackets into the correct form. Write. (учні виконують вправу з допомогою «Word» на екрані комп’ютера, а потім записують у зошити)

8. Summary.

9. Homework. Google classroom.  Ex 1 p. 105 (вивчити слова) Ex 5. P. 106 знайти в інтернеті схожу інформацію до Ex.4 p.107 поділитись з однокасниками на наступному уроці, за бажанням, підготувати презентацію.

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject:  Подорож потягом

Aim:закріпити та активізувати лексичні оди­ниці з теми «Подорож»; акти­візувати вживання модального дієслова should; навчати учнів використовувати вивчений лексич­ний та граматичний матеріал у різних ситуаціях; формувати комунікативні компетентності учнів у процесі опанування іноземної мови; вдосконалювати на­вички, розвивати вміння читання, аудіювання, мов­лення та письма;розвивати логічне мислення, зоро­ву пам'ять; виховувати зацікавленість до вивчення іно­земної мови, культуру спілкування іноземною мо­вою, естетичний смак та особисті якості учнів.

Equipment: додатки “Zoom” або “Meet”,  jamboard, екран, відео “ A Train Journey” підручник.

Type of the lesson: комбінований.

Procedure

1.  Greeting

2. Aim.  What are we speaking about today? Today we’ll do different tasks. Yes, we continue our work on the topic “Going to the trip”. We shall review the material we have learned during this theme the vocabulary on the topic "Travelling”, speak about the way of trawelling as travelling by train. Also you will work out some advises for travelers using modal verb «should».

3. Warm-up. Listen to me and guess a kind of travelling:

This is a house on wheels is running a race,Taking people from place to place.  (A bus)

 

- When it is driven it goes. When it stops, it falls down.  (A bike)

 

- What is it? That has no wheels and leaves no tracks on the water behind it?  (A ship)

 

- Through not a bird, not a butterfly, I can fly high up in the sky. (A plane)

 

- This way of traveling is fast. You can stop at any place you like and go where you like. You need no tickets. Usually families go by it. (A car)

 

- This is the slowest way of traveling. Both young and old people like it. You need not worry about the tickets. The only thing you need is a rucksack. You can visit many places in such away. (On foot)

 

- This way of traveling is fast. The carriages are comfortable. It is so pleasant to travel in them. You can see a lot of interesting things from carriage windows. You can make a long journey on land by it. (A train)

 

4. Speaking. Have you ever travelled by train? Where did you go? Who did you go with? Did you like your rip?

5.  (Share screen.)  Listening and speaking. Відео на тему : https://www.youtube.com/watch?v=nSaVzujGlj4

(Обговоренння ключових фраз діалогу)

I would like to buy a ticket to Waterloo Station?

Would you like to go by express train?

I’ll take a regular train.

Would like to buy an one- way or return ticket?

How much are the tickets?

The one –way ticket is 15 pounds\ The return tisket is 20 pounds.

I will take the return ticket.

Here they are.

Which platform do I go to?

You need go to go to platform 3 and take the train to Waterlo station.

What time is the next train?

The train departs every 15 minutes.

The next train departs at 9:30.

How long is the journey?

The journey takes about 20 minutes.

Have a great trip.

Is this platform 3?

Does this train go to Waterloo station?

This train is now ready to depart. Please, stand clear of the closing doors.

Do you know how to get to Ntting Hill?

When the train arrives at Waterloo Station, get off the train.

Take the Jubilee Line, is the Grey Line. Go to Westminster. Get off at Westminster and take the Circle line. Bound for Edgware road.You get off at Hotting Hill Gate.

Mind the gap between the train and the platform.

The next station is Notting Hill Gate.

6. (Share screen.)  Writing. Ex. 5 p. 111.  Read and complete the sentences. Use the words from the box given below.( Вправа виконується на екрані за допомогою Word. Завдання для учнів ,самостійно пререписати вправу в зошит.)

7. Speaking. Ex. 4 p. 110- 111. Have a class discussion. Talk about pros and cons of

travelling by train. Use the table given below.

8. Summary.

9. Homework. Google classroom.  Ex 6. p. 111. Write about your travels by train. Use the words: to go for a trip, a fast train,a slow train, to make new friends, a sleeping-car, a dining-car, to look through the window, to read books.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject: Видатні місця Лондона. Транспорт Лондона.

Aim:  Повторити та активізувати в усному мовленні тематичної лексики та граматичних структур необхідних для ведення бесіди про подорож; ознайомити з новими лексичними одиницями теми; розвивати та удосконалювати навички аудіювання та читання; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови для здійснення майбутньої подорожі.

Equipment: додатки “Zoom” або “Meet”, онлайн- підручник з англійської мови (6 клас, Несвіт Алла), онлайн флеш - картки, картки з завданням для роботи, Jamboard, відео для аудіювання.

Type of the lesson: нестандартний.

Procedure.

1.  Greeting

2.  Aim. "The topic of our lesson is London Transport. By the end of the lesson

you will be able express your thoughts on the topics "Travelling”  and  “ Transport in London".

3.  (Share screen.)  Warm-up: Let's make the comparative and superlative degrees of adjectives (Jamboard: учитель задає прикметник ,а хтось з учнів пише ступені порівняння для нього):

 Slow –slower – the slowest

 Fast – faster –the fastest

Cheap –cheaper – the cheapest

Difficult – more difficult – the most difficult

Comfortable – more comfortable – the most comfortable

4. (Share screen.)  Let 's refresh in our memory all the means of transport you know

https://jamboard.google.com/d/1yNFoaxmItfWNouEVTz5MURqbUSnkwEKr5RByuSjYC4I/edit?usp=sharing

Plane/Car/Ship/Taxi/Boat/Bus /Trolleybus/Tram/Train/Underground/Bicycle/Hot-air-balloon/Motorbike/Horse

T: - Let's divide  these means of transport in four groups

Land transport; Air transport; Water transport; Underground transport

5. Check in hоmework. Ex 6. p. 111. Write about your travels by train. Use the words: to go for a trip, a fast train,a slow train, to make new friends, a sleeping-car, a dining-car, to look through the window, to read books.

6. (Share screen.)  Listening: https://www.youtube.com/watch?v=NGRYhHduX8o

Listening test:

  1. How is the taxi in London call? a) black taxi; b) London taxi: c) cab.
  2. What colour are double-decker buses in London? a) black; b) red: c) orange.
  3. When do you pay for bus driver? a) when you get on. b) when you get off. c) you don’t have to pay him.
  4. What is Tube? a) taxi; b) underground; c) bus
  5. Where can you buy a ticket on the underground? a) inside a train; a) in the ticket office; c) in the ticket machine.
  6. What does the recorder voice in the underground say? a) “Watch out”

b) “Mind the Gap” c) “Be careful”

8. Summary. Ex. 4 p.114

9.Homework. Google classroom. Ex. 6 p. 114

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject: Транспорт Британії. Урок позакласного читання. Минулий неозначений час

Aim: Активізувати в усному мовленні тематичної лексики та граматичних структур необхідних для ведення бесіди про подорож; розвивати уміння здобувати інформацію з текстів та працюватиз текстом; спонукати до розвитку монологічного висловлювання; ознайомити з новими лексичними одиницями теми; удосконалювати навички читання та письма; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови для здійснення майбутньої подорожі.

Equipment: додатки “Zoom” або “Meet”, онлайн- підручник з англійської мови (6 клас, Несвіт Алла),  онлайн флеш - картки, картки з завданням для роботи, Jamboard.

Type of the lesson: нестандартний.

Procedure.

1.  Greeting

2.  Aim. On this lesson we will work with a text about British transport.We’re going to read a text about kinds of transportation in Great Britain. You have to read it very attentively because efter reading it you will make a summary of the text.

3. Warm-up: Which is your favourite means of private transport? Which is your favourite kind of public transport? How do you usually get to school? What transport do you think we’ll be using in 50 years time?

4. Check in hоmework. Ex 6 p. 111

5. (Share screen.)Reading (тексти можна надіслати учням наперед, або демонструвати на екрані комп'ютера)

Pre-reading activity Ex. 1, p.112

T: - Now, you'll work with three texts. At first, let’s read and translate all parts of the text and then read your part and try to do the task. Then, you'll share the information you have learnt with your friends. ( writing - speaking)

While-reading activity

You can reach England either by plane, by train, by car or by ship. The fastest way is by plane. London has three international airports: Heathrow, the largest, connected to the city by underground; Gatwick, south of London, with a frequent train service; Luton, the smallest, used for charter flights.

If you go to England by train or by car you have to cross the Channel. There is a frequent service of steamers and ferryboats which connect the continent to the south-east of England. People in Britain drive on the left.

When you are in London you can choose from four different means of transport: bus, train, underground or taxi.

A. London Buses

If you are on holiday in London, travel by bus. London buses are called double-deckers. They have a driver and a conductor. Look at the sign on the front, on the side or on the back of the bus to know where the bus is going. Read a notice board at the bus-stop to know the places on the bus route.

When you get on the bus, the conductor says, "Fares, please." You say where you want to go, he tells you how much to pay, you pay him and he gives you a ticket. Keep it till the end of your trip!

B. London Underground (Tube)

You can get to most places in London very quickly by the underground. There are many lines on the London Underground. So, it's better to get an underground map when you get into an underground station. All the lines are of a different color on the map. Buy the ticket from the ticket-office at the Underground station, or from the ticket machine. Keep the ticket till the end of your journey.

C. Taxi

If you are in a hurry, the fastest way of travelling is by taxi. Do you know what a London taxi looks like? Their special shape and black color are famous all over the world. The black cabs as they are called have become the symbol of London. Now the taxi-drivers have their cabs in different colors - red, green, even silver. And soon the shape is going to change, too. London drivers have green badges on their jackets. They have to know all the routes around the capital perfectly.

Post -reading activity. Writing (учні готують відповіді письмово і зачитують)

The text is about … You can call it … To travel by … you need to buy…

8. Summary. Ex. 4 p.114

9. Homework: Google classroom. Tell about public transport of Great Britain

6 form                                                                              date________

 

Subject: Шкільні подорожі. Повторення граматики.

Aim: Удосконалювати техніку переказу текстів; розвивати діалогічне й монологічне мовлення; засвоєння та закріплення лексики і граматики по темі “Travelling”, практикування утворення спеціальних питань розвивати інтелектуальні і пізнавальні здібності; виховувати в учнів культуру спілкування, доброзичливості, активності, працьовитості та позитивного ставлення до англійської мови.

Equipment: компютер, додатки “Zoom” або “Meet”,  вправи у форматі Word, онлайн- підручник з англійської мови (6 клас, Несвіт Алла).

Type of the lesson: нестандартний.

Procedure.

1.  Greeting.

2.  Aim. Now we will practice lexic and grammar of the theme “Travelling” and then you’ll copy it into your copybooks from the word file.

3. Warm-up: Conversation

1. What information can you get from ...

• a guidebook?

• a map?

• the Internet?

2. Why is it good to know ...

• a foreign language?

• the cultural differences?

• what the weather is going to be like?

3. Which is better...

• to travel with a family or with a friend?

• to travel around your native country or visit another country?

• to travel with a group of classmates or with a group of new peers?

  1. Check on homework. Pupils tell about public transport of Great Britain.
  2. Speaking. Tell about your last journey with your classmates. (pupils’answers)
  3. Rrammar practice. Speaking. Ex 2 p.115 Work in pairs and act out the situation. Use the prompts of the questions and the words in the box on page 116.
  4. Rrammar practice. Writing.Ex 5. p. 116 Complete the text with the correct forms of the verbs given in brackets.
  5. Summarizing.
  6.  Homework. Google classroom. Project Work. Ex 3. p. 115. Write about your friend’s trip.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 form                                                                              date________

 

Subject: Урок узагальнення.Презентація проектів.

Aim: Узагальнити вивчений лексико- граматичний матеріал за темою; розвивати навички говоріння; навчати складати та висловлювати монологічні повідомлення за темою; удосконалювати техніку читання; виховувати позитивне ставлення до школи до навчання; виховувати інтерес до навчання.

Equipment: комп’ютер, додатки “Zoom” або “Meet”, презентації учнівських проектів з допомогою word, jamboard, google forms etc.

Type of the lesson: нестандартний.

Procedure.

1.  Greeting.

2.  Aim. Now we will sum-up lexical and grammar matherial of the theme “Travelling”.You had to prepare project work and write about your friend’s trip.

3. (Share screen.)Warm-up: Look at the picture and  give advices . Use Should\ shouldn’ t .

4. Project presentation. Pupils present their projects on the monitor and tell about their friend’s trip.

5. Summary.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСНОВКИ

З огляду на потреби час, або ж  з власної ініціативи, вчителі шкіл використовують елементи дистанційного навчання. Але для того, щоб дистанційне навчання стало повноцінною формою навчання для тих, хто його потребує, необхідно вирішення багатьох питань та проблем не лише на рівні школи.

Для дистанційної форми навчання в школа повинна мати науково – методичну базу, робочі навчальні плани із годинами на дистанційні курси та факультативи. Також повинно здійснити велику підготовчу та організаційну роботу. Як в кожній новій справі, у впровадженні дистанційного навчання в загальноосвітніх закладах виникло багато труднощів:

  • відсутність досвіду роботи в даному напрямку;
  • відсутність нормативно -правої та науково-методичної бази;
  • потреба у психологічні підготовці та готовності всіх учасників навчально-виховного процесу до впровадження та застосування на практиці такої інновації;
  • невизначеність чіткого розподілу навчального часу на очне та дистанційне навчання;
  • відсутність підготовки вчителів у даному напрямку;
  • недостатнє забезпечення технічними засобами навчальних закладів та здобувакчів освіти;
  • недостатній рівень володіння комп’ютерною технікою, навичками роботи в Інтернеті, використання інтерактивних технологій навчання;
  • невідповідність розробок навчальних програм, підручників, посібників;

Сучасна школа із традиційною класно-урочною системою має необхідність у запроваджені дистанційної форми навчання,наприклад, учнів старшої школи, при організації допрофільної підготовки та профільного навчання, індивідуального навчання учнів на дому, проте вже не на рівні застосування окремих її елементів, а на рівні повноцінного впровадження дистанційної форми в системі загальної освіти.

 

 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

1. https://uk.wikipedia.org

2. https://drive.google.com/file/d/1f4E9_-aDXNONwt-l46x3AC_aCPVfmNsu/view

3. https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-do-dystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlya-vchyteliv/

4. https://977.com.ua/distance-navchannya/dystantsijne-navchannya-shho-tse-ta-yaki-formy-maye/

5. http://confesp.fl.kpi.ua/node/1123

6. https://osvitoria.media/experience/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-uchniv-pokrokova-instruktsiya/

7.https://education.24tv.ua/distantsiyne_navchannya_v_shkoli_shho_tse_i_yak_pratsyuye_distantsiyna_osvita_v_ukrayini_n1188860

8. https://www.youtube.com/

9. https://pidruchnyk.com.ua/552-anlyska-mova-nesvt-6-klas-2014.html

10.http://www.nmc.org.ua/metodicnirekomendaciie/metodicnirekomendaciiesodovprovadzennadistancijnogonavcannaunavcalnihzakladahmistabilacerkva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

 Look at the crossword and find eight adjectives describing travelling.

a

c

o

m

f

o

r

t

a

b

l

e

p

d

f

s

h

i

q

z

p

t

v

e

s

h

m

a

c

y

l

e

x

p

e

n

s

i

v

e

e

n

h

t

f

m

g

h

n

e

j

k

i

b

y

g

e

d

a

e

x

c

i

t

i

n

g

v

r

e

a

s

s

h

b

l

n

v

k

r

o

c

s

r

p

u

t

x

e

n

j

o

y

a

b

l

e

o

j

l

k

c

v

w

h

y

u

o

p

e

g

u

q

x

a

s

l

o

w

i

n

g

x

a

z

s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2.

Choose and match the true text to the picture.

(Учні отримують на монітор малюнки і тексти  до них. Їм потрібно прочитати і вибрати текст, http://lit.govuadocs.com.ua/tw_files2/urls_12/1134/d-1133906/7z-docs/1_html_m371755dd.jpghttp://lit.govuadocs.com.ua/tw_files2/urls_12/1134/d-1133906/7z-docs/1_html_m1ece5908.jpgякий відповідає малюнку.)

 

 

 

 

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

https://i.pinimg.com/736x/32/9e/17/329e178aa45d11b7702700bf95124a60.jpg

1