Як досліджують океани 5 кл НУШ

Про матеріал
Глибоководні райони Світового океану, мабуть, одні з найтаємничіших місць на нашій планеті. За весь час існування розвинених технологічних апаратів ученим так і не вдалося вивчити великі глибини. Тому океанічне дно продовжує приховувати багато секретів. Спробуємо більше дізнатися про сучасні дослідження океану.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як досліджують океаниmirpps.ru. Пізнаємо природу 5 клас

Номер слайду 2

1. Навіщо вивчають океан. Вивчення океану допомагає дізнатися і зрозуміти причину затоплення кораблів, які поки що не можна витягнути на поверхню через відсутність потрібного обладнання. Щороку дослідники дізнаються про нових мешканців океанічних глибин. Дослідження океану дає змогу з’ясувати, як океан впливає на клімат материків. Океанічне дно - це скарбниця цінних корисних копалин. Вивчення океану відкриває нові можливості його використання.

Номер слайду 3

2. Хто такий океанолог. Океанолог - вивчає моря, океани, морські організми, досліджує склад води тощо. Він постійно стежить за найменшими змінами в морях і океанах, щоб дати базу розробки захисту навколишнього середовища. Океанологія – це комплекс наук, які досліджують Світовий океан, має назву .

Номер слайду 4

Дослідження Жака-Іва Кусто. французький дослідник Світового океану, автор великої кількості книг і фільмів, першовідкривач. Розробив і випробував акваланг

Номер слайду 5

Номер слайду 6

3. Сучасні дослідження океанів. Раніше глибину океанів вимірювали за допомогою лота (старовинний прилад, який складається з троса з грузилом на кінці). Сучасні вчені для вимірювання глибин використовують прилад ехолот

Номер слайду 7

ЯК ПОБАЧИТИ РЕЛЬЄФ ДНА ОКЕАНІВ?ехолот Цей прилад із судна посилає у воду звукові сигнали. Вони досягають дна, відбиваються від нього і повертаються. Дослідники фіксують час, протягом якого звук пройшов до дна і назад. Знаючи швидкість поширення звуку у воді (1500 м/с), можна визначити глибини океану.

Номер слайду 8

ехолот

Номер слайду 9

4. З яких частин складається океан. Слово «океан» дійшло до нас від давніх греків. Так вони називали безмежну водну оболонку Землі, що немов величезна річка обтікала світ з усіх боків. Звідси й з’явилося поняття «Світовий океан».

Номер слайду 10

Океан - це величезний водний простір, що охоплює дуже велику ділянку земної поверхні. Море - частина океану, відокремлена від нього суходолом, підвищеннями підводного рельєфу або островами. А - виступи суходолу; Б - острови; В - підняття океанічного дна

Номер слайду 11

План- характеристики океану1. Площа. 2. У яких півкулях розміщений. 3. Береги яких материків омиває. 4. Найглибша западина (глибина, м). 5. Моря. 6. Найбільші острови. 7. Хто досліджував. 8. Походження назви океану.

Номер слайду 12

Протока - це відносно вузька частина водного простору, що сполучає дві сусідні водойми і роз’єднує ділянки суходолу. Затока - частина океану або моря, що глибоко вдається в суходіл, але має вільний зв’язок з океаном. Гудзонова протока

Номер слайду 13

5. Чому вода в океані солона. Вода в усіх океанах має гірко-солоний смак. В ній розчинено дуже багато солей. Океанічна вода непридатна для пиття і приготування їжі. Якби вдалося видалити всю сіль з океанів і розподілити її по всій поверхні Землі, то вона утворила б шар завтовшки близько 150 м. Солоною воду робить кухонна сіль, її у морській воді є найбільше з-поміж інших солей.

Номер слайду 14

Найсолоніше море на Землі - Мертве море Насправді це не море, а солоне озеро. Друге за солоністю - Червоне море. Червоне море

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Вивчення океану відкриє нові можливості для його використання. Океани досліджують за допомогою наукової апаратури.• Частинами океану є моря, протоки, затоки. Кортоко про головне

Номер слайду 18

Домашнє завдання1. Опрацювати дану презентацію2. § 31. Як досліджують океани. ПИСЬМОВО!!!!!Скласти план-характеристику одного з океанів (на вибір)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Потапова Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лобань Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 січня 2023
Переглядів
8609
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку