Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами.

Про матеріал
kinaslilia8@gmai.com Тема: Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами. Мета: - навчальна: продовжувати формування вміння дотримуватися правил безпеки в громадських місцях, вдома; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); - виховна: виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення - розвиваюча: формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; Тип уроку: комбінований Обладнання: презентація Література: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-3-klas-2020/8-YDS-3kl/YDS-3kl-Hilberh/YDS-3kl-Gilberg-Ch2.pdf https://www.youtube.com/watch?v=IBfoPFV2yL0 https://www.youtube.com/watch?v=zbHszFFZ7R0 https://learningapps.org/11809577
Перегляд файлу

Тема: Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами.

Мета:

  • навчальна: продовжувати формування вміння дотримуватися правил безпеки в громадських місцях, вдома; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра);
  • виховна: виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення
  • розвиваюча: формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил;

Тип уроку: комбінований

Обладнання: презентація

Література:

https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-3-klas-2020/8-YDS-3kl/YDS-3kl-Hilberh/YDS-3kl-Gilberg-Ch2.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=IBfoPFV2yL0

https://www.youtube.com/watch?v=zbHszFFZ7R0

https://learningapps.org/11809577

 

 

 

Хід уроку

  1. Організаційна частина
  • Добрий день! Мене звати Лілія Віталіївна, я студентка ЧГПФК. Сьогодні я проведу у вас урок «Я досліджую світ».
  1. Привітання

Станьте, діти, всі рівненько,

Посміхніться веселенько

Настрій на урок взяли,

Працювати почали!

  1. Програма «Як почуває себе ненька Україна» в прямому ефірі

Привіт, друзі!

  • А яка зараз пора року?
  • Який місяць?
  • Яке сьогодні число?

Мої вітання!

  • Яким було вранці небо, коли ми йшли до школи?
  • Що стосовно опадів?
  • Кому відома температура повітря?
  1. Актуалізація опорних знань
  1. Бесіда
  • Перед початком нашої роботи зверніть увагу на свої робочі місця, чи немає на них нічого зайвого.
  • Діти, давайте пригадаємо, що ми вивчали на минулому уроці та перевіримо, як ви засвоїли матеріал.
  1. Що таке втома?
  2. Чому в школі уроки чергують з перервами?
  3. Діти, що таке фізичне відновлення!
  1. Гра «Дешифрувальник»
  • Діти, працюючи в парі, визначте, яке слово зашифроване в ребусі (Безпека)

 

  1. Повідомлення теми
  • Чи здогадалися ви, яка тема нашого уроку? – Молодці!

Так, справді темою нашого уроку є безпека, а саме безпека в побуті, в школі, громадських місцях, безпека з тваринами. Ви, ще сьогодні дізнаєтеся, як уникнути натовпу.

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Розповідь вчителя

Життя кожної людини безцінне. Найважливішими правами людини є право на життя і право на особисту безпеку. Для того щоб дотримувалися ці права людини в нашій державі, діють спеціальні служби.

2. Робота з підручником (ст. 68.)

- Прочитаємо, що таке екстрені служби, нагадаємо собі ще раз.

Е́кстрені слу́жби — це служби оперативного реагування.

  • Діти, давайте пригадаємо назви екстрених служб?

101 - Пожежна охорона

102 – Міліція

103 - Швидка допомога

104 - Аварійна "Київгаз"

  • У яких випадках до них слід звертатися?
  • Діти, що для вас означає слово «небезпека»?
  • Відкрийте свої зошити, запишіть число, класна робота. Запишіть у зошит номери телефонів екстреної допомоги в Україні.
  • Прочитаємо, що таке небезпека і безпека, нагадаємо собі ще раз.

     Щоб бути в безпеці, потрібно строго дотримуватися правил поведінки.

  1. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=IBfoPFV2yL0

Отже, які ви запам’ятали правила поведінки вдома?

  1. Бесіда про правила безпечної поведінки
  • Розгляньте малюнки і розкажіть, яких правил безпечної поведінки потрібно дотримуватися вдома. (ст.69)

У квартирі або в будинку може трапитися витік газу.

  • Як потрібно діяти, якщо ви відчули запах газу?

  1. Фізкультхвилинка
  2. Бесіда про пожежу

  1. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=zbHszFFZ7R0
  2. Бесіда про натовп
  • Розгляньте зображення. Назвіть місця та заходи, що у них проводяться.
  • Що об’єднує ці заклади ? (натовп)

Натовп – це скупчення неорганізованих людей, стурбованих фактором зовнішньої провокації.

Правила поведінки людей у натовпі

  1. Уникати великих скупчень людей.

 

  1. Під час масових заворушень намагайтеся обійти натовп, щоб не потрапити під дії співробітників спецпідрозділу.

 

  1. Якщо йдете на масовий захід, не одягайте речей, які можуть чіплятися: краватка, шарф, ланцюжок, сережки, мотузки, шнурки. Не вдягайте високі підбори. Одяг краще застебнути на блискавку.  

 

  1. Якщо ви потрапили в натовп, треба намагатися поступово вибиратися з центру до краю.

 

  1. Глибоко вдихніть і розведіть зігнуті в ліктях руки в сторони, щоб грудна клітина не була здавлена.

 

  1. Тримайтеся подалі від високих, та товстих людей чи тих, хто має громіздкі предмети або великі сумки.

 

  1.  Знаходитися поруч з працівниками міліції теж небезпечно. Тому що на них направлене невдоволення натовпу і в них кидають пляшки, каміння та інше.

 

  1. Намагайтеся не впасти, піднімайте ноги вище, ставте на повну ступню, не робіть короткі кроки, не піднімайтеся навшпиньки, не тримайте руки в карманах.

 

9. Якщо у вас щось упало (випало), не намагайтеся піднімати.

 

10. У разі падіння намагайтеся якнайшвидше піднятися на ноги. Не опирайтеся на руки (їх віддавлять або зламають).

 

11. Якщо встати не вдається, згорніться клубком, захистіть голову передпліччями, а долонями потилицю.

 

12.  Потрапивши у переповнене приміщення, визначте заздалегідь, найнебезпечніші місця при виникненні НС (проходи між секторами на стадіоні, скляні двері в концертних залах та ін.). Зверніть увагу на запасні та аварійні виходи та шляхи до них.

 

13.Від натовпу легше сховатися в кутах, біля стін, але звідти складніше добиратися до виходу.

 

14. При виникненні паніки намагайтеся зберігати спокій і здатність швидко і правильно оцінити ситуацію.

 

  1. Бесіда про тварин.
  • Чому потрібно треба бути обережними під час зустрічі з тваринами-безхатьками?
  • Як ви розумієте вислів?

« І у людей, і  у собак одне бажання – бути потрібними»

Як діяти, аби не спровокувати тварину:

  • Не турбувати тварин в місцях їх проживання
  • Які собаки можуть бути агресивними:

бійцівські породи собак

бездомні собаки

здорові собаки, чия агресія одного разу не була заборонена господарями і розвинулася.

  • Не заганяти тварина в кут, щоб не провокувати "агресію безвиході"
  • Не проводити різких рухів і криків
  • Не віднімати і не чіпати їжу

Робота в групах

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Дидактична гра в LearningApps.org

https://learningapps.org/11809577

 

Отже, наше життя і безпека залежить від відповідального ставлення до себе й оточуючих. Дотримування правил безпеки в школі, удома, на вулиці, в громадських місцях повинно стати важливою частиною вашого життя

  1. Чи знаєте ви, що…

В Німеччині, яка має для нас бути прикладом гідного існування, штраф за викинуту на вулицю собаку чи кішку становить 25000 тисяч євро!

  1. Підсумок уроку. Рефлексія.

« Вправа Інтерв’ю»

  • Чого ви навчилися на уроці?
  • Що нового ви сьогодні дізналися?
  • Що найбільше вас вразило, здивувало під час уроку?
  • Чи було вам важко? Якщо так, то що саме?
  • Продовжіть речення. Тепер я знаю, що…
  1. Домашнє завдання

Ст. 71-77 – прочитати

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Биндас Александр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Кінаш Лілія
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 квітня 2021
Переглядів
4724
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку