20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Як придумати нік і пароль для Інтернета.

Про матеріал
Даний тренінг- ігрове заняття, присвячене правилам поведінки дітей в Інтернеті. Його мета - навчити дітей безпечному користуванню Інтернет-простором, уміти шукати потрібну інформацію, заводити нових друзів, грати в ігри. Виховувати толерантне ставлення до користувачів Інтернетом, уміння коректно спілкуватися.
Перегляд файлу

  Тема: Як придумати нік і пароль для Інтернета (тренінг)

1.Розповідь вчителя.

Сто років тому,коли не було Інтернету,лист від родичів з України в а

Америку плив пароплавом та доставлявся сушою місяць. Потім стільки ж люди чекали на відповідь. З появою літаків ми на відправку листа і відповідь стали чекати вже не 2 місяці,а 2 тижні. З появою Інтернету лист відправляється і отримується відповідь через кілька секунд.

- Чим ще корисний Інтернет і навіщо люди його використовують?9(відповіді учнів ).

- Що вам найбільше подобається в Інтернеті?(тест).

(Я вам роздаю невеличкий текст,вам потрібно із запропонованих варіантів відповідей вибрати найбільш притаманну вам відповідь)   - Шукати нову інформацію                                                                           - Заводити нових друзів                                                                                 - Спілкуватися з людьми усіх куточків світу                                         - Відправляти й одержувати повідомлення електронної пошти - Грати в ігри                                                                                                          - Розглядати географічні карти                                                                    - Розробляти маршрути для подорожей                                          (Читання відповідей учнів ланцюжком)

2. розповідь вчителя про безпечне користування Інтернетом.

- Кожен з вас повинен обовязково запитувати дозволу у батьків перед використанням компютера;

- Тримати свій пароль у таємниці від усіх;

- Відкривати повідомлення елетронної пошти тільки , якщо вони надійшли від знайомих;

- Завжди повідомляти батьків про виникаючи проблеми;

- Використовувати комп’ютер максимум 1 годину на день;

-В Інтернеті нікому не повідомляти своє ім’я та адресу;

- Обговорювати з батьками веб - сайти,які можна відвідувати.

3.Запитання до дітей

- Чи всі ви зрозуміли правила користування Інтеренету?

(Перераховують,а вчитель записує на дошці)

- Не надавати інформацію про своє ім’я , адресу та данні про своЇх батьків;

- Погано поводитись при спілкуванні;

- Користуватись комп’ютером  та Інтернетом з дозволу батьків;

- Тримати пароль комп’ютера у таємниці;

- Повідомляти батькам про проблеми під час роботи з комп’ютером в Інтернеті;

- Погоджувати з батьками сайти, на які не можна заходити.

4.Нік-ім’я та можливості  Інтернету

Зараз кожний із вас вигадає собі нік. Нік - це віртуальне ім’я у соціальних мережах Інтернету.  Напишіть вигаданий нік на стікері та наклейте його на квітку.Цим ніком (тобто вигадене вами ім’я) ви будете користуватись при спілкуванні в Інтернет просторі. Тепер робимо зі стікерів пелюстки квітки.(див. додаток)

Ми з вами можемо зробити висновок , що з цієї гри тільки за нікнеймом ви не зможете розрізняти хто є хто.

З вашими ніками буде пов’язане друге завдання.

5. Гра « Хто надіслав тобі листа?»

Використовується квітка з попередньої вправи. Знов видаються стікери. Учні повинні написати позитивне побажання або просто хороші слова на стікері. А потім наклеїти їх поряд з будь-яким із стікерів з нікнеймами на аркуші з квіткою.(Кожен (на) учень(ця) має наклеїти побажання до чужого нікнейму так , що власники нікнейми не бачили хто надає їм побажання.) Учасники отримують побажання до свого нікнейму і змагаються відгадати,хто надіслав їм це повідомлення. (Висновок 99% учасників не можуть вгадати відправника повідомлення).

Висновок вчителя. Так само відбувається і зі спілкуванням в Інтернет просторі. Дуже складно перевірити, хто саме пише тобі листи, спілкується з тобою, якщо ви не знаєтек  хто це є насправді.(Якщо учасники групи добре знайомі між собою, вони можуть вгадати відправника за почерком, у такому випадку робиться висновок, що в Інтернет просторі не існує почерків, тому ти ніколи не знаєш хто знаходиться по той бік комп’ютера).

Похожее изображение                                                   Додаток:
 

 

docx
Додав(-ла)
Кіца Леся
Додано
29 квітня
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку