Як стати справжнім другом?

Про матеріал

3 тиждень: “Я і мої друзі”. Ранкова зустріч.

Як стати справжнім другом?

Мета:

  • ü Дізнатися про важливість дружби;
  • ü Дізнатися про смаки і захоплення своїх однокласників;

ü Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, емоційну сферу дитини.

  • ü Виховувати толерантну дитину.

Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда. Комп'ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор. Смайлики, олівці, А4, ситуації в малюнках.

Перегляд файлу

3 тиждень: “Я і мої друзі”. Ранкова зустріч.

Як стати справжнім другом?

Мета:

  • Дізнатися про важливість дружби;
  • Дізнатися про смаки і захоплення своїх однокласників;
  • Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, емоційну сферу дитини.
  • Виховувати толерантну дитину.

Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда. Комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор. Смайлики, олівці, А4, ситуації в малюнках.

Хід урока:

Запрошення на ранкову зустріч. Грає пісня : КОЛЬОРИ ВЕСЕЛКИ (https://www.youtube.com/watch?v=UIYSlLuTl78)Діти заходять до класу сідають на килимок.

1.Вітання. 

  • Доброго ранку любі дітки.  Зараз я вам пропоную дітки

Станьте, діти , в дружне коло,(діти встають в круг)

Як багато нас довкола. (озираються по боках)

Дружно сіли, дружно встали, (присіли, встали)

Покрутились пострибали. (покрутились, пострибали)

Ти мій друг  і я твій друг. (обнялися всі разом у колі)

Скільки усмішок навкруг! (усі усміхнулися)

Ігровий тренінг «Я обираю настрій»

-Дітки домалюйте Смайлика відповідно до вашого настрою.

2.Обмін інформацією.

- Про кого ми говорили на прошлій ранковій зустрічі?

- Сьогодні ми поговоримо на тему «Як стати справжнім другом?»

Читання та обговорення вірша Марії Пригари «Тихенька дівчинка»

  • Щоб мати друзів серед однокласників, вам потрібно дізнатися як стати справжнім другом. Зараз я вам прочитаю віршик про дівчинку, а ви мені скажете чи вміла вона товаришувати.

ТИХЕНЬКА ДІВЧИНКА

 

Чого це на мене так сердяться в школі?

Тож я не чіпаю нікого ніколи.

Ні з ким не сварюся, сиджу собі тихо,

А з цього виходить одне тільки лихо.

Оце я сказала — така в мене звичка,—

Що в Галі, як мишачий хвостик, косичка.

Що в Каті спідничка — неначе з рогожі,

Та ще й черевички на човники схожі.

Що в Тані волосся нечесане досі,

Що очі в Мар'янки маленькі та косі,

Що в зошиті в Лесі самі тільки плями:

Напевне, бруднючими пише руками.

Я ж правду кажу їм... І що тут такого?

Тож я не чіпаю ніколи нікого.

Сиджу собі тихо і в школі, і вдома,

І чом вони сердяться всі — невідомо!

Бесіда:

  • Дітки як ви думаєте чому в цієї дівчинки немає друзів?
  • А в вас є друзі?
  • А ви ображаєте друзів?
  • Пропоную подивитися мультик «Корисні підказки якщо з тобою не дружать» (https://www.youtube.com/watch?v=hR8wxkEcCnk)
  • Дітки ви всі уважно дивилися мультик скажіть мені будь ласка друзі –це що?
  • Що потрібно робити щоб с тобою дружили?
  • Скільки кроків потрібно зробити до дружби?

3.Групове заняття

  В скоринці лежать квіточки кожна дитина підходить і бере собі квіточку. Кількість квіточок парна. Діти в яких однакові квіточки стають у пари. Запропонуйте дітям розповісти один одному які в них захоплення. Охочі можуть розповісти про захоплення один одного всьому класові.

Обмін інформацією:

  • Чи важко було розповісти один одному про свої захоплення?
  • На наступний урок підготуйте і розкажіть про захоплення ваших найближчих друзів.

4.Щоденні новини

- Сьогодні ми почнемо виготовлення леп-бука і протягом тижня ми його завершимо. І потім ми його представимо вашим друзям.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Берхмілер Марина Степанівна
    Мені сподобалась ця розробка. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 липня 2018
Переглядів
1362
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку