3 тиждень: “Я і мої друзі”. Ранкова зустріч.
Як стати справжнім другом?
Мета:
ü Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, емоційну сферу дитини.
Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда. Комп'ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор. Смайлики, олівці, А4, ситуації в малюнках.
3 тиждень: “Я і мої друзі”. Ранкова зустріч.
Як стати справжнім другом?
Мета:
Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда. Комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор. Смайлики, олівці, А4, ситуації в малюнках.
Хід урока:
Запрошення на ранкову зустріч. Грає пісня : КОЛЬОРИ ВЕСЕЛКИ (https://www.youtube.com/watch?v=UIYSlLuTl78)Діти заходять до класу сідають на килимок.
1.Вітання.
Станьте, діти , в дружне коло,(діти встають в круг)
Як багато нас довкола. (озираються по боках)
Дружно сіли, дружно встали, (присіли, встали)
Покрутились пострибали. (покрутились, пострибали)
Ти мій друг і я твій друг. (обнялися всі разом у колі)
Скільки усмішок навкруг! (усі усміхнулися)
Ігровий тренінг «Я обираю настрій»
-Дітки домалюйте Смайлика відповідно до вашого настрою.
2.Обмін інформацією.
- Про кого ми говорили на прошлій ранковій зустрічі?
- Сьогодні ми поговоримо на тему «Як стати справжнім другом?»
Читання та обговорення вірша Марії Пригари «Тихенька дівчинка»
ТИХЕНЬКА ДІВЧИНКА
Чого це на мене так сердяться в школі?
Тож я не чіпаю нікого ніколи.
Ні з ким не сварюся, сиджу собі тихо,
А з цього виходить одне тільки лихо.
Оце я сказала — така в мене звичка,—
Що в Галі, як мишачий хвостик, косичка.
Що в Каті спідничка — неначе з рогожі,
Та ще й черевички на човники схожі.
Що в Тані волосся нечесане досі,
Що очі в Мар'янки маленькі та косі,
Що в зошиті в Лесі самі тільки плями:
Напевне, бруднючими пише руками.
Я ж правду кажу їм... І що тут такого?
Тож я не чіпаю ніколи нікого.
Сиджу собі тихо і в школі, і вдома,
І чом вони сердяться всі — невідомо!
Бесіда:
3.Групове заняття
В скоринці лежать квіточки кожна дитина підходить і бере собі квіточку. Кількість квіточок парна. Діти в яких однакові квіточки стають у пари. Запропонуйте дітям розповісти один одному які в них захоплення. Охочі можуть розповісти про захоплення один одного всьому класові.
Обмін інформацією:
4.Щоденні новини
- Сьогодні ми почнемо виготовлення леп-бука і протягом тижня ми його завершимо. І потім ми його представимо вашим друзям.