Впровадження електронних освітніх ресурсів в навчальний процес початкових класів

Про матеріал
В презентації розкрито основи використання електронних освітніх ресурсів в освітньому процесі початкової школи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження електронних освітніх ресурсів в навчальний процес початкови. ХХХХХХХХх класів. Омельчук Ксенія Олександрівнавчитель початкових класів. Комунального закладу "Хащуватський ліцей" Гайворонської міської ради. Кіровоградської області

Номер слайду 2

Сучасний освітній процес вимагає впровадження новітніх технологій, які дозволяють не лише оптимізувати навчання, але й підвищити його ефективність. Впровадження електронних освітніх ресурсів (ЕОР) у навчальний процес початкових класів стає особливо актуальним у зв’язку з розвитком інформаційних технологій, які кардинально змінюють підходи до навчання.

Номер слайду 3

Значення електронних освітніх ресурсів. Електронні освітні ресурси – це інтерактивні матеріали, які використовуються для підтримки навчання. Вони можуть включати електронні підручники, відеоуроки, інтерактивні вправи, ігри, тести та інші мультимедійні матеріали.

Номер слайду 4

Основні переваги ЕОР:Інтерактивність: ЕОР дозволяють учням активно взаємодіяти з навчальним матеріалом, що сприяє кращому засвоєнню інформації. Адаптивність: використання ЕОР дає можливість диференціювати навчання відповідно до індивідуальних потреб учнів. Доступність: ЕОР можуть бути доступні в будь-який час і в будь-якому місці, що забезпечує гнучкість у навчальному процесі.

Номер слайду 5

Однією з найефективніших практик є використання інтерактивних платформ, таких як Google Classroom, Padlet або Kahoot. Ці платформи дозволяють: Створювати інтерактивні уроки та завдання. Організовувати групову роботу. Проводити онлайн-опитування та тести, що дозволяє моментально отримувати зворотний зв’язок.

Номер слайду 6

Мультимедійні ресурси, такі як відео та анімації, можуть значно покращити сприйняття матеріалу. Вчителі можуть використовувати: Відеоуроки з You. Tube або інших освітніх платформ для пояснення складних тем. Анімаційні програми для візуалізації навчального матеріалу, що допомагає дітям краще запам'ятовувати інформацію. Використання мультимедійних ресурсів

Номер слайду 7

Гейміфікація навчання. Гейміфікація – це використання ігрових елементів у навчальному процесі. Це може включати: ігрові завдання, які дозволяють учням змагатися між собою або з часом. Нагороди за досягнення, що стимулює учнів до активнішого навчання.

Номер слайду 8

Walla. Me дозволяє легко створювати свою власну віртуальну реальність - бути творчим з красивими трафаретами , інструментами  для малювання,  геолокації і особливості обміну зображеннями.

Номер слайду 9

Ідеї застосування Walla. Me на уроках української мови та літературного читання.

Номер слайду 10

Створення квесту

Номер слайду 11

Як це працюватиме у дітей:

Номер слайду 12

Mondly. Mondly - це платформа для вивчення мови, доступна на i. OS, Android і web, якою із задоволенням користуються 50 мільйонів людей в більш ніж 190 країнах.

Номер слайду 13

Google Arts & Culture Google Arts & Culture  - інтернет-платформа, що надає доступ до зображень творів мистецтва з високою якістю. Google Arts & Culture доречно використовувати на уроках української мови та літератури.

Номер слайду 14

Story Spheres Віртуальна реальність +діджитал інструментидодати свої фотографії чи зображення з Google Maps. Супроводжувати піснями , діалогами , власними історіями 

Номер слайду 15

Teach. VR

Номер слайду 16

Наповнення: уроки з використанням VRПлатформа з шкільними уроками від професійних викладачів. Поки що вона адаптована для голландської системи освіти та написана голландською мовою. Зміст спеціально розробили для початкової.

Номер слайду 17

Рекомендації для вчителів. Ознайомлення з ресурсами: вчителі повинні регулярно оновлювати свої знання про нові ЕОР і технології. Це можна робити через онлайн-курси, вебінари або професійні конференції. Планування уроків: включайте ЕОР у планування уроків, визначаючи, які ресурси найкраще відповідають навчальним цілям. Навчання учнів: важливо навчити учнів користуватися електронними ресурсами, щоб вони могли самостійно їх використовувати для навчання. Зворотний зв'язок: регулярно отримуйте зворотний зв'язок від учнів про використання ЕОР. Це дозволить виявити, що працює, а що потребує корекції. Використання різних форматів: залучайте різні формати навчальних матеріалів (тексти, відео, аудіо) для задоволення різних стилів навчання учнів.

Номер слайду 18

Висновок Впровадження електронних освітніх ресурсів у навчальний процес початкових класів має величезний потенціал для покращення якості освіти. Вчителі, які активно використовують ЕОР, можуть зробити навчання більш цікавим, інтерактивним і адаптованим до потреб учнів. Успішне впровадження електронних ресурсів вимагає не лише технологічних знань, але й креативності, гнучкості та готовності до змін у навчальному процесі.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
17 жовтня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку