Як урізноманітніти урок фізичної культури

Про матеріал
У дітей сьогодні забрали вулицю, де були рухливі ігри на свіжому повітрі. Діти стали менш рухливими, як порівнювати з тими, що були 10 років тому. Це велика проблема. Уроків фізичного виховання має бути 3–4 на тиждень. І уроки повинні бути цікавими.
Перегляд файлу

 

  • Як цікаво інтегрувати уроки фізичного виховання з іншими предметами.
  •  
  •  

ЗБАЛАНСОВАНЕ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ЕЛЕМЕНТІВ

1. Проводити динамічні, рухливі розминки в ігровій формі (ігри, естафети);

 

  • 2. Позбутися стройових вправ, статичних розминок;
  • 3.Ділити дітей за рівнем фізичної підготовки на уроці не бажано;
  • 4.Індивідуальний підхід, збалансований розподіл між командами.  Наприклад, якщо це командна гра, то розділити так, щоби сильніші і краще фізично розвинуті були в різних командах, а не в одній. У кожній команді мають бути різні діти за розвитком фізичних якостей;
  • 5. Не зациклюватися суто на тематиці уроку, тому що не всі види спорту цікавлять усіх дітей;
  • 6. Підготовчу частину, загальнорозвивальні вправи можна давати в ігрових формах із футбольними / баскетбольними / волейбольними м’ячами (але це не гра у футбол, баскетбол чи волейбол);
  • 7.Проводити комплексні / комбіновані уроки фізичної культури з використанням елементів із різних видів спорту. Так відпрацьовується техніка й немає “заточеності” на один вид спорту;
  • 8.Проводити рухливі ігри на розвиток координації, гнучкості, технічних умінь.
  •  

СЮЖЕТНИЙ УРОК ЗА МОТИВАМИ МІФІВ ПРО ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ

Щоби заохотити учнів, рекомендую більше проводити інтегровані уроки. Наприклад, на уроці фізичної культури можна інтегрувати матеріал з історії. Ті знання, які діти здобули на уроці історії (міфи Стародавньої Греції), ми закріплюємо на уроці фізичного виховання

 

Круговий метод станціями сюжетного уроку “Боги й герої Стародавньої Греції” з використанням нестандартного обладнання:

1 станція “Олімп” – учні виконують степ-вправи на нестандартній степ-платформі з використанням набивних мішечків (розвиток координації рухів). Степ-платформа символізує гору Олімп, на якій мешкали боги. Перед виконанням вправи діти згадують інформацію, яку вони знають про гору Олімп і про проведення олімпійських ігор у Стародавній Греції.

 

2 станція “Зевс”. Діти пригадують, що Зевс – це верховний бог. Його символ – блискавка. Вчитель дає завдання – блискавично здолати класики з гімнастичних обручів і перестрибнути через перешкоду – натягнуту червону стрічку, на якій прив’язані дзвіночки. Діти мають перестрибнути стрічку і, стрибаючи по класикам з обручів, повернутися назад (розвиток швидкісно-силової якості).

 

3 станція “Артеміда” – учні наносять удар ключкою по флорбольному м’ячу в зазначену ціль (ворота із дзвіночками), тим самим відпрацьовують удари на точність.

Артеміда – богиня полювання, яка мала влучні стріли. Вчителька власноруч робила маленькі ворота з дзвіночками. Коли учні потрапляють у ціль, чути дзвін.

4 станція “Нитки Аріадни” – робота в парах, скручування стрічки на швидкість. Стрічка символізує нитки Аріадни, яка є дороговказом.

 

5 станція “Гефест” – учні виконують нахили тулуба вперед із положення сидячи, використовуючи ксилофон (розвиток гнучкості).

Гефест був покровителем ковальства. Діти, нахиляючись, ніби імітують рухи коваля й кують собі гнучкість – дотягуються до ксилофона.

ФІЗИЧНІ ВПРАВИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  • Діти можуть виконувати вправи в будь-який час. За бажання, можуть відправляли своє відео – як вони виконували ці вправи.
  • Бажано частіше виходити на двір, влаштовувати прогулянки, займатися спортом із дотриманням дистанції або індивідуально.
  • Важливо зосередитися на вправах для підтримання тонусу м’язів (ніг, спини, живота, рук), оскільки під час карантину руху в дітей стає менше. А також робити комплекси вправ на розвиток координації і гнучкості.

   Використовуйте новаційні елементи фітнес-технологій у таких різновидах руху як біг, стрибки, ходьба – зокрема, музичний супровід, фітнес-йогу, аеробіку, пілатес, джамп-фіт, степ-аеробіку;

   Грайте на уроках у флорбол, регбі 5, алтимат фрізбі – відносно нові, але цікаві для дітей ігри;

   Співпрацюйте з батьками. Не бійтеся запрошувати їх на свої уроки. Організовуйте спільні заходи з батьками й дітьми;

   Проявляйте ініціативність у позашкільній діяльності – різноманітні забіги, у яких можна брати участь самим і залучати батьків та учнів, організовуйте туристичні походи, цікаві челенджі, знайомство з новими видами спорту.

 

docx
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку