ЗБАЛАНСОВАНЕ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
1. Проводити динамічні, рухливі розминки в ігровій формі (ігри, естафети);
Щоби заохотити учнів, рекомендую більше проводити інтегровані уроки. Наприклад, на уроці фізичної культури можна інтегрувати матеріал з історії. Ті знання, які діти здобули на уроці історії (міфи Стародавньої Греції), ми закріплюємо на уроці фізичного виховання
Круговий метод станціями сюжетного уроку “Боги й герої Стародавньої Греції” з використанням нестандартного обладнання:
1 станція “Олімп” – учні виконують степ-вправи на нестандартній степ-платформі з використанням набивних мішечків (розвиток координації рухів). Степ-платформа символізує гору Олімп, на якій мешкали боги. Перед виконанням вправи діти згадують інформацію, яку вони знають про гору Олімп і про проведення олімпійських ігор у Стародавній Греції.
2 станція “Зевс”. Діти пригадують, що Зевс – це верховний бог. Його символ – блискавка. Вчитель дає завдання – блискавично здолати класики з гімнастичних обручів і перестрибнути через перешкоду – натягнуту червону стрічку, на якій прив’язані дзвіночки. Діти мають перестрибнути стрічку і, стрибаючи по класикам з обручів, повернутися назад (розвиток швидкісно-силової якості).
3 станція “Артеміда” – учні наносять удар ключкою по флорбольному м’ячу в зазначену ціль (ворота із дзвіночками), тим самим відпрацьовують удари на точність.
Артеміда – богиня полювання, яка мала влучні стріли. Вчителька власноруч робила маленькі ворота з дзвіночками. Коли учні потрапляють у ціль, чути дзвін.
4 станція “Нитки Аріадни” – робота в парах, скручування стрічки на швидкість. Стрічка символізує нитки Аріадни, яка є дороговказом.
5 станція “Гефест” – учні виконують нахили тулуба вперед із положення сидячи, використовуючи ксилофон (розвиток гнучкості).
Гефест був покровителем ковальства. Діти, нахиляючись, ніби імітують рухи коваля й кують собі гнучкість – дотягуються до ксилофона.
ФІЗИЧНІ ВПРАВИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Використовуйте новаційні елементи фітнес-технологій у таких різновидах руху як біг, стрибки, ходьба – зокрема, музичний супровід, фітнес-йогу, аеробіку, пілатес, джамп-фіт, степ-аеробіку;
Грайте на уроках у флорбол, регбі 5, алтимат фрізбі – відносно нові, але цікаві для дітей ігри;
Співпрацюйте з батьками. Не бійтеся запрошувати їх на свої уроки. Організовуйте спільні заходи з батьками й дітьми;
Проявляйте ініціативність у позашкільній діяльності – різноманітні забіги, у яких можна брати участь самим і залучати батьків та учнів, організовуйте туристичні походи, цікаві челенджі, знайомство з новими видами спорту.