Мета проєкту: вивчити та систематизувати інформацію про поняття «час» та його вимірювання, виготовлення годинників.
Цілі проєкту:
1. Зібрати інформацію, яка описує поняття «Час» та його вимірювання.
2. З’ясувати, які існують одиниці виміру часу.
3. Створити власний годинник.
4. Зробити висновки.
5. Узагальнити зібрану інформацію та познайомити з нею своїх друзів.
Гіпотеза
Ми припускаємо, що існує чітке визначення поняття «часу» та його одиниць виміру.
Об’єкт дослідження
Процес вимірювання часу
Пристрої для вимірювання часу
Предмет дослідження
Методи дослідження:
Що таке «час»?
Анкетування:
Щодня кожен із нас стикається з поняттям «Час». Ми поділяємо своє життя на роки, місяці, дні, години. Ви, напевно, зауважували, що час «тягнеться» - особливо коли чекаєш на когось чи щось. А от коли маєш безліч важливих справ, то час «стрімко біжить». Сьогодні наша команда дослідників Часу проведе опитування на тему: «Як ви розумієте поняття « Час»?».
Вікіпедія:
Час — одне з основних понять фізики і філософії, одна з координат простору-часу, вздовж якого протягнуті світові лінії фізичних (матеріальних) тіл.
Як фізичну величину час здебільшого позначають літерою t, проміжок часу — літерою τ. Одиницею вимірювання часу в системі SI є секунда, перелік інших одиниць подано нижче.
Як філософська категорія час, вочевидь, є невід'ємним атрибутом світу, він почався із народженням світу й зникне, коли світ добіжить кінця.
Як економічна категорія час є фактором, який суттєво впливає на використання економічного потенціалу підприємства та фінансовий результат управління.
Висновок:
Чіткого поняття «Час» не існує.
Анкетування
Одиниці вимірювання часу
Календар – це система відліку часу, упорядкована за роками, місяцями і днями.
Типи календарів
Висновок: Історія розвитку людства вплинуло на формування одиниць вимірювання часу. Для визначення часу людство винайшло такий прилад, як годинник.
Годинник
Види годинників
Гра “ Мікрофон ” Задайте один одному запитання, щоб перевірити знання одиниць вимірювання часу.
1. Одна година -- це:
а) 30 хв; б) 60 хв; в) 120 с .
2. Доба має:
а) 7 год; б) 60 год; в) 24 год .
3. Тиждень — це:
а) 10 діб; б) 7 діб; в) 5 діб .
4. Рік має:
а) 6 міс.; б) 10 міс.; в) 12 міс. .
5. У році:
а) 350 днів; б) 356 днів; в) 365 днів .
6. У порядку зростання одиниці часу записані:
а) століття, рік, місяць, тиждень, доба, година, хвилина, секунда;
б) тиждень, година, рік, доба, місяць, хвилина, секунда, століття;
в) секунда, хвилина, година, доба, тиждень, місяць, рік, століття.
Віртуальна подорож
Отож, дослідивши годинники, ми вирушаємо у віртуальну подорож. Нам відомо, що на острові не працюють годинники, тому скористаємося знаннями давніх людей та результатами наших досліджень. Ранок, полудень та вечір визначимо по сонячному годиннику. У разі негоди, скористаємося вогняним годинником, пам’ятаючи про техніку безпеки. Хвилини ми дізнаємося, скориставшись водяним годинником, також по нанесеним міткам.
Висновок: Завдяки проєкту та віртуальній подорожі учасники навчилися визначати час за допомогою різних предметів та дізналися багато нового про «час», одиниці вимірювання часу та годинники
https://learningapps.org/display?v=ppsydz5rt21
|