Тема: « Як я провів свої зимові канікули»
Мата:
Виховна: виховувати вміння слухати інших, концентрувати увагу на запропонованому завданні, відповідальність за свиї дії.
Навчальна: навчити дітей правильно обирати місця для зимових розваг.
Розвивальна: розвовати вміння дітей відповідати на запитання, описувати запропоновану ілюстрацію, працювати в групах.
Тип заняття: комбіноване.
Хід заняття
Організаційрий момент
Хто це до нас поспішає?
Іде до нас бабуся
У білому кожусі.
Поля причепурила,
Пухнастим снігом вкрила.
Вгадайте, хто вона –
Бабуся чепурна? (Зима)
Повідомлення теми та мети заняття
Так, діти, це до нас Зима завіталі і не сама, а із своїми вірними друзями. Погляньте, скільки сніжинок Вона нам подарувала. А сніжинки наші не прості, а із цікавими завданнями. Тож на сьогоднішньому занятті ми з вати будемо пригадувати свої канікули та говорити про безпечний відпочинок.
1-ша сніжинка
Бесіда з дітьми.
Ви молодці, гарно впоралися із завданням. А зараз ми з вами пограємо у цікаву гру.
2-га сніжинка
Дидактична гра «Зимові розваги»
До великих карток із зображенням розваг потрібно підібрати маленькі, на яких зображене ігрове обладнання.
3-тя сніжинка
Дидактична гра «Опиши вчинок» (Дітям пропонують картинки із зображенням зимових розваг)
Фізкультхвилинка «Ведмедики»
Йшли ведмедики малі,
Нахилились до землі.
Потім встали, руки в боки
І зробили три підскоки.
Потім розминали плечі,
Рівні спинки у малечі!
Руки вгору, опустили
І за парти дружно сіли.
4-та сніжинка
Робота з ілюстраціями
Перша ілюстрація « Катання зайчати та ведмежати» (Запитання за змістом ілюстрації)
Друга ілюстрація «На ріці» (Запитання за змістом ілюстрації)
Третя ілюстрація «Гра у сніжки» (Запитання за змістом ілюстрації)
5-та сніжинка
Перегляд відеоролика «Безпечні зимові розваги»
6-та сніжинка
Дидактична гра «Так чи ні»
Зіграти хочеться мені
З вами, друзі, в «Так чи ні».
Запитання для гри:
Підсумок
Дякую вам, діти, за сьогоднішнє заняття. Ви молодці! Гарно попрацювали. І тепер я впевнена, що ви добре знаєте правила безпеки під час зимових розваг.