C.1 зайчик з питанням, з муз. супроводом
Зайчик:
Що робити, що казати?
Як же лист прочитати?
І чому я лінувався,
в школу йти відмовлявся?
Фея:
Довго я спостерігала,
як ти тут ледарював.
Не хотів у школі вчитись,
працювати і трудитись.
Сл. конверт
Зайчик:
Що мені тепер робити?
Як дізнатись, що тут пише?
Кл. текст з знаками питання
Фея:
В мене, є хороші друзі, які тобі допоможуть.
Знайко:
Алфавіт нам треба знати!
Будемо його співати.
Весело і урочисто.
Гарно і до того ж чисто.
Незнайко:
Жити важко без науки
Знати мусим не від скуки.
І тому запам’ятайте
Букви завжди за друзів майте.
Сл.. квіти з муз. Супроводом
Фея з помічниками сідають
Квіти танцюють танок під музику ( Я люблю у лузі квіти)
Сл..квіткові пелюстки з літерами
Квітка:
Ми не звичайні
Ми чарівні
Для тебе зайчику
Дарунок принесли.
Квітка:
На наших пелюстках
Букви чудесні
Що вимовляються, як голосні.
Дарують зайчику пелюстки з буквами А, О, У, І, Е, И і йдуть
Сл.. лист з голосними
Сл. Скриня з муз.супроводом
Виходять пірати (під музику з мультика «Як козаки»)
Пірат
Ми розбійники, пірати
Звикли в морі пустувати.
Та сьогодні скарб знайшли
І зайчику вирішили допомогти.
Пірат
У пошуках скарбів і золота, ми знайшли чарівну скриню. Та, щоб відкрити іі, треба таємниці відгадати.
Пірат
Допоможіть нам, діти, і ми обіцяємо віддати все, що у скрині зайчику.
Читають загадки
Пірат Пірат
Цю найпершу в школі книжку Чи в лінійку, чи в клітинку
Знає будь-який школяр. Чистим був, та за хвилинку
До усіх книжок доріжку Мерехтить від цифр і літер…
Прокладає наш … Здогадались, що це, діти?
(Буквар) Ручці він говорить: «Прошу».
Це шкільний учнівський…(зошит)
Пірат
Виводить букви і слова
Ота цікава штучка.
В руці виблискує здаля,
Нова гарненька … (ручка)
Пірат Пірат
Її шанує кожен. Дерев’яний та довгенький,
Вона повідать може хвостик в нього є маленький.
Про все на світі білім Як у фарби хвіст мочає —
І дорослому і дітям… все довкола розцвітає.
До знань веде доріжка, (Пензлик)
Коли з тобою ………..(книжка)
Пірат
По папері він гуляє,
Різні речі зображає,
Гарний хлопець-молодець!
Хто це? Звісно ж, (олівець)
Пірат
Ми віддаємо тобі знахідку.
Тут букви, що позначають приголосні звуки.
Сл..скриня з буквами
Пірат
Сподіваємось, що це допоможе прочитати листа.
Віддає скриньку з літерами
Зайчик:
Дякую за допомогу, ви справжні друзі.
Сл.. лист із буквами.
Фея:
Від мене отримай ще кілька літер. Вони не звичайні.
Сл.. з феєю, сл..з буквами.
Якщо поставити після приголосної почуєш один звук, якщо на початку слова, чи після голосної – то два звуки.
Сл..лист з буквами
Зайчик:
Феє, я вдячний тобі і твоїм друзям, що допомогли зібрати усі літери….
Але …що це? Тут не вистачає…..
Фея:
Так, не вистачає розділових знаків.
Любі мої, де ви там забарилися?
Сл.. гноми під муз. супровід
На сцені зявляються гноми (розділові знаки.)
Гном
Серед знаків у пошані,
Ця маленька кругла пані.
В кінці речення живе
Після неї нове йде.
Гном
Злита з хвостиком ця крапка,
Невеличка, власне лапка.
Робить паузу, всім знайома,
Зветься леді ця - кома.
Гном
Знак – стрункий, мов спис,
Він над крапкою завис.
Спонука до поклику,
Звісно – це знак оклику.
Сл. Гном четвертий
Вбігає квітка
Постривайте, почикайте.
Подивіться, кого я знайшла.
Куди ж без нього
Найдобрішого та найм’якішого.
Гном3 (знак м’якшення)
Хоч я тільки знай мякий
Та поглянь, мастак який.
Для пом’якшення падінь
Маю я багато вмінь.
Сл. Лист-запршення
Зявляєється квітка
Ми допомогли зібрати літери алфавіту.
А тепер, даруємо Буквар щоб ти, зміг прочитати написане в листі.
Фея:
Ти сьогодні познайомився з буквами алфавіту, їх аж 33, і з розділовими знаками. Сподіваюсь, що тобі зрозуміло тепер на скільки важливим є – вміти читати.
Сл.. зайчик
Зайчик:
Дякую вам велике за допомогу.
Тепер, я знаю, що в листі запрошення, і зможу потрапити на свято до першокласників.
Сл..зайчик зникає
Усі діти виходять на сцену
Сл..діти з музичним супроводом
Всі співають пісню «Мій букварик»
Мій букварик, мій букварик – він найкращий друг.
Прокидаюсь, посміхаюсь і беру до рук.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
П-в:
Завдання просте – а, бе, ве, ге,де.
Хто такий букварик має, той не пропаде.
Треба всім старанно вчитись, знати головне:
Книжка ця – найкраща в світі – виручить мене.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
Учень
Хто з буквариком не дружить
Й букв не хоче вчити,
Тому буде дуже тяжко
В цьому світі жити.
Учень
Все у книзі знайдемо,
Кращої не знаємо,
Доброї і вірної
Подруги малят!
Учень
Сторінки книжок завітних
Всіх нас доброму навчать –
Працювати і учитись,
Україну шанувать.
Учень
Наш Букварик – перша книга,
З нами від завжди буде.
У країну знань невтомно
Всіх школяриків веде.
Учень
Ми навчилися читати,
ми навчилися писати.
Ми у школі зустріли навчання зорю,
Від щирого серця
Ми приносим подяку свою – Букварю.
Учень
Ми у справі довели вам
Що,як добрий чарівник
Гарна книжка – друг наш справжній
І порадник й рятівник.