Індивідуальний план з пізнаємо природу (Сімейна форма навчання)

Про матеріал
План складено на основі модельної навчальної програми «Пізнаємо природу» 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.) та підручника «Пізнаємо природу» 5 клас, автори: Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план з інтегрованого курсу

«Пізнаємо природу»

Учня 5 класу

 

План складено на основі модельної навчальної програми  «Пізнаємо природу» 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.) та підручника «Пізнаємо природу» 5 клас, автори: Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.

 

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Вид контролю

Дата/час проведення консультацій, видів контролю

Знайомство з наукою.

Наука. Природничі науки. Наукові терміни та факти. Патенти природи.

Винаходи та відкриття. Учені -

природодослідники. Значення науки та техніки.

 

здійснює пошук самостійно або з допомогою

вчителя чи інших осіб інформації природничого змісту в доступних джерелах; розуміє внесок учених-природодослідників і винахідників у створення нових технологій та вдосконалення техніки; розповідає про власний емоційний стан, описуючи окремі відтінки настрою, почуттів, переживань тощо під час рефлексії власної діяльності або

сприймає повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту); представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень; оформлює власне висловлення, враховуючи основні засади академічної доброчесності;

 

22.09.2022

 

 

 

 

Консультація

Науковий метод пізнання.

Роль органів чуття у вивченні природи. Спостереження. Гіпотеза.

Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання.

 

пояснює на основі особистого досвіду,

що природу можна пізнавати, досліджуючи її; відповідає самостійно на чітко сформульовані запитання за відомою / опрацьованою інформацією природничого змісту; вибирає самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб окремі об’єкти / явища, властивості об’єктів / явищ, які можна дослідити; формує і  ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів;

складає з допомогою вчителя чи інших осіб план дослідження; виконує самостійно / в групі, з допомогою вчителя чи інших осіб спостереження та експерименти за

складеним планом, використовуючи запропоновані інструменти / створені моделі;

досліджує об’єкти і явища, використовуючи

відповідні моделі; пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень і

фіксування результатів; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

 

7.10.2022

Консультація

Фізичні величини

та їхнє вимірювання.

Фізична величина. Одиниця фізичної величини. Вимірювальні прилади та інструменти. Маса. Еталони маси та довжини. Температура. Об’єм. Час.

Вимірювання маси, температури,

об’єму та проміжків часу

використовує окремі способи пошуку джерел інформації для розв’язання життєвої / навчальної проблеми; порівнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб інформацію природничого змісту, здобуту в різних джерелах; узагальнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб опрацьовану  інформацію природничого змісту;

використовує для розв’язання завдань актуальні та достовірні текстові/медіатекстові джерела інформації; використовує ощадно матеріали під   час виготовлення виробу

Тестування

22.10.2022

 

Тема 1. Тіла та речовини

Фізичні тіла. Частинки речовини – атоми та молекули. Різноманіття речовин, їхні властивості та застосування

формує і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; пропонує і створює самостійно / в групі, з допомогою вчителя чи інших осіб матеріальні навчальні моделі для дослідження; створює письмові тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (дорожній рух, забруднення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо.

 

11.11.20202

Консультація

Три стани речовини

Розташування, рух та взаємодія частинок у твердих тілах, рідинах і газах. Властивості твердих тіл, рідин і газів та їх пояснення на основі знань про будову речовини. Явище дифузії. Вплив температури на швидкість дифузії. Дифузія у природі та організмі людини. Використання властивостей твердих тіл, рідин і газів людиною.

 

формує і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; представляє самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб текстову інформацію / аудіоінформацію у формі графічної, табличної інформації або інфографіки; пояснює призначення створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів; формулює з допомогою вчителя чи інших осіб висновки за результатами дослідження; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; представляє результати дослідження в запропонований спосіб, зокрема з використанням цифрових пристроїв ; пояснює на основі особистого досвіду, що природу можна пізнавати, досліджуючи її; узагальнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб опрацьовану інформацію природничого змісту; описує самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб явища та процеси.

 

25.11.2022

Консультація

Тема 3. Розчинні та нерозчинні

речовини

Вода як розчинник. Приготування та вивчення розчинів. Розчини у природі, побуті та організмі людини.

 

створює самостійно / в групі чи з допомогою інших осіб презентації здобутої інформації природничого змісту в запропонований спосіб; вибирає самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб окремі об’єкти / явища, властивості об’єктів / явищ, які можна дослідити; формулює і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; складає з допомогою вчителя чи інших осіб план дослідження; визначає з допомогою вчителя чи інших осіб мету та завдання дослідження відповідно до сформульованої проблеми; описує етапи дослідження; формулює з допомогою вчителя чи інших осіб очікувані результати дослідження; фіксує результати етапів дослідження в запропонований спосіб.

 

9.12.2022

Консультація

Наша планета – Земля

Гіпотези виникнення Землі. Будова й склад Землі. Гірські породи та

мінерали. Корисні копалини.

Руйнування гірських порід. Речовини підземного царства: метали і неметали.

 

пояснює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб значення інформації для розв’язання життєвої / навчальної проблеми;

пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів; розуміє різницю між одиницями вимірювання

історичного часу та співвідносить їх (рік — століття — тисячоліття); установлює послідовність історичних подій за допомогою лінії часу.

Контрольна робота

30.12.2022

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. денисюк тетяна
    Дякую, чи є на ІІ семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 грудня 2022
Переглядів
2454
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку