-Добрий день, діти! Вже дзвінок нам дав сигнал. Працювати час настав. Тож і ти часу не гай, До роботи приступай.
Номер слайду 3
1. Взимку ведмедики носять рукавички на лапках. У одного ведмедика всі рукавички порвалися, тільки одна залишилася. Скільки рукавичок треба йому сплести? 3
Номер слайду 4
2. На цуценятко у дворі чекали 34 неприємностей, 18 неприємностей з ним сталося. Скільки неприємностей залишилось? 16
Номер слайду 5
3. Дев‘ять триголових Змія - Горинича захотіли одягнути капелюхи. Скільки капелюхів їм треба? 27
Номер слайду 6
Повторимо правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі Я комп’ютер добре знаю – Друзям всім допомагаю. Як у клас я залітаю... Всім комп’ютери вмикаю. Вам поради я даю, Слухай розповідь мою. Всі улюблені предмети Джипа, ляльку і ведмедя З дому ти їх принеси, На системник поклади. Ну, навіщо їм скучати Будеш з ними працювати Сядь поближче до екрану І дивися тільки прямо. Довго можеш так сидіти Всі завдання поробити А якщо у тебе сталось... В монітора щось зламалось То посмикай за шнурки Трохи мишку потряси. Пончик з рота не виймай З „клави” крихти позмітай. Та ходи собі по класу Друзям всім допомагай - Що є не правильним у цих порадах?...
Номер слайду 7
Інформація — це відомості, які ми отримуємо з навколишнього світу
Номер слайду 8
Властивості інформації. Важливість Корисність Доступність Точність Повнота Достовірність
Номер слайду 9
Сучасна людина щодня зустрічає надзвичайну кількість різноманітної інформації, яка до нас надходить у різних форматах: повідомлень, символів, або сигналів. Навколишній світ для нас є нескінченним джерелом інформації про об'єкти та природні явища.
Номер слайду 10
Пригадайте, що/хто називається джерелом інформації, а що/хто — приймачем.
Номер слайду 11
неповна незрозуміла неправдива несвоєчасна Чому ви не скористуєтеся цією інформацією? Хто знайшов мій пенал, поверніть будь ласка Сонячно 2 вересня їдемо на екскурсію до природничого музею, збираємося у 9.00 неповна Які з цих оголошень застаріли? Чому? Чи є такі, в яких інформації не достатньо?
Номер слайду 12
З плином часу інформація старішає. В цьому випадку говорять, що вона втрачає актуальність - важливість для поточного моменту.
Номер слайду 13
Запам'ятайте: лише інформація, отримана вчасно, може бути корисною. Іноді нам подають неповну інформацію, якої недостатня для утворення повної картини подій та розуміння оптимального способу дії.
Номер слайду 14
Мама вирішила приготувати яблучний пиріг за новим рецептом. На жаль, вдома не було всіх необхідних продуктів, тому Тарасик склав список покупок і поспішив до магазину. За всяк випадок мама передала йому також свій власний список. Кориця – 4 пачки Борошно – 2 кг Сир – 4 пачки К-ця – 4 пачки Бор. – 2 кг С. – 4 пачки Список Тарасика Список мами Подумаймо, чи зможе хлопчик купити всі необхідні речі, використовуючи свій список. І чи зможе продавчиня зрозуміти, що він має купити із цього списку?
Номер слайду 15
Славко вирішив зайти до Миколки в гості і залишив своїм батькам повідомлення. Підкажи, що повинно бути записано на записці, щоб Славкові батьки не хвилювалися і могли за потреби швидко знайти хлопчика. Я в гостях. Скоро буду. Куди краще покласти таку записку? Чому ти обрав/обрала саме це місце?
Номер слайду 16
Існують різні способи подання інформації: символьнотекстовий, графічний, звуковий і відео
Номер слайду 17
Символьно-текстовий — з використанням символів — літер, цифр, знаків тощо. Такий спосіб надзвичайно зручний і широко використовується суспільством.
Номер слайду 18
Графічний — повідомлення подаються у вигляді світлин, схем, креслень, малюнків тощо.
Номер слайду 19
Звуковий і відео — повідомлення передаються усно або в аудіо- чи відеозаписі.
Номер слайду 20
Установіть, які із зображень символізують звукову (пісні, музика), графічну (малюнки, схеми), символьно-текстову (літери, цифри і т. д.) та відеоінформацію.
Номер слайду 21
https://www.youtube.com/watch?v=qWPw0h4KPLQ
Номер слайду 22
Чи знаєте ви, що обсяг пам'яті мозку людини досі повністю не вивчено? Всесвітньовідомий австрійський композитор Вольфганг Амадей Моцарт (1756-1791) у віці чотирнадцяти років, прослухавши лише один раз твір Грегоріо Аллегрі, зміг практично ідеально його відтворити з пам'яті.
Номер слайду 23
https://www.youtube.com/watch?v=qoqYMv_V_3o
Номер слайду 24
Вінниця Полтава В яке місто їде автобус? Автобус їде у Вінницю. Тому що двері в автобусі знаходяться з правого боку, а на малюнку їх не видно.
Номер слайду 25
Якого кольору повинен бути порожній квадрат, щоб площа областей обох кольорів була однаковою? Обери правильний варіант. ?
Номер слайду 26
https://learningapps.org/26425850
Номер слайду 27
Виконання практичного завдання. Інструктаж з БЖД Завдання. Виконайте завдання за посиланням, прокоментуйте пари, які ви знайшли, обґрунтуйте свою думку. https://learningapps.org/display?v=pk1fusoh323
Номер слайду 28
1. Що таке інформація? 2. Які властивості інформації ти запамятав/запам’ятала? 3. Наведи приклади повної та не повної інформації, актуальної та не актуальної?
Номер слайду 29
Очікування від уроку Сьогодні я дізнався(дізналася)… На уроці я навчився(навчилася)… Мені було важко… Мене здивувало… Тепер я знаю, що… Мені було незрозуміло… Я б хотів(хотіла) дізнатися, чому..