РОЗДІЛ І. ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ 4 клас

Про матеріал
Презентаціядля 4 класу . Вивченні розділу "Цифрові пристрої". Презентація містить роз'яснення щодо вивчення нового матеріалу. Містить відеоролик.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вітаю Вас на уроці інформатики!Вчитель: Дар'я Сергіївна

Номер слайду 2

РОЗДІЛ І. Інформація. Дії з інформацією.

Номер слайду 3

Тема уроку: "Правила поведінки та безпеки"

Номер слайду 4

СЬОГОДНІ ВИ:згадаєте, які бувають правила;з’ясуєте, яких правил безпечної роботи за комп’ютером потрібно дотримуватися;навчитеся вправам, які слід виконувати в перервах між роботою за комп’ютером.

Номер слайду 5

ЗГАДУЄМО, ЯКІ БУВАЮТЬ ПРАВИЛА

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ПРАВИЛА РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ

Номер слайду 9

Правила безпеки під час роботи з комп’ютером Не ремонтуй комп’ютер самотужки — поклич учителя;Не торкайся дротів, розеток, задніх стінок монітора та системного блока; Не клади речі на пристрої комп’ютера;Час безперервної роботи з комп’ютером — 15 хвилин;

Номер слайду 10

1. Заплющ очі на 10–20 секунд. Потім розплющ очі, подивись удалину (у вікно) протягом 30-40 секунд. Повтори вправу кілька разів. 2. Спробуй «намалювати» вісімку очима, охоплюючи при цьому якомога більший простір. Повтори вправу кілька разів. 3. Швидко покліпай очима протягом 30 секунд. Повтори вправу кілька разів. Як потрібно дбати про очі?

Номер слайду 11

Продовж віршик. Склади свої віршики для фізкультхвилинки. Зараз будемо совою: Покрутімо головою…

Номер слайду 12

Переглянь уважно відеоролик для закріплення опрацьованого матеріалу.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Обговоримо

Номер слайду 16

Як раніше люди обходилися без електрики?Які дії Кнопика та Кнопки були небезпечними?Де розташовуються електричні дроти?Що робити під час грози та блискавки?

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Дякую за увагу! До нових зустрічей!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
НУШ
Додано
17 грудня 2023
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку