Зупинка 4 «Словникова» 1. Розмова двох або більше персонажів у художньому творі. Діалог 2. Різке протиставлення героїв, ситуацій, душевних або природних станів тощо. Антитеза 3. Усна народна творчість. Фольклор 4. Авторський художній твір з вигаданим сюжетом, у якому наявні чарівні, фантастичні елементи. Літературна казка 5. Невеликий за обсягом прозовий твір, у якому зазвичай описано один епізод із життя героя. Оповідання
Зупинка 4 «Словникова» 6. Послідовність подій у художньому творі. Сюжет 7. Опис зовнішності героя в художньому творі. Портрет 8. Стислий влучний народний вислів повчального змісту, містить закінчену думку. Прислів’я 9. Те, про що йдеться в художньому творі. Тема 10. Опис природи в художньому творі. Пейзаж
Гра із глядачами У ведмедя за спиною Козуб з ношею важкою. Там дівчатко й пироги. І нікого навкруги! «Марійка і ведмідь» У дворі птахи зухвалі Довго з нього глузували. Та ж тепер розправив крила Гордий красень сніжно-білий. «Гидке каченя» Спритний я навдивовижу: Злого велетня (на сміх) Проковтнув, неначе мишу, І господарю поміг. Кіт у чоботях» В глибині морській прозорій Я жила – не знала горя. Закохалася в людину – Обернулася на піну. «Русалонька»
Зупинка 5 «Психологічна» 1. … вона залишилася у бабусі й негайно стала до роботи. Дівчина у всьому догоджала старій, збивала її подушки, аж пір’я летіло, наче сніжинки, і тому жилося їй у старої дуже добре. Пасербиця 2. Жив собі бідний хлопець… Із самого малечку він мріяв про те, щоб навчитися малювати. Та от біда: не було в нього пензлика… Малян
Зупинка 5 «Психологічна» 5. Сам того не відаючи, (він) відкрив великий закон, який керує вчинками людей, а саме: коли хлопчикові або дорослому забагнеться чогось, треба, щоб цього нелегко було досягти. Том Сойєр 6. Проте врода обернулася йому на шкоду, бо виростав він гордий, себелюбний і жорстокий. Дітьми Лісоруба і всіма іншими сільськими дітьми він гордував, бо ж вони, мовляв, низького походження, а він – шляхетного роду. Хлопчик-Зірка