З досвіду роботи "Скажемо Булінгу - НІ!"

Про матеріал
Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми відносно одне одного. Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг. З метою попередження жорстокості серед учнів 8 класу проводились відповідні заходи.
Перегляд файлу

                                                                                         

Виступ на тему «Скажемо Булігну – НІ!»

    Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми відносно одне одного.  Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг (у перекладі з англійської – хуліганити, грубіянити, визначається, як утиск, цькування, дискримінація). Це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи дітей до іншої дитини або дітей. Виділяють 4 головні компоненти булінгу: агресивна і негативна поведінка; здійснюється регулярно; відбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владу; така поведінка є навмисною.                                           У  8 класі проведено  заходи, спрямовані на попередження жорстокості серед учнів. З метою знайомства з поняттям «булінг», виховання у школярів почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства, розвитку вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації та  формування навичок відповідальної та безпечної поведінки було проведено  усний журнал «Світ  без насильства», виховні години,  тренінг  «Стоп булінг!».

  Діти отримали цікаву та корисну інформацію про проблему сьогодення в учнівському середовищі. Учні виготовили пам’ятки про те, як захистити себе і своїх друзів від булінгу, дізналися  про свої права, обов’язки. Кожен бажаючий мав можливість висловити власну думку та свій погляд на дану проблему.

     Бути гарною людиною – це добра звичка. І прищеплювати її треба змалечку.

Найчастіше жертвами шкільного

булінгу стають діти, які мають:

1. Фізичні недоліки: носять окуляри,  діти зі зниженим слухом, порушенням опорно-рухового апарату (наприклад ДЦП), тобто ті, що не можуть захистити себе, фізично слабші за своїх однолітків.

2. Особливості поведінки: замкнуті, сором`язливі, тривожні, імпульсивні, невпевнені в собі, нещасливі і ті, які мають занижену самооцінку.

3. Особливості зовнішності: руде волосся, ластовиння, клаповухість, криві ноги, особлива форма голови, маса тіла (повні чи худі).

4. Недостатньо розвинені соціальні навички: часто не мають ні одного близького друга, краще спілкуються з дорослими ніж з однолітками.

5. Страх перед школою: неуспішність у навчанні часто формує у дітей негативне ставлення до школи, страх відвідування певних предметів, що сприймається оточуючими як підвищена тривожність, невпевненість, провокуючи агресію.

6. Відсутність досвіду життя в колективі (домашні діти).

7. Хвороби

8. Низький інтелект і труднощі в навчанні.

Я щиро вірю і повністю впевнена, що кожен з вас вживатиме такі слова, що підніматимуть настрій іншим, щоб будувати і не руйнувати. Адже те, що ми говоримо так чи інакше лишає слід у серці людини, якій ми це сказали. Наш клас – це маленька сім’я. Мені, та й вам, хотілося б, щоб у нашій сім’ї завжди панувало добро, взаємоповага, не було сварок, лихослів’я. А наш клас – це ще й частинка більшої сім’ї – нашої школи. Я переконана, що кожен із вас прагне, щоб наша школа стала територією Добра. Тому пам’ятайте правило, яке називають Золотим «Усе, що хочете аби робили вам люди, те робіть їм  і ви»

docx
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку