Задачі на подвійне зведення до одиниці

Про матеріал
Дана презентація допоможе у проведені уроку з теми "Задачі на подвійне зведення до одиниці" показати учням, як зміна умови впливає на розв'язок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 клас НУШЗадачі на подвійне зведення до одиниці

Номер слайду 2

№409 Спрости вирази:4a · 10 = 8p · 5k = 15 · 4b = 7y · 8c =40а40pk60b56yc. Яку властивість множення ми використали?

Номер слайду 3

№ 408(1) Один робот-поштар за 8 год розклав 640 посилок . Скільки посилок він розкладе за 6 год, якщо працюватиме з тією самою продуктивністю?1 пош. за 8 год – 640 пос.1 пош. за 6 год - ? пос. Розв'язання 1) 640 : 8 = 80(пос.) – 1 поштар за 1 годину;2) 80 · 6 = 480(пос.)Відповідь: 480 посилок розкладе поштар за 6 годин.

Номер слайду 4

№ 408(2) Три роботи-поштарі за 8 год розклали 1920 посилок . Скільки посилок розкладе один робот за 6 год, якщо всі роботи працюють з однаковою продуктивністю?3 роб. за 8 год – 1920 пос.1 роб. за 6 год - ? пос. Розв'язання 1) 1920 : 3 = 640(пос.) – 1 робот за 8 годин;Відповідь: 480 посилок розкладе робот за 6 годин.3) 80 · 6 = 480(пос.)2) 640 : 8 = 80(пос.) – 1 робот за 1 годину;

Номер слайду 5

Зістав задачі 1 і 2. Що змінюється? Як ця зміна вплинула на розв’язування задач?

Номер слайду 6

№ 408(3) Три роботи-поштарі за 8 год розклали 1920 посилок . Скільки посилок розкладуть два роботи за 6 год, якщо всі роботи працюють з однаковою продуктивністю?3 роб. за 8 год – 1920 пос.2 роб. за 6 год - ? пос. Розв'язання 1) 1920 : 3 = 640(пос.) – 1 робот за 8 годин;Відповідь: 480 посилок розкладе робот за 6 годин.3) 80 · 6 = 480(пос.) – 1 робот за 6 годин;2) 640 : 8 = 80(пос.) – 1 робот за 1 годину;4) 480 · 2 =960 (пос.)

Номер слайду 7

Зістав задачі 2 і 3. Що змінюється? Як ця зміна вплинула на розв’язування задач?

Номер слайду 8

№ 408(4) Один робот-поштар за 8 год розклав 640 посилок, а інший — 560 . Скільки посилок розкладуть обидва роботи за 6 год, якщо працюватимуть одночасно?І роб. за 8 год – 640 пос.ІІ роб. за 8 год - 560 пос. Разом за 6 год - ? пос. Розв'язання 1) 640 + 560 = 1200(пос.) – разом за 8 годин;Відповідь: 900 посилок розкладуть два роботи за 6 годин разом.3) 150 · 6 = 900(пос.)2) 1200 : 8 = 150(пос.) – разом за 1 годину;

Номер слайду 9

Зістав задачі 3 і 4 . Що змінюється? Як ця зміна вплинула на розв’язування задач?

Номер слайду 10

14 Знайдіть невідоме

Номер слайду 11

Домашнє завдання:№409(3, 4 стовп.), №410 на ст.106.

pptx
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
2565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку