Математика 1 клас. "Задачі для розвитку логічного та творчого мислення учнів"

Про матеріал

Підібрані задачі сприяють розвиткові у кожного учня психічних механізмів пам'яті, уваги, уяви, логічного мисленння, уміня виділяти суттєві і несуттєві ознаки, які лежать в основі творчих здібностей учнів

Перегляд файлу

Математика. 1 клас

Задачі з логічним навантаженням для учнів 1 класу  для розвитку логічного та творчого мислення учнів

  1. До класу зайшла Маринка, за нею Яринка, потім зайшов Гнат. Скільки всіх хлоп᾿ят?
  2. До Ведмедя у барліг прийшли гості – їжак і вовк. Скільки тварин стало в барлозі? Скільки гостей у барлозі?
  3. Придумайте слова, у яких один звук, два звуки, три звуки.
  4. У Маринки є сестра і брат. Скільки дітей у сім᾿ї?
  5.  На двох гілках сиділи горобці. Коли один горобець перелетів з однієї гілки на другу, то на обох гілках стало по три горобці. Скільки горобців сиділо на кожній гілці спочатку?
  6. Скільки чобітків купила Софійка, що її кішка не замочила ніжки?
  7. У Максима було 3 червоні і 4 сині кульки.
  1. Одну червону кульку він подарував  сестрі. Скільки червоних кульок залишилось у нього?
  2. Тато подарував синові ще одну синю кульку. Скільки синіх кульок стало у Максима?
  3. Хлопчик подарував товаришу одну червону і одну синю кульки. Скільки всього кульок  подарував хлопчик?
  1. У ящику було 3 червоні і 3 зелені палички. Хлопчик взяв 4 палички. Якого кольору вони можуть бути? По скільки паличок кожного кольору може взяти хлопчик?
  2. Прочитай числа. Скільки різних цифр записано у рядку?
  3.                    У Настусі було 10 грн. Скільки і які гривневі монети могли бути у дівчинки?
  4.                    Скільки потрібно коліс, щоб с класти два триколісних велосипеди?
  5.                    У сім᾿ї двоє синів. Кожен має сестру. Скільки дітей у цій сім’ї?
  6.                    На дроті сиділо 5 ластівок. Третя ластівка полетіла. Скільки ластівок залишилось сидіти на дроті?
  7.                    На одній тарілці лежало 2 сливи, на другій – 5 слив. Переклали з тарілки на тарілку одну сливу. Скільки слив стало на кожній тарілці?
  8.                    Три дівчинки зібрали 2 корзини жолудів. Скільки ж жолудів зібрали хлопчики? Скільки всього жолудів зібрали діти?
  9.                    У середу Михайлик запитав у мами: Скільки ще днів на цьому тижні мені ходити до школи?
  10.                    Поклали на стіл 3 червоних яблука, а зелених – стільки ж і ще два. Скільки зелених яблук поклали на стіл?
  11.                    Учні вирізали 5 чотирикутників і стільки ж трикутників,  але потім два трикутники поклали у пенал. Скільки трикутників залишилось лежати на столі?
  12.                    Петрик склав з паличок шестикутник. Потім одну паличку забрав, а з тих, що залишилось, склав новий багатокутник. Який багатокутник у  нього вийшов?
docx
Додав(-ла)
Малярчук Юлія
Додано
13 січня 2023
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку