25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Загальні хімічні властивості металів

Про матеріал
В процесі уроку діти вчаться працювати з інформацією, складають разом онлайн презентацію та перевіряють онлайн знання за допомогою тестів. Є також експеримент
Перегляд файлу

Урок

Клас:  11

Тема: Загальні хімічні властивості металів

Мета уроку: ознайомити учнів із загальними хімічними властивостями металів

Задачі: освітні: систематизувати відомості про хімічні властивості металів, усвідомити хімічну функцію металів як відновників; пояснити хімічну активність металів в залежності від їх місця у витиску вальному ряді металів по відношенню до води,кислот, солей; навчити використовувати ряд активності металів для пояснення і прогнозування можливості перебігу реакцій між металами і розчинами; формувати вміння складати рівняння хімічних реакцій, що характеризують хімічні властивості металів навчити отримувати знання за допомогою Інтернет- ресурсів;  формування інформаційних компетенцій; перевірити  вміння роботи в програмі Google-презентація.

 розвивальні: розвивати вміння отримувати знання за допомогою Інтернет- ресурсів, вміння спостерігати і робити висновки;   розвивати творчі навички, вміння складати усні виступи перед аудиторією і коротко висловлювати свою думку.

 виховні: виховувати охайність під час оформлення записів, ,виховати інтерес до предмета і самостійного отримання знань

Методи: словесні, інтерактивні, частково-пошукові, практичні,  робота в парах.

Плановані результати навчання:  учні повинні знати  загальні хімічні властивості металів , вміти отримувати знання за допомогою Інтернет- ресурсів, робити висновки.

Обладнання: періодична система, ряд Бекетова,таблиця розчинності, зразки металів (  залізо, мідь, цинк), хлоридна кислота, хімічний посуд, тестові  завдання з використанням Google Forms на блозі вчителя http://98zp.blogspot.com

 Google -Презентація « Загальні хімічні властивості металів», пісня Джона Леннона  «Imagine»

Тип уроку: комбінований

Структура уроку

Діяльність  вчителя

Діяльність учнів

Використання

обладнання

I. Організаційний момент 1хв.

Добрий день!

Привітання.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань 10хв.

На минулому уроці ми вивчали фізичні властивості металів

Виконують тестові завдання

тестові  завдання з використанням Google Forms

ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної  діяльності

3 хв.

Талант   - одиниця маси і лічильно-грошова одиниця, яку використовували в античні часи в Європі, Передньої Азії та Північній Африці. Це маса важкого золотого вавілонського шекеля, приблизно 16,8 кг. А потім що стали називати талантом?

«Талант - це здатність вірити в успіх.

Повна маячня, коли говорять, що я раптом відкрив в собі талант.

Я ПРОСТО ПРАЦЮВАВ.»                        

 Джон Леннон

Ми теж будемо працювати.

   Отже, ви знаєте, що на зовнішньому енергетичному рівні у металічних елементів знаходиться невелика кількість електронів (1-3) і ці електрони легко відриваються від атомів. Тому вони проявляють відновні властивості.

 Основний процес, що характеризує хімічні властивості металів можна записати так: Ме0 – ne =Ме+n   

Активність металів була досліджена видатним українським хіміком Миколою Бекетовим. Ряд активності металів  знаходиться на форзаці підручника.

 

 

 

 

 

 

Талант - видатні здібності, які відкриваються з набуттям досвіду…

 

 

 

 

 

 

 

                                                Метали - відновники

 

ІV. Вивчення нового матеріалу 20хв. (8+12)

Знайти інформацію в Інтернеті про хімічні властивості металів, відповідно до поставлених завдань і розмістити її на слайдах спільної  презентації

Учні шукають інформацію в мережі  Інтернет, захищають з місця хімічні властивості металів

Нетбуки. Інтерактивна дошка, Google -презентація « Загальні хімічні властивості металів»

V. Закріплення вивченого матеріалу  5 хв.

 

Проведемо лабораторний дослід

«Взаємодія металів з кислотами» .  Ми дослідимо як реагують з  хлоридною кислотою залізо, мідь, цинк. Чи однакова активність у металів?

Учні проводять дослід і роблять висновки, записують рівняння реакцій

зразки металів (  залізо, мідь, цинк), хлоридна кислота,  хімічний посуд,

 

 

 

VI. Підсумок уроку 1хв

 

Ми сьогодні гарно і плідно попрацювали, дізнались багато нового, чи не так? Дякую вам за це!

 

Оцінки за тести

Рефлексія 2хв

 

Шукайте вашу улюблену справу та ніколи не втрачайте дитину в душі!

«Наука виграє,

коли її крила розкуті фантазією.» Майкл Фарадей

 

Звучить пісня Джона Леннона  «Imagine»

VIІ Домашнє завдання

 § 18 опрацювати, виконати   ІІ рівень   впр. 1 стор.154,

   ІІІ рівень   впр.1,2 стор.154 ,

   ІV рівень   впр.  1,2,4 стор.154

 

 

Опорний конспект «Загальні хімічні властивості металів»,

тестові  завдання з використанням Google Forms:

1 варіант  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScggz_E60ZTB0U9h_3f1X-QUAMaHHs7zOB0OaydTlsUlRK79w/viewform

2 варіант

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxAXIHGYdCfiIzbq7SkVKDL8VLZtRuMUibJo936PSiVzHFSw/viewform

Google -презентація « Загальні хімічні властивості металів» https://docs.google.com/presentation/d/1gNc_jFYOSx8DIvU4Sph45Rlh7xu8g3MNX9jwnP896UI/edit#slide=id.p38

Шаблон презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1oX7LMZ66PGUNqx3lj-9Z0KtnF8PVd1djfTBzDuvKNsQ/edit?usp=sharing

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Розробки уроків
Додано
31 травня 2019
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку