Загально - розвивальні вправи в парах

Про матеріал
Робота в парах для учнів – це цікаві і різноманітні завдання, позитивний мікроклімат, можливість порівнювати, оцінювати, допомагати, підтримувати, приймати рішення, робити висновки.
Перегляд файлу

Загально- розвивальні вправи «В парах (без предметів)».

І. В.П. стоячи обличчям один до одного.

Гра «Ладушки».

D:\Работа\основа\DSC06512.JPG

ІІ. В.П.− стоячи обличчям один до одного, руки на плечах партнера.

1-3 − пружинні нахили вперед

4 − В.П.

Затриматися в положенні нахилу (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06513.JPG

ІІІ. В.П.− стоячи обличчям один до одного, руки на плечах партнера.

1-24­ – піднімання-опускання на носки.

Затриматися в положенні «на носках» (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06558.JPG

ІV. В.П. − стоячи спиною один до одного,руки догори, з’єднані.

1− крок правою вперед, прогнутися;

2− В.П.

3-4− те ж лівою.

(можливе виконання вправи руки в сторони)

Затриматися в положенні «прогнувшись» (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06514.JPG    D:\Работа\основа\DSC06515.JPG

V. В.П.− стоячи обличчям один до одного, руки в сторони, з’єднані.

1-16 − нахили вліво-вправо;

17-32 − те ж,стоячи спиною один одного.

Затриматися в положенні  нахилу (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06516.JPG

VI. В.П.− стоячи обличчям один до одного,руки донизу, з’єднані.

1-2 − прокручування вправо;

3-4− те ж вліво.

D:\Работа\основа\DSC06518.JPG

VІI. В.П. − стоячи обличчям один до одного,руки зігнуті,з’єднані в замок, права нога попереду.

1-32 −  згинання та розгинання рук з протидією;

D:\Работа\основа\DSC06521.JPG

VІІI. В.П. −  стоячи обличчям один до одного, руки з’єднані під ліктями.

1 − нахил одного з партнерів вперед, піднімаючи іншого на спину;

2 − В.П.

3-4 − те ж саме,міняючись ролями.

D:\Работа\основа\DSC06522.JPG   D:\Работа\основа\DSC06525.JPG

ІХ. В.П. − стоячи обличчям один до одного, руки з’єднані під ліктями.

1-2 − одночасне присідання.

Затриматися в положенні напівприсіду (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06527.JPG

Х. В.П.− стоячи обличчям один до одного, руки на плечах партнера.

1-12 − махи назад правою ногою;

13-24 − те ж лівою.

Затриматися в положенні маху (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06529.JPG

ХІ. В.П. − стоячи правим боком до партнера, рука на плечі партнера.

1-12 – махи лівою ногою вперед – назад;

13-24 – те ж лівою.

Затриматися в положенні маху (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06531.JPG

ХІІ. В.П. – 1- сидячи ноги нарізно, 2- стоячи позаду руки на плечах партнера.

1-24 − пружні нахили вперед з допомогою партнера;

25-48 –  теж зі зміною ролей партнерів.

D:\Работа\основа\DSC06537.JPG

ХІII. В.П.− стоячи 1-  правим, 2-лівим боком один до одного, руки з’єднані.

Утримування рівноваги: стопи поруч, руки випрямлені.

D:\Работа\основа\DSC06554.JPG

ХІV. В.П.− сидячи на підлозі стопами один до одного, руки з’єднані.

Перетягування (задачі: 1- відірвати напарника від підлоги не роз’єднуючи рук, 2- теж саме не згинаючи ніг у колінних суглобах).

D:\Работа\основа\DSC06538.JPG   D:\Работа\основа\DSC06560.JPG

ХV. В.П.− сидячи на підлозі спиною один до одного.

Перештовхування (задача: перештовхати партнера до зазначеної лінії не відриваючи тазу від підлоги).

D:\Работа\основа\DSC06539.JPG

ХVI. В.П.− сидячи на підлозі обличчям один до одного, стопи з’єднані, упор позаду.

 Згинання та розгинання ніг з супротивом.

D:\Работа\основа\DSC06559.JPG

 

XVIІ.  В.П.− 1- лежачи на підлозі, руки за головою, ноги зігнуті в колінних суглобах, 2 – стоячи на колінах, утримує партнера за коліна.

1-20 − підйом тулуба в сід.

20-40 −   теж саме зі зміною ролей партнерів.

Для учнів старших класів ускладнена вправа: одночасне піднімання тулуба в сід утримуючись один за одного правими (лівими) ногами.

Затриматися в положенні напівпідйому (статична вправа).

 

D:\Работа\основа\DSC06540.JPG   D:\Работа\основа\DSC06542.JPG

XVІІI.  «Чехарда». В.П.− 1- упор напівприсівши, руки на колінах, підборіддя притиснуте до грудей. 2- О.С.

2-ий виконує стрибок «ноги нарізно» через партнера і приймає вихідну стійку першого номера. 1-ий номер виконує теж саме.

D:\Работа\основа\DSC06545.JPG

XIX. «Тачки» В.П.−1-упор лежачи, 2- тримає партнера за ноги.

Пара пересувається до зазначеної лінії,де партнери міняються ролями та повертаються назад.

D:\Работа\основа\DSC06543.JPG

XX. В.П.−1-упор лежачи, 2- тримає партнера за ноги.

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

Затриматися в положенні «зігнувши руки» (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06557.JPG

ХХI. – В.П.- стоячи обличчям один до одного, руки на плечах партнера.

Перештовхування.

D:\Работа\основа\DSC06546.JPG

ХХІI. «Пістолет» В.П. стоячи обличчям один до одного на лівій нозі, права вперед, права рука на правому плечі партнера, лівою тримати ногу партнера.

Присідання на 1 нозі. Затриматися в вихідному, або будь-якому іншому   положенні на певний час,утримуючи рівновагу (статичні вправи). Для дітей молодшого шкільного віку доцільно використовувати присідання на 2 ногах (одночасне почергове), руки на плечах партнера.

D:\Работа\основа\DSC06551.JPG   D:\Работа\основа\DSC06552.JPG

ХХІII.В.П.− 1-лежачи обличчям донизу, руки вперед, 2- О.С.

Пружинні піднімання партнера за руки. Доцільно після виконання 10-12 пружинних підйомів затримати у максимально прогнутому положенні на

5-7 сек.

D:\Работа\основа\DSC06561.JPG

ХХІV.В.П.− 1-лежачи обличчям донизу, руки за головою, 2- утримує за ноги.

Затриматися в положенні максимального прогину (статична вправа).

D:\Работа\основа\DSC06562.JPG

ХХV. В.П.− 1-лежачи , обличчям один до одного.

 Армреслінг.

D:\Работа\основа\DSC06563.JPG

ХVІ. В.П. – стоячи обличчям один до одного руки донизу, з’єднані.

Приставними кроками розкручування в праву та ліву сторону.

D:\Работа\основа\DSC06533.JPG

ХХVII. − В.П.- стоячи обличчям один до одного, руки на плечах партнера.

1-4 – стрибки на двох ногах на місці;

5-8− те ж саме з поворотом вправо;

9-12 – те ж саме з поворотом вліво.

D:\Работа\основа\DSC06549.JPG

ХХVIII. Бій півнів. В.П. – стоячи один напроти одного, права нога зігнута, правою рукою підтримувати ногу.

Завдання: пересуваючись по майданчику на одній нозі і зіштовхуючись з партнером змусити його поставити на підлогу іншу ногу. Через певний час змінити опорну ногу.

D:\Работа\основа\DSC06556.JPG

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Ян
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
5736
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку