"Загублене місце" навчальна гра

Про матеріал
Дану гру я використовую при вивченні природних зон в 7 класі. Діти дуже люблять в неї грати.
Перегляд файлу

НАВЧАЛЬА ГРА «ЗАГУБЛЕНЕ МІСЦЕ»

   Дану гру можна застосовувати при вивчені теми про природні зони (в 7класі), кліматичні пояси (в 6-7класі). Клас ділиться на групи по 4-6 учнів. Кожна група отримує своє завдання. В навчальній грі учні виконують роль людей, які здійснили аварійну посадку літака в невідомій місцевості і розмірковують, як використовуючи речі з вцілілого рюкзака, вижити і врятуватись.

ЗАВДАННЯ

  1. Прочитайте текст у картці своєї групи «Загублене місце» та знайдіть підказку для визначення виду природного середовища, в якому ви опинились.  3хв.

ЗРАЗОК ТЕКСТУ

     Висока сухість повітря, в день спека до (+40-+50 ) та порівняно низькі   нічні  (+10-+15) температури.  Повітря завжди сухе й насичене пилом, відносна вологість дуже низька, іноді до 25% .                                                                                                                                                             

     Рослинність бідна ,листки рослин замінені колючками, корені поширюються вшир і вглиб. Зустрічаються верблюжа колючка та молочаї, на засолених ділянках є полин та солянка. Лише в оазисах розвивається багата рослинність. Більша частина території позбавлена родючого ґрунтового покриву. Тут водяться тварини, які вживають мало води або здатні долати далекі відстані в її пошуках.

  1. На вашу думку, як місцеве населення пристосувалось до свого природного середовища (будинки, одяг).   5хв.
  2. Визначивши, в якому природному середовищі ви знаходитесь, вирішуйте, що потрібно зробити для виживання, доки вас не врятують.   5хв.
  • Які природні ресурси є навкруги?
  • Як холодно буде в ночі?
  • Чи легко знайти тут їжу?
  • Чи є тут придатна для пиття вода?
  • Яких  правил безпечної поведінки потрібно дотримуватись?                                .      
  1. Дивлячись на перелік речей, що міститься в рюкзаку вашої групи, визначте, які засоби виробництва можна виготовити, щоб  влаштувати захисток і вижити. Намалюйте або  опишіть ті засоби виробництва (знаряддя), які ви вигадали для досягнення цілей.  10хв.                      

              

 

                Ось перелік речей з рюкзака:

  • Скакалка
  • Парасолька
  • Колготи
  • Простирадло
  • Надувний човен
  • Люстерко
  • Дощова накидка
  • Набір для лагодження одягу (голка, нитка, ґудзики)
  • Пластикова пляшка води
  • Окуляри
  • Олівець
  • Книжка
  • Телефон (але звязку  немає)

Усією групою прийміть рішення, які з цих речей можна використати, щоб:

  • Влаштувати захисток для групи
  • Мати їжу і воду
  • Звязатись з потенційними рятувальниками
  • Самотужки дістатись до найближчого населеного пункту.

Після  того, як виступлять всі групи, запропонувати учням самим оцінити роботу учасників групи.

 

docx
До підручника
Географія 7 клас (Гілецький Й.Р., Чобан Р.Д., Сеньків М.І.)
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку