НАВЧАЛЬА ГРА «ЗАГУБЛЕНЕ МІСЦЕ»
Дану гру можна застосовувати при вивчені теми про природні зони (в 7класі), кліматичні пояси (в 6-7класі). Клас ділиться на групи по 4-6 учнів. Кожна група отримує своє завдання. В навчальній грі учні виконують роль людей, які здійснили аварійну посадку літака в невідомій місцевості і розмірковують, як використовуючи речі з вцілілого рюкзака, вижити і врятуватись.
ЗАВДАННЯ
ЗРАЗОК ТЕКСТУ
Висока сухість повітря, в день спека до (+40-+50 ) та порівняно низькі нічні (+10-+15) температури. Повітря завжди сухе й насичене пилом, відносна вологість дуже низька, іноді до 25% .
Рослинність бідна ,листки рослин замінені колючками, корені поширюються вшир і вглиб. Зустрічаються верблюжа колючка та молочаї, на засолених ділянках є полин та солянка. Лише в оазисах розвивається багата рослинність. Більша частина території позбавлена родючого ґрунтового покриву. Тут водяться тварини, які вживають мало води або здатні долати далекі відстані в її пошуках.
Ось перелік речей з рюкзака:
Усією групою прийміть рішення, які з цих речей можна використати, щоб:
Після того, як виступлять всі групи, запропонувати учням самим оцінити роботу учасників групи.