Тема : День цукерок.
Мета : Створити атмосферу чарівності та радості. Розвивати творчу уяву, зв’язне мовлення, увагу, зорову пам’ять. Виховувати доброзичливе відношення до однолітків , вміння радіти досягнутому результату.
Сьогодні ми будемо малювати, ліпити, розгадувати загадки і звичайно ж , їсти солодощі.
А ось хто до нас завітав відгадайте ?
В розмальованій хустинці ,
Солоденька всередині.
Коли нею почастують,
Діти тішаться, ласують.
Ось яка вона «цукерка - велетень «
Подорожувала Україною. Хотіла про все дізнатися . Але подорожуючи розгубила своїх сестричок менших. І ось завітала до нас в клас .Просить допомогти її знайти їх.
Діти з радістю погоджуються.
Виконати потрібно багато цікавих завдань.
А це вони вміють.
1.Потрібно зліпити з пластиліну цукерку .
Це моя була саме найменша сестричка . Я за неї дуже хвилююсь.
Діти швидко виконують завдання.
2. Розфарбуй кожну мою сестричку.
Так як показано на зразку.
Я впевнена, що всі ви полюбляєте солодке.
Хто може уявити світ без цукерок?
3. Пригадайте , які асоціації у вас виникають , коли ви чуєте слово цукерка»
Пограємо в гру « Асоціативне гроно»
Вони мають дуже цікаву історію. Цукерки пройшли довгий шлях розвитку.
Перегляд мультика про цукерку.
Відзначають навіть День цукерок ( 18 жовтня)
Однак важливо пам’ятати , що вживання цукерок має бути помірним.
У дітей на парті лежить ЛЕГО.
4. Гра « ЛЕГО »
Желейні – синя цеглинка
Жовта – вафельні
Червона – льодяники
Шоколадні – помаранчева
Не полюбляю – зелена
Складіть ЛЕГО цеглинки .
Хто яку найбільше полюбляє першу і так далі.
5. Знайти тінь солодощам.
6. Цукерка принесла розрізані цукерки.
Потрібно скласти їх.
7. А ось тепер потрібно порахувати і написати кількість цукерок.
А вони різі.
Це свято солодких задоволень поєднало всіх , хто не проти поласувати цукеркою.
І ось ми допомогли зібрали всіх сестричок цукерці велетень.
Дякує цукерка всім.
Лунає пісня «Цукерочка»
Всі повторюють рухи під музику.
На завершення свята вона хоче пригостити вас цукерочками.
Адже цукерка є чудовим подарунком на свято.
Смакують солодощі.