Захід на підтримку ПРООН в Україні
«Кожна краплинка має значення»
Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка, плакат із зазначеними
двостороннім скотчем контурами, до яких учні під час заходу
будуть прикріплювати свої рекомендації зі збереження
водних ресурсів, учні одягнені в національні костюми.
Вступне слово вчителя.
1 –й учень: Вода – це дощ, і град, і сніг, туман і ожеледиця,
Провісник благ і творець лих-
Ніщо без неї не обходиться.
Перегляд відеофрагменту про значення води.
2 –й учень: Буде вдосталь води – не буде біди! – так говориться в народі
3 – й учень: Прокинувся вранці, туди і сюди –
Скрізь – зась, бо немає ні краплі води.
4 – й учень: Пам’ятайте всі: щоб жити
Треба життєдайну водичку пити!
5 – й учень: А ви знаєте, що нас чекає в 2050 році?
Сценка
Продавець повітря: Чисте, цілюще повітря! Для всіх і для кожного!
Продавець води: Питна вода! Жива вода! Купуйте!
Продавець : Купуйте протигази від смогу!
Продавець: Купуйте парасольки від кислотних дощів!
6 – й учень: Ні! Цього не може бути!
7 – й учень: На жаль, це можливо!
1 – й учень: Уже тепер в наших ставках багато проблем…
Одного разу прилетіла ворона напитися води…
2 –й учень: Одну веселу казку, а. може. І не казку,
А, може, й не життєву, хотіли б розказати.
Ми знаємо з дитинства, а , може, й не з дитинства,
А, може, і не знаємо, то будемо вивчать!
3 –й учень: Схотілося вороні, а, може, і собаці,
А, може, і корові, напитися води.
І рушили в дорогу всі до ставка тоді
Напитися води.
4 –й учень: Ворона раз хапнула, собака два лизнула.
Корова три сьорбнула, відчула: не той смак.
5 –й учень: Знай: наслідки забруднень усіх об’єктів водних
Нехороше впливають на всякий організм!
Учениця: Я – Крапелька – Краплиночка! Дарунок Божий неба!
Я – Крапелька – Краплиночка! Цінуйте мене! Треба!
Вчитель: А зараз ми з учнями збудуємо квітку «Вода – основа життя»
Учні зачитують рекомендації зі збереження водних ресурсів,
записані на синіх пелюстках, і прикріплюють їх на плакат.
Рекомендації: Не засмічуй берег річки.
Насаджуй прибережні рослини.
Охороняй водних тварин.
Не виливай у водойми бруд.
Поширюй екологічні знання.
Організовуй екологічні акції.
Будь дбайливим господарем природи!
6 –й учень: Народні приказки про значення води:
7-й учень: Березень з водою, квітень – з травою, а травень – з квітами.
Снігу надує – хліба прибуде.
Зима зі снігом – літо з хлібом.
Без дощу і очерет в річці не росте.
Душа ниви – вода.
Де вода – там і життя.
Водиця – усього живого цариця.
1 –й учень: А тепер запрошуємо присутніх відгадати загадки.
2-й учень: Що видно, коли нічого не видно?
Без крил летять, без ніг біжать, без вітрила пливуть.
3-й учень: Темною хмарою летіла, птахом білим спустилась, на людину
Перетворилась, біля ганку постояла і струмком стала.
4 –й учень: Прийшов – по даху постукав, пішов – ніхто не бачив.
Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить.
Що за художник вікна розмалював?
5 –й учень: Іде, іде, а прийти не може.
Кругом вода, а з питтям – біда.
Не море, не земля, кораблі не плавають, а ходити не можна.
Що росте догори ногами?
6-й учень: Ми природу усі поважаєм – це тому, що ми друзі її,
Бо природи закони ми знаєм,
Нам знання ці поможуть в житті!
Узагальнення вчителя, всіх присутніх запрошуємо прийняти участь в екологічних акціях з прибирання берегу річки, укріплення її берегів паростками верби.