Захід на підтримку ПРООН в Україні "Кожна краплинка має значення"

Про матеріал
Методична розробка виховного заходу спрямована на залучення учнів до активної охорони водних багатств рідного краю, розкриває значення води в житті людини і всієї планети.. Учні залучаються до активної участі в роботі виховного заходу, що формує їх активну життєву позицію.
Перегляд файлу

Захід на підтримку ПРООН  в Україні

«Кожна краплинка має значення»

Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка, плакат із зазначеними

                           двостороннім скотчем контурами, до яких учні під час заходу

                          будуть прикріплювати свої рекомендації зі збереження

                          водних ресурсів, учні одягнені в національні костюми.

 

                                         Вступне слово вчителя.

1 –й учень:  Вода – це дощ, і град, і сніг, туман і ожеледиця,

                       Провісник благ і творець лих-

                        Ніщо без неї не обходиться.

 

                      Перегляд відеофрагменту про значення води.

 

2 –й учень: Буде вдосталь води – не буде біди! – так говориться в народі

3 – й учень: Прокинувся вранці, туди і сюди –

                       Скрізь – зась, бо немає ні краплі води.

4 – й учень: Пам’ятайте всі: щоб жити

                       Треба життєдайну водичку пити!

5 – й учень: А ви знаєте, що нас чекає в 2050 році?

                                        Сценка

Продавець повітря: Чисте, цілюще повітря! Для всіх і для кожного!

Продавець води: Питна вода! Жива вода! Купуйте!

Продавець : Купуйте протигази від смогу!

Продавець: Купуйте парасольки від кислотних дощів!

 

6 – й учень:   Ні! Цього не може бути!

7 – й учень: На жаль, це можливо!

1 – й учень: Уже тепер в наших ставках багато проблем…

                       Одного разу прилетіла ворона напитися води…

2 –й учень: Одну веселу казку, а. може. І не казку,

                      А, може, й не життєву, хотіли б розказати.

                      Ми знаємо з дитинства, а , може, й не з дитинства,

                      А, може, і не знаємо, то будемо вивчать!

3 –й учень: Схотілося вороні, а, може, і собаці,

                      А, може, і корові, напитися води.

                      І рушили в дорогу всі до ставка тоді

                      Напитися води.

4 –й учень: Ворона раз хапнула, собака два лизнула.

                      Корова три сьорбнула, відчула: не той смак.

5 –й учень: Знай: наслідки забруднень усіх об’єктів водних

                      Нехороше впливають на всякий організм!

Учениця: Я – Крапелька – Краплиночка! Дарунок Божий неба!

                  Я – Крапелька – Краплиночка! Цінуйте мене! Треба!

 

                 Вчитель: А зараз ми з учнями збудуємо квітку «Вода – основа життя»

 

                   Учні зачитують рекомендації зі збереження водних ресурсів,

                       записані на синіх пелюстках, і прикріплюють їх на плакат.

    Рекомендації: Не засмічуй берег річки.

                                Насаджуй прибережні рослини.

                                Охороняй водних тварин.

                                Не  виливай у водойми бруд.

                                Поширюй екологічні знання.

                                Організовуй екологічні акції.

                                Будь дбайливим господарем природи!

6 –й учень: Народні приказки про значення води:

7-й учень: Березень з водою, квітень – з травою, а травень – з квітами.

                    Снігу надує – хліба прибуде.

                   Зима зі снігом – літо з хлібом.

                    Без дощу і очерет в річці не росте.

                    Душа ниви – вода.

                    Де вода – там і життя.

                    Водиця – усього живого цариця.

1 –й учень: А тепер запрошуємо присутніх відгадати загадки.

2-й учень: Що видно, коли нічого не видно?

                    Без крил летять, без ніг біжать, без вітрила пливуть.

 3-й учень: Темною хмарою летіла, птахом білим спустилась, на людину

                    Перетворилась, біля ганку постояла і струмком стала.

4 –й учень: Прийшов – по даху постукав, пішов – ніхто не бачив.

                     Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. 

                    Що за художник вікна розмалював?

5 –й учень: Іде, іде, а прийти не може.

                     Кругом вода, а з питтям – біда.

                    Не море, не земля, кораблі не плавають, а ходити не можна.

                   Що росте догори ногами?

6-й учень: Ми природу усі поважаєм – це тому, що ми друзі її,

                   Бо природи закони ми знаєм,

                    Нам знання ці поможуть в житті!

       Узагальнення вчителя, всіх присутніх запрошуємо прийняти участь в екологічних акціях з прибирання берегу річки, укріплення її берегів паростками     верби.

                 

 

                    

doc
До підручника
Екологія (профільний рівень) 10 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
9 січня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку