29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

Захід-тренінг для 3 класу на тему "Дружба починається з добра"

Про матеріал

Даний захід-тренінг має на меті згуртувати дитячий колектив за допомогою групової діяльності та формувати в учнів розуміння поняття друг. Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уяву. Виховувати у дітей доброзичливість у ставленні до людей, товариськість у спілкуванні з однолітками, повагу до оточуючих.

Перегляд файлу

1

 

Тема: Дружба починається з добра!

Мета. Формувати в учнів розуміння поняття друг. Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уяву. Виховувати у дітей доброзичливість у ставленні до людей, товариськість у спілкуванні з однолітками, повагу до оточуючих.

Обладнання. Макет квітки, сувої з прислів'ями, сердечки, папірці для написання очікувань, пісочний годинник, квітка, презентація, правила.

                                            План тренінгу.

І. Вступна частина.

   1. Домовленість про правила.

   2.Очікування учасників.

ІІ. Основна частина.

    1.Теоретичний блок

    2. Практичний блок.

        а)аналіз етичних ситуацій;

        б)гра «Хто мій друг?»;

        в)читання і обговорення прислів'їв про дружбу;

        г)енергайзер;

        д)гра«Хто з ким дружить»;

        е)гра «Побажання»;

        є)гра «Асоціації».

ІІІ. Заключна частина.

      1.Зворотній зв'язок;

      2. Релаксація;

      3.Продцедура завершення тренінгу.

                                            Хід тренінгу.

І. Вступна частина.

1. Домовленість про правила.

- А тепер нехай кожен з вас запропонує правило якого він хотів би дотримуватися протягом заняття, у нас є  варіанти правил, вам тільки треба визначитися яким з них треба дотримуватися.(Діти прикріплюють правила до аркушу де написано що можна робити, і до аркушу де написано чого не можна робити.)

2. Очікування учасників:

-  Прочитайте тему нашого заняття, і напишіть на листочках, що б ви хотіли дызнатися. А тепер кожен по-одному виходить і приклеює своє очікування до пісочного годиннику (вгорі).

ІІ. Основна частина.

1.Теоретичний блок (інформаційне повідомлення  про дружбу. Презентація)
-    Як ви розумієте слово «дружба»?

 -    Хто такий друг?

-    Хто може стати другом?

-    У кого є справжні друзі?

-    Що означає «дружити»?

2.Практичний блок. Поділ на групи.

- Перед вами лежать сердечка, візьміть одне собі і прикріпіть.

- Тепер учні, у яких червоні сердечка сідають до групи з червоним серцем, а зелені сердечка до зеленого сердця. Група з червоними сердечками так і називатимуться – червоні, а із зеленими – зелені. Зараз для кожної групи буде прочитана ситуація, вам треба буде сказати чи правильно повів себе друг, і як би ви зробили на його місці.

   а)Аналіз етичних ситуацій.

Ситуація 1(червоні)

     До Ігоря прийшов Володя.

– Включай телевізор, наші грають!

– Не можу. На завтра не підготував математику.

– Кінчай зі своїми уроками, пропустимо перший період!

– Вибач, мені, Володю, але не можу. Вибач.

– Ех ти, а ще другом називаєшся.

  • Як би ви вчинили в цій ситуації?

Ситуація 2(зелені)

У класі хтось розмалював парту. Коли класний керівник помітив це,  спитав у учня, який за нею закріплений: хто і коли це зробив? Учень сказав: «Я знаю, хто розмалював парту, але не можу сказати тому, що не хочу зрадити друга. Я сам її вимию».

 - Скажіть, як би ви вчинили на місці учня, який зробив це? Хіба справжній друг учинить так? Хто має вимити парту?

б) Гра «Хто мій друг?»

  • Ви по черзі розповідаєте про своїх товаришів у класі, не називаючи їх імен. Інші повинні за описом відгадати ім'я друга. Той, хто правильно відгадав, стає ведучим.

 в)Читання і обговорення прислів’їв про дружбу.

   - На дошці прикріплені картки у вигляді сувоїв. Ви по черзі виходите до дошки, берете сувій з кольором стрічки вашої команди і читаєте записане в ньому прислів’я, після чого пояснюєте, як ви його розумієте.(Сувої перев'язані синіми і червоними стрічками, відповідно кольору команди).

Дружба — шлях до щастя.(дружба робить людей кращими, щасливішими)ч.

Сильний той, хто має друга.(адже друг завжди прийде на поміч)з.

Ділити навпіл — ознака дружби.(з другом ти все ділиш порівну)ч.

Сам загинь, а друга вируч.(у важких ситуаціях ти спершу подбаєш про друга, а не про себе)з.

Найкрасивіше обличчя — обличчя друга.(який друг би не був вродливий чи ні, він для тебе буде найгарнішим серед усіх)ч.

Не всі квіти червоні, не всяка дружба вічна.(з часом дружба може закінчитися)з.

г)Енергайзер. Гра-розминка «Друг».

Діти стають парами, обличчям один до одного і промовляють:

Я - твій друг, і ти - мій друг

(показують один на одного)

І навколо друзі(розводять руками)

В мене - ніс і в тебе - ніс(торкаються спочатку до свого носика, а потім товариша)

Плеснемо в долоні (плеснемо в долоні)

В мене - щічки, в тебе - щічки(погладжують свої щічки, а потім товариша)

Гарні та гладенькі!

Я - твій друг, і ти - мій друг!

Друзі ми рідненькі!

(Обіймаються)

д) Гра  «Хто з ким дружить?»

Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка)ч.

Рапунцель …………(Хамелеон)з.

Дюймовочка та ………..(ластівка)ч.

Карлсон та …….(Малюк)ч.

Вінні-Пуха та ........( П'ятачок)з.

Русалочка…..(Флаудер)ч.

Анна……..(Олаф)з.

Білосніжка…..(7 гномів)ч.

Маша…. (Ведмідь)з.

Тімон……(Пумба)ч.

Лев Алекс…..(Зебра Мартин)з.

Ведмідь Буг…..(Олень Еліот)з.

е) Гра «Побажання».

    Учні отримують картки . За одну хвилину, вони повинні написати добрі побажання своїм однокласникам. Потім учні обмінюються картками і зачитують побажання.

є) Гра «Якості друга». 

- Перед вами серединка квітки - це ідеальний друг. Пелюсточки квітки – це якості, якими повинен обладати справжній друг. Навколо серединки ми повинні обрати і прикріпити пелюсточки з якостями справжнього друга.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Зворотній зв'язок.

-Продовжіть фразу: «На цьому занятті я дізналася(вся), що…»

- Чи здійснилися ваші очікування від заняття?(Ті очікування які здійснилися, перемістити в низ пісочного годинника. )

 2. Релаксація.

"Уповільнений рух"

    Діти сідають ближче до краю стільця, спираються об спинку, руки вільно кладуть на коліна, закривають очі і спокійно сидять деякий час, слухаючи повільну, неголосну музику.

3.Продцедура завершення тренінгу.

- А тепер нам треба завершити наше заняття для цього ми передаємо один одному квітку і говоримо комплімент.

 -  Поаплодуємо собі!

 

doc
Додано
1 березня 2018
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку