Захист проектів з теми « Обробка мультимедійних даних»

Про матеріал

Мета уроку :

Навчальна: узагальнити теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних, перевірити рівень застосування учнями знань і вмінь при створенні мультимедійної презентації. Закріпити навички роботи з сучасними прикладними програмами. Виробляти в учнів уміння вислуховувати один одного, вміння аналізувати, оцінювати

Розвиваюча: розвивати логічне мислення, допитливість, уважність, естетичний смак при розробці плану відео кліпу, додаванні до відео кліпу відеоефектів та при настроюванні переходів між його фрагментами. Стимулювати учнів до нових унікальних розробок, розвивати творчий підхід як засіб виховання стійкого професійного інтересу.

Виховна: виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, національну свідомість, творчі здібності. Виховувати відчуття відповідальності за команду і її учасників, удосконалювати уміння працювати в команді;

Тип уроку : комбінований.

Обладнання : мультимедійний проектор, динаміки, електронні засоби: флешка.

До уроку виготовлено :

Øтематичні папки ( тема, план уроку,про що учні повинні дізнатися, опорні конспекти);

Øпрограма TEST-W – тест для перевірки домашнього завдання;

Øскладено презентацію до уроку використовуючи програму PowerPointдля проголошення теми, плану уроку, д/з.

Міжпредметні зв'язки :

Øмова, література (правильне мовленнєве оформлення супроводу);

Øмистецтво (дизайн подання кадрів у кліпі);

Øматематика (тривалість кліпу).

Зв'язок із спеціальністю :

ØРобота над проектом «Моя майбутня професія»

Перегляд файлу

 

 

Відкритий урок – захист проектів

з теми:

«Обробка мультимедійних даних».

 

Підготувала:

вчитель інформатики

Пильчук М.В.

 


Тема уроку:  Захист проектів з теми « Обробка мультимедійних даних».

Мета уроку :

Навчальна: узагальнити теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних, перевірити рівень застосування учнями знань і вмінь при створенні мультимедійної презентації. Закріпити навички роботи з сучасними прикладними програмами. Виробляти в учнів уміння вислуховувати один одного, вміння аналізувати, оцінювати

Розвиваюча: розвивати логічне мислення, допитливість, уважність, естетичний смак при розробці плану відео кліпу, додаванні до відео кліпу відеоефектів та при настроюванні переходів між його фрагментами. Стимулювати учнів до нових унікальних розробок, розвивати творчий підхід як засіб виховання стійкого професійного інтересу.

Виховна:   виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, національну свідомість, творчі здібності. Виховувати відчуття відповідальності за команду і її учасників, удосконалювати уміння працювати в команді;

 

Тип уроку :  комбінований.

 

Обладнання : мультимедійний проектор, динаміки, електронні засоби: флешка.

 

До уроку виготовлено :

  •                             тематичні папки ( тема, план уроку,про що учні повинні дізнатися, опорні конспекти);
  •                               програма TEST-W – тест для перевірки домашнього завдання;
  •                             складено презентацію до уроку використовуючи програму PowerPointдля проголошення теми, плану уроку, д/з.

 

Міжпредметні зв’язки :

  •            мова, література (правильне мовленнєве оформлення супроводу);
  •            мистецтво (дизайн подання кадрів у кліпі);
  •            математика (тривалість кліпу).

 

Зв’язок із спеціальністю :

  •       Робота над проектом «Моя майбутня професія»

 

Структура уроку:

  1.       Організаційна частина.        (1 хв.).
  2.       Повторення вивченого матеріалу     ( 7 хв.)
  3.       Мотивація навчального процесу      (1 хв.)
  4.       Визначення мети, теми уроку       ( 2 хв.)
  5.       Узагальнення і систематизація вмінь. Захист проектів.  (25 хв.)
  6.       Підведення підсумків уроку       (7 хв. )
  7.       Домашнє завдання.       ( 2 хв.)

Хід уроку.

  1.       Перевірка відсутніх, а також готовність учнів до уроку.

(організація роботи групи : привітання, підготовка робочих місць до роботи.)

  •       Ми всі любимо мандрувати безкрайніми просторами Всесвітньої павутини і неодноразово бачили надокучливі рекламні ролики, веселі анімаційні картинки, слухаємо музику відомих і невідомих виконавців, дивимося найцікавіші моменти футбольних матчів чи телепрограм «Україна має таланти» або «Х-фактор». Усе перелічене належить до тієї складової віртуального світу, яка робить наше життя більш цікавим, барвистим, насиченим – світу мультимедіа. В цей світ зазирнули і ми.
  1.       Повторення вивченого матеріалу:
  1.     Колективна робота. Пригадування основних питань, термінів минулого уроку
  • Отож, давайте пригадаємо, яку тему ми вивчали і в якому програмному середовищі працювали на минулому уроці ?

(Ми вивчали  мультимедійний редактор і працювали в програмі Windows Movie Maker).

  1. Що означає слово мультимедіа?

(є безліч трактувань , але за означенням Європейської комісії з проблем впровадження і використання новітніх технологій

Мультимедіа- це програмний продукт, що містить колекції зображень, текстів і даних, які супроводжуються звуком, відео, анімацією  оснащений інтерактивним інтерфейсом з елементами керування.)

Історична довідка. Слово «мультимедіа » вперше було використане у 1965 році для опису шоу, яке поєднало в собі живу рок-музику, кіно, світлові ефекти і мистецтво.

  1.               Що означають в перекладі слова Movie Maker ?

В перекладі з англ. Movie Maker-той, що створює кіно.

  1.     Комп’ютерне тестування і оцінювання учнів  (Тест Мультимедіа)

Для діагностування глибини засвоєння учнями матеріалу попереднього уроку, пропонується виконати вибіркові тести за допомогою комп’ютерів. (завдання для комп’ютерного тестування додаються). 10 запитань, до кожного - відповіді, які висвітлюються на екранах моніторів. Учні вибирають правильну відповідь, а комп’ютер сам оцінює їх знання.  Кожне питання оцінюється в 1 бал. Учні відразу бачать свої результати  (з тестами працюють шість учнів.)

Увага! Учні! При роботі на комп’ютерах, пам’ятайте про правила техніки безпеки щодо поводження з приладами які працюють під напругою!

Гра «Так-ні» (Додаток 1)

З усіма іншими ми повторимо основні поняття вивченої теми за допомогою гри «Так-ні». Я буду зачитувати речення, а ви будете погоджуватись зі мною, відповідаючи «ТАК», або не погоджуватись – відповідаючи «НІ». Якщо НІ – обгрунтувати думку.

Розказати і показати на таблиці з яких основних елементів складається вікно програми.

Рядок меню

Панель інструментів

Область збірників.-  Використовуються для упорядкування аудіо і відеозаписів, файлів зображення – як записаних у програмі, так і імпортованих.

Область завдань, що містить список задач

Область попереднього перегляду - Монітор. Використовується для попереднього перегляду відео і містить панель пошуку, по якій переміщається повзунок у процесі відтворення, а також кнопки монітора, що використовуються для керування процесом відтворення.

Кнопка переключення вигляду Області монтажу

Область монтажу- область використовується для редагування створюваного фільму (аудіоряд, відеоряд, шкала часу.)

Оцінювання учнів, які активно відповідали.

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.
  •                 Пригадавши інтерфейс та правила роботи у відеоредакторі Movie Maker , ми можемо приступати до представлення наших проектів. Тому запишіть в зошити тему сьогоднішнього уроку: Захист проектів з теми «Обробка мультимедійних даних». (демонстрація презентації)

Девіз нашого уроку:

„Краще один раз побачити, а ніж сто разів почути

Народна мудрість

  •       Зверніть увагу, що ця тема і план уроку є у ваших тематичних папках. Крім того там є картки з критеріями оцінювання. Кожен з вас оцінюватиме фільм за відповідними критеріями. При оцінюванні й виставлянні балів зверніть увагу на зміст кліпів, їх дизайн, налаштування відео-ефектів і ефектів переходу між кадрами фільму, настроювання часових параметрів аудіо-та відеоряду, повноту та закінченість фільму (або окремого кліпу), естетичний вигляд, творчий підхід, оригінальність.
  •       Якщо учень не зумів висвітлити тему, то замість 2 бала можна ставити від 0 до 2.
  •       Прохання уважно слухати, аналізувати, продумувати запитання, які можна поставити, робити в зошитах помітки і активно долучатись до оцінювання презентацій.
  •       Кожному учню на захист презентації виділяється не більш ніж 3-4 хв.
  1.                   Узагальнення і систематизація вмінь. Захист проектів.(25 хв.)

Учні по черзі представляють свої проекти, а решта ставить запитання, оцінює. Вчитель теж оцінює кожну презентацію, використовуючи критерії.

Питання.

  1. Чому саме це ПЗ було використано. Його переваги та недоліки.
  2. Що найвдаліше представлено у відео кліпах?
  3. Який етап фільму було створювати Вам найцікавіше. Чому?
  4. Опишіть власний проект одним реченням.
  5. Ваша самооцінка відеопроекту. Обгрунтуйте її.
  1.                                                            5. Підведення підсумків уроку. Метод «Сенкан».

Приклад. (демонструється на мультимедійній дошці.)

  1. Мультимедіа
  2. Яскрава, неповторна.
  3. Планувати, монтажувати, переглядати
  4. Комбінування різних форм подання інформації.
  5. Відео.
  1.                   Домашнє завдання.( 1 хв.)
  1. Повторити розділ 2 (Й.А. Ривкінд, Т.І.Лисенко «Інформатика»10 кл. рівень стандарту).
  2.   Врахувати побажання та виправити недоліки проекту і здати вчителю.
doc
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
1256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку