Закр_плення техн_ки г_мнастичних вправ

Про матеріал
Подорож у казку Мауглі. Тема: Закріплення техніки виконання гімнастичних вправ. (інтегрований урок фізичної культури з зарубіжною літературою).
Перегляд файлу

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

       Підготовча частина 13хв.

1.

 Шикування в одну шеренгу, привітання.

30 с.

 Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття. 

Фронтальний метод.        

2.

 Повідомлення завдань уроку.

Вчитель:У нас сьогодні не звичайний урок , а подорож у казку, а в яку ви дізнаєтесь пізніше.

Похожее изображение

1 хв.

 Завдання говорити чітко й коротко.

3.

 Вимірювання ЧСС за 10 с

30 с.

 Виділити учнів з підвищеною ЧСС (120 уд /хв. І більше)

4.

 Нагадати правила поведінки та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час уроку. Гра «Так- Ні».

 

3хв.

 

 

Презентація.

5.

Учитель :Розпочнемо урок, часу не гаючи, і радість ми пізнаємо лиш труднощі долаючи.

1хв.

 

 

6.

 Різновиди ходьби:

  • звичайна;
  • на носках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішній та внутрішній частині стопи;

1 хв.

 У колону по одному. Дистанція 2 кроки. Темп повільний, підборіддя трохи підняте, спина пряма.()

7.

 Різновиди бігу:

  • біг приставним кроком правим та лівим боком;
  • біг схресним кроком;
  • біг з високим підніманням стегна;
  • біг із закиданням гомілки назад;
  • біг повільний;

1хв.

 Темп повільний,

 Тримати дистанцію, щоб не травмувати один одного.

8.

  Вправи на відновлення дихання в русі.

30 с

 Рухи вгору вдих, вниз видих.

 

9.

 

Перешикування для проведення ЗРВ. з палицею нудл.

 

 

 

 

 

 

Через центр в три колони  руш.

 

10.

ЗРВ:

5 хв.

Фронтально одночасно.

 

В. п. о.с. – палиця внизу, широкий хват зверху.

  1. - палиця перед собою
  2. – палиця перед собою зігнувши руки.
  3. – палиця перед собою
  4. – В.п.

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

Спина пряма

 

 

 

В.п.- о.с. – палиця вниз перед собою;

  1. Палиця вверх , ліва нога назад на носок
  2. В.п.
  3. Палиця вверх, права нога назад на носок
  4. В.п.

 

 

4-6р. .

 

 

Нога пряма не згинати в коліні

 

 

 

В.п. – о.с.палиця внизу

  1. Палиця вгорі
  2. Палиця за головою
  3. Палиця вгору
  4. В.п.

4-6р.

 

Широкий хват з верху

 

 

В.п. – о.с. палиця перед собою.

1-4 рухи руками вверх, вниз (мельниця)

 

4-6р

Широкий хват з верху

 

 

В.П. – палка перед собою;

  1. Поворот тулуба наліво, ліву руку назад
  2. В.П.
  3. – поворот тулуба праворуч, праву руку назад.
  4. В.п.

 

4-6р.

Повороти повні

 

В.п. – ноги нарізно палиця за спиною;

1.-  мах правою ногою в сторону

2. – В.П.

3. – мах лівою в сторону

4. – В.П.

 

4-6р

Мах максимальний темп середній. Опорна нога пряма, махова нога – носок натягнутий

 

.

 

 В.П. – стійка ноги нарізно, палиця на плечі за голову

1. – випад правою в право

2. – В.П.

3. – випад лівою в ліво

4. – В.П.

 

4-6р.

Спина пряма.

 

 В.П. о.с. – палиця на підлозі

1.- стрибок вперед через палицю

2. – стрибок назад

3-4 те саме.

4-6р.

 

Основна частина 28хв.

 

Під тиху, повільну музику вчитель розповідає загадку. (інтеракивна вправа  «Хмаринка»)

А зарас розпочинається казка.

1хв.

Учні мають сказати назву казки.

Мауглі.

 

Казка

Одного разу до вовчої родини у джунглі потрапив маленький смаглявий хлопчик. Вовки прийняли його і дали ім’я Мауглі. Мама вовчиця ретельно навчала своїх дітей. Вовченятам дуже подобалося гратись, вони стрибали один через одного (показати, де діти будуть виконувати стрибки зі скакалкою). У Мауглі було багато друзів - ведмідь Балу, пантера Багірі, удав Каа. Вони були не тільки друзями, а й учителями для нього. Пантера Багіра навчила Мауглі стрибати з гілки одного дерева на гілку другого (показати місце, де діти будуть виконувати стрибок у довжину з місця). Але у манглі були не тільки друзі, але й вороги - тигр Шерхан та мавпи. Від них він і рятувався, ховаючисьпоміж ліан (показати, де діти будуть долати перешкоду купини – канат - Каа) та тихесенько підкрадаючись до них по вузеньких гілках (показати, де діти будуть виконувати вправи на рівновагу( по центру між лініями які зроблені на підлозі --- дівчата) підтягування на гімнастичній лаві (хлопці)). Мауглі дуже треба було дістати вогонь для того, щоб розправитися з Шерханом. Так ось, діти, допоможемо Мауглі подолати всі труднощі та перешкоди і здобути вогонь

Робота по станціях:

 

 

 

 

І станція - стрибки на скакалці.

ІІ станція – стрибок у довжину з місця

ІІІ станція купини – канат(Каа)

ІV  станція  - вприви на нестандартній колоді.(дівчата), підтягування на гімнастичній лаві (хлопці). вправи на рівновагу

 

V станція – смуга перешкод (швецька стінка)

27хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель розповідає казку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу малюнок для дітей вовка мауглі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Метод колового тренування.

Учні об’єднуються в групи за допомогою картинок - пазлів ..

Пригадати техніку безпеки. Перехід до станцій по свистку.

 

 

Стежити за поставою і якість виконання.Страхування учнів.

За правильно виконане завдання на станції учні отримують вогники.

 

.

Учитель : Діти, погляньте, що це таке? Це, мабуть, друзі Мауглі нам лист надіслали.

Лист

« Дорогі діти, ми за вами стежили. І ви сьогодні нам дуже сподобались. Ось вам останнє завдання. Ви маєте дізнатися, що вам допомогло подолати всі перешкоди. Уперед, друзі !»

 

 

Естафета

  Учні пролазять крізь «тунель»- обруч, підстрибують до баскетбольного щита (який зроблений у вигляді пальми) та зривають  прикріплені банани і  збирають з них ключове слово.

 

 

Естафета «Передай вогники »

По команді перший учасник біжить з вогником який тримає нудлом , передає вогник Балу(учень) (він з вогників робить велике вогнище  для того, щоб Мауглі розправився з Шерханом.)  повертається назад, передає естафету наступному учаснику.  Картинки по запросу малюнок вовка мауглі

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

Учитель читає лист.

 

 

 

 

 

 

Учні діляться на дві команди після команди «Руш» діти по черзі виконують завдання естафети, літери прикріплені до бананів збирають  та складають ключове слово - старання.

 

 

 

Діти тримають вогники нудлом.

Хто швидше передасть вогник та розкладе велике вогнище та перемагає.

Заключна частина 4хв.

 

Діти сідають у коло

 

 

 

 

 

Підбиття підсумків уроку.

 

 

 

 

Домашнє завдання.

Організований вихід із залу.

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

Мауглі із своїми друзями любили сидіти біля вогнища де ділились божаннями та мудрими порадами. Тож давайте і ми зробимо це.

(діти один одному передають вогник побажань)

 

Я дізнався…

Я навчився…

Мені було важко…

Мені сподобалось…

 

 

Подорож у казку Мауглі.

 

Тема: Закріплення техніки виконання гімнастичних вправ.

(інтегрований урок фізичної культури з зарубіжною літературою)

 

 

 

Мета уроку: Закріпити техніку виконання вправ: вправ на рівновагу, стрибок у довжину з місця, сприяти розвитку фізичних якостей, виховувати морально – вольові якості, організованість, дисциплінованість, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури, підвищення функціональних можливостей учнів, виховання правильного ставлення до свого здоров’я.

Завдання уроку:

– повторити правила техніки безпеки на уроці фізичного виховання;

– удосконалити виконання вивчених раніше гімнастичних елементів;

– сприяти розвитку рухових якостей;

  • виховувати бажання займатися спортом;

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар і обладнання:  гімнастичні лави,  м’які іграшкові тварини,нестандартне обладнання (палиці) банани .        

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу малюнок  тигра

 

 

 

Картинки по запросу малюнок ведмедя балу

 

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 Картинки по запросу малюнок вовка мауглі

 

 

 

 

 

 Похожее изображение

 

 

 

 

 

Лист

« Дорогі діти, ми за вами стежили. І ви сьогодні нам дуже сподобались. Ось вам останнє завдання. Ви маєте дізнатися, що вам допомогло подолати всі перешкоди. Уперед, друзі !»

 

docx
Додано
27 травня 2021
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку