№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина 13хв. |
||
1. |
Шикування в одну шеренгу, привітання. |
30 с. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття. Фронтальний метод. |
2. |
Повідомлення завдань уроку. Вчитель:У нас сьогодні не звичайний урок , а подорож у казку, а в яку ви дізнаєтесь пізніше.
|
1 хв. |
Завдання говорити чітко й коротко. |
3. |
Вимірювання ЧСС за 10 с |
30 с. |
Виділити учнів з підвищеною ЧСС (120 уд /хв. І більше) |
4. |
Нагадати правила поведінки та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час уроку. Гра «Так- Ні».
|
3хв. |
Презентація. |
5. |
Учитель :Розпочнемо урок, часу не гаючи, і радість ми пізнаємо лиш труднощі долаючи. |
1хв. |
|
6. |
Різновиди ходьби:
|
1 хв. |
У колону по одному. Дистанція 2 кроки. Темп повільний, підборіддя трохи підняте, спина пряма.() |
7. |
Різновиди бігу:
|
1хв. |
Темп повільний, Тримати дистанцію, щоб не травмувати один одного. |
8. |
Вправи на відновлення дихання в русі. |
30 с |
Рухи вгору вдих, вниз видих. |
9. |
Перешикування для проведення ЗРВ. з палицею нудл.
|
|
Через центр в три колони руш.
|
10. |
ЗРВ: |
5 хв. |
Фронтально одночасно. |
|
В. п. о.с. – палиця внизу, широкий хват зверху.
|
4-6 р.
|
Спина пряма
|
|
В.п.- о.с. – палиця вниз перед собою;
|
4-6р. . |
Нога пряма не згинати в коліні
|
|
В.п. – о.с.палиця внизу
|
4-6р. |
Широкий хват з верху
|
|
В.п. – о.с. палиця перед собою. 1-4 рухи руками вверх, вниз (мельниця)
|
4-6р |
Широкий хват з верху
|
|
В.П. – палка перед собою;
|
4-6р. |
Повороти повні |
|
В.п. – ноги нарізно палиця за спиною; 1.- мах правою ногою в сторону 2. – В.П. 3. – мах лівою в сторону 4. – В.П.
|
4-6р |
Мах максимальний темп середній. Опорна нога пряма, махова нога – носок натягнутий
. |
|
В.П. – стійка ноги нарізно, палиця на плечі за голову 1. – випад правою в право 2. – В.П. 3. – випад лівою в ліво 4. – В.П.
|
4-6р. |
Спина пряма. |
|
В.П. о.с. – палиця на підлозі 1.- стрибок вперед через палицю 2. – стрибок назад 3-4 те саме. |
4-6р. |
|
Основна частина 28хв. |
|||
|
Під тиху, повільну музику вчитель розповідає загадку. (інтеракивна вправа «Хмаринка») А зарас розпочинається казка. |
1хв. |
Учні мають сказати назву казки. Мауглі. |
|
Казка Одного разу до вовчої родини у джунглі потрапив маленький смаглявий хлопчик. Вовки прийняли його і дали ім’я Мауглі. Мама вовчиця ретельно навчала своїх дітей. Вовченятам дуже подобалося гратись, вони стрибали один через одного (показати, де діти будуть виконувати стрибки зі скакалкою). У Мауглі було багато друзів - ведмідь Балу, пантера Багірі, удав Каа. Вони були не тільки друзями, а й учителями для нього. Пантера Багіра навчила Мауглі стрибати з гілки одного дерева на гілку другого (показати місце, де діти будуть виконувати стрибок у довжину з місця). Але у манглі були не тільки друзі, але й вороги - тигр Шерхан та мавпи. Від них він і рятувався, ховаючисьпоміж ліан (показати, де діти будуть долати перешкоду купини – канат - Каа) та тихесенько підкрадаючись до них по вузеньких гілках (показати, де діти будуть виконувати вправи на рівновагу( по центру між лініями які зроблені на підлозі --- дівчата) підтягування на гімнастичній лаві (хлопці)). Мауглі дуже треба було дістати вогонь для того, щоб розправитися з Шерханом. Так ось, діти, допоможемо Мауглі подолати всі труднощі та перешкоди і здобути вогонь Робота по станціях:
І станція - стрибки на скакалці. ІІ станція – стрибок у довжину з місця ІІІ станція купини – канат(Каа) ІV станція - вприви на нестандартній колоді.(дівчата), підтягування на гімнастичній лаві (хлопці). вправи на рівновагу
V станція – смуга перешкод (швецька стінка) |
27хв.
|
Вчитель розповідає казку.
Метод колового тренування. Учні об’єднуються в групи за допомогою картинок - пазлів .. Пригадати техніку безпеки. Перехід до станцій по свистку.
Стежити за поставою і якість виконання.Страхування учнів. За правильно виконане завдання на станції учні отримують вогники. |
|
. Учитель : Діти, погляньте, що це таке? Це, мабуть, друзі Мауглі нам лист надіслали. Лист « Дорогі діти, ми за вами стежили. І ви сьогодні нам дуже сподобались. Ось вам останнє завдання. Ви маєте дізнатися, що вам допомогло подолати всі перешкоди. Уперед, друзі !»
Естафета Учні пролазять крізь «тунель»- обруч, підстрибують до баскетбольного щита (який зроблений у вигляді пальми) та зривають прикріплені банани і збирають з них ключове слово.
Естафета «Передай вогники » По команді перший учасник біжить з вогником який тримає нудлом , передає вогник Балу(учень) (він з вогників робить велике вогнище для того, щоб Мауглі розправився з Шерханом.) повертається назад, передає естафету наступному учаснику.
|
|
.
Учитель читає лист.
Учні діляться на дві команди після команди «Руш» діти по черзі виконують завдання естафети, літери прикріплені до бананів збирають та складають ключове слово - старання.
Діти тримають вогники нудлом. Хто швидше передасть вогник та розкладе велике вогнище та перемагає. |
Заключна частина 4хв. |
|||
|
Діти сідають у коло
Підбиття підсумків уроку.
Домашнє завдання. Організований вихід із залу. |
3хв.
1хв
|
Мауглі із своїми друзями любили сидіти біля вогнища де ділились божаннями та мудрими порадами. Тож давайте і ми зробимо це. (діти один одному передають вогник побажань)
Я дізнався… Я навчився… Мені було важко… Мені сподобалось…
|
Подорож у казку Мауглі.
Тема: Закріплення техніки виконання гімнастичних вправ.
(інтегрований урок фізичної культури з зарубіжною літературою)
Мета уроку: Закріпити техніку виконання вправ: вправ на рівновагу, стрибок у довжину з місця, сприяти розвитку фізичних якостей, виховувати морально – вольові якості, організованість, дисциплінованість, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури, підвищення функціональних можливостей учнів, виховання правильного ставлення до свого здоров’я.
Завдання уроку:
– повторити правила техніки безпеки на уроці фізичного виховання;
– удосконалити виконання вивчених раніше гімнастичних елементів;
– сприяти розвитку рухових якостей;
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар і обладнання: гімнастичні лави, м’які іграшкові тварини,нестандартне обладнання (палиці) банани .
Лист
« Дорогі діти, ми за вами стежили. І ви сьогодні нам дуже сподобались. Ось вам останнє завдання. Ви маєте дізнатися, що вам допомогло подолати всі перешкоди. Уперед, друзі !»