Українська мова 18.10
Тема тижня.
Тема дня.
Тема уроку. Закріплення букви І. Розвиток мовлення за текстом «Іменини». Письмо великої букви І. Зіставлення звукових схем зі словами. Письмо під диктовку.
Мета уроку. Продовжувати формувати поняття про букву, як знак для позначення відповідного звука; ознайомити дітей з написанням рядкової букви о, вчити писати її окремо та у поєднанні з іншими елементами та вивченими буквами; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння, збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення учнів, графічні навички, дрібну моторику руки; виховувати працьовитість, інтерес до рідної мови.
Обладнання: звукові схеми, фішки для звукового аналізу, набори малюнків, робочий зошит.
Зміст уроку
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації.
1. Формування в учнів орфоепічних умінь. Артикуляційна хвилинка (з голосу вчителя)
а-у-у-у а-і-і-і
а-о-о-о асу-у-у
а-и-и-и ає-о-о
аси-и-и асі-і-і
2. Складіть речення за малюнками с. 48
3.Гра «Обведи знайомі букви с.48
4.Друкування знайомих букв с.48
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1. Гра «Упіймай на гачок»
— Яку букву ми вивчили на попередньому уроці?
— Який звук вона позначає?
— У якому слові ви почуєте цей звук, плескайте у долоні. (Читання вірша учителем.)
Індик в миску воду лив.
Індик шию довго мив.
Індичатко помагало —
Індика за хвіст тримало.
І гусак почав сваритись:
«Індики, вже годі митись!»
2. Прочитай разом із Щебетунчиком. с.49
Фізкультхвилинка
ІV. Пошук рішення проблеми.
1. Обвести в тексті «Іменини» букви І, і в словах. с.49
V. Підготовчі вправи до письма.
1. Написання великої літери І.
— Велика буква І складається з двох елементів: короткої прямої та довгої прямої лінії з заокругленням унизу вліво.
Алгоритм написання великої букви І
1. Починаємо писати вище середини відстані між верхньою рядковою та верхньою міжрядковою лініями
2. Ведемо коротку пряму праворуч угору до верхньої міжрядкової
3. Не відриваючи руки, ведемо вниз на себе довгу пряму лінію до нижньої рядкової
4. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка
— Пишемо під рахунок раз, два-і. Написання у повітрі.
VI. Підсумок уроку. Рефлексія.
1. Розгадування ребусів
2. Показати смайлик вашого настрою.