Тема : Закріплення букви «ЗЕ». «У зоопарку»
Мета : Формувати дітей літературну вимову слів зі звуками «З» «З’»;
Розвивати вміння здійснювати звуко-буквені зіставлення;
Виховувати бережливе ставлення до тварин.
Обладнання:таблиця складів,слів,схеми слів,предметні малюнки (звірів),сигнали.
Хід уроку
Сьогодні Буслик хоче запросити нас у похід. Куди? Про це ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку.
Я ходив туди із татом
Звірів бачив там багато.
Мавпу,лева і слона,
Ще й ведмедя, крокодила…
Всіх запам’ятать – несила. (зоопарк)
Щоб потрапить в зоопарк потрібна перепуска.
Са-са-са- тут оса.
За-за-за- там коза.
Коза у лузі – лоза у тузі.
Бери лозу – жени козу.
У зоопарку живе – живе маленьке зебрення.Але крім свого імені воно не знає інших слів. Допоможіть йому!
Чому ці слова зайві?
Як поділяємо звуки?
Як поділяємо приголосні звуки?
Як позначаємо звуки в схемах?
*Самостійне напівголосне читання.
*Вибіркове читання тексту.
Про кого розповідається в першому реченні?Зачитати назви тварин, які були в зоопарку. Як було Зіні в зоопарку?
*Підібрати речення з тексту до малюнків, вміщених у букварі.
*Розповідь про заповідники.(предметні малюнки)
У тексті розповідалося про різних тварин,що живуть в зоопарку. А чому ці тварини живуть в зоопарку , не на волі?
В зоопарку живуть переважно рідкісні тварини, які мешкають у далеких краях?
Крім цього, на Землі є такі тварини , яких залишилося дуже мало. Вони взагалі можуть вимерти і зникнути. Щоб цього не сталося ,їх поміщають у заповідники , вони живуть , як на волі, і охороняються.
Частини цих тварин живе в зоопарках.
В лісах України раніше майже не було лосів, козуль. А зараз їх стає все більше і більше. Ці тварини охороняються законом.
В Україні є великий заповідник Асканія –
Нова, де живе багато рідкісних А найближче до нас Карпатський заповідник.
*Загадка.
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.(ведмідь)
К.З. М.Р.З.
З.Р.К. З.Р.
VIII. Ознайомлення з дитячим журналом
Гра « Так – НІ»(сигнали)
IX . Підсумок уроку.