Математика 1 клас
Тема. Математичний диктант. Закріплення додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач.
Мета. Удосконалювати навички додавання двоцифрових чисел, що ґрунтуються на прийомі порозрядного додавання. Вчити розв’язувати задачі на знаходження суми двох чисел, задачі з двома запитаннями. Вчити розпізнавати вивчені види многокутників. Розвивати логічне мислення, увагу, уяву, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до предмета.
Обладнання. презентація
Хід уроку.
І. Організація класу.
Всі сідайте тихо, діти,
Домовимось не шуміти,
Руку гарно піднімати
Все, що вчили, повторяти
Тож гаразд, часу не гаймо
І урок наш починаймо.(слайд 2)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Ану погляньте, що це за дівчинка завітала сьогодні до нас на урок? .(слайд 3)
ІІІ. Математична розминка.
Одного разу послала мама Червону Шапочку до бабусі віднести пиріжки. (слайд 4)
Дорога пролягала через ліс. Наша гостя натрапила на чарівну галявину. Вона вся була вкрита квітами, а на одній сиділо сонечко і попросило щоб Червона Шапочка розв язала приклади, тому що квіточка ніяк не хоче розкритися і сонечко не має де жити. Шапочка погодилась. ( слайд 5 ).
1.Гра «Допоможи бджілкам»
Повідомлення про бджіл. ( слайд 6).
У бджіл немає дитинства. Уже на третій день після свого народження вони починають працювати: чистять вулик. З четвертого дня годують личинок медом і квітковим пилком. А в 15 днів виконують найпочеснішу роботу: збирають нектар і пилок. Живе робоча бджола влітку 35-65 днів. Причина такого короткого життя бджоли – важка робота.
Бджоли Квіти
52 20+9
25 50+2
29 90+2
92 50+9
59 20+5
Допоможи мені красуню. Мені треба написати цифру, а я не знаю що це за цифра.
( слайд 7).
З шісткою ця цифра схожа,
Хто її назвати може?
Зошити свій я відкриваю
Навскоси його кладу.
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно, не зігнусь,
До роботи я берусь.
2. Каліграфічна хвилина.
Діти пишуть цифру 9.
3.Математичний диктант.
Робота з підручником (с.135,№ 1 ) ( слайд 8).
-Де живе твоя бабуся?
Дівчинка відповідає:
-Якщо іти ближньою доріжкою, то на малюнку цю відстань можна позначити 8 см, а дальньою – 10 см.
Фізкультхвилинка. .(слайд 13)
Ми метелики чудові
Маєм крильця кольорові.
Над квітами літаємо
Пташку ми злякалися
Під квітку заховалися.
ІV. Формування знань, умінь та навичок.
1.Самостійна робота.
Діти виконують приклади.
2. Складання і розв’язування задачі.
VІ. Робота з геометричним матеріалом.
VІІ. Підсумок уроку.
Мікрофон.
-Сьогодні казочка закінчилась щасливо. Вовчик пішов не тією дорогою, а Червона Шапочка прийшла до бабусі і розповіла про свою пригоду.(слайд20)