Закріплення додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач

Про матеріал
Дана розробка уроку сприяє закріпленню знань учнів при вивченні додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Перегляд файлу

Математика 1 клас

 

Тема. Математичний диктант. Закріплення додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач.

Мета. Удосконалювати навички додавання двоцифрових чисел, що ґрунтуються на прийомі порозрядного додавання. Вчити розв’язувати задачі на знаходження суми двох чисел, задачі з двома запитаннями. Вчити розпізнавати вивчені види многокутників. Розвивати логічне мислення, увагу, уяву, спостережливість.  Виховувати позитивне ставлення до предмета.

Обладнання. презентація

 

 

Хід уроку.

І. Організація класу.

Всі сідайте тихо, діти,

Домовимось не шуміти,

Руку гарно піднімати

Все, що вчили, повторяти

Тож гаразд, часу не гаймо

І урок наш починаймо.(слайд 2)

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, ми вже з вами продовжуємо вивчати додавання двоцифрових чисел, розв’язувати задачі.
  • Чи любите ви казочки?

Ану погляньте, що це за дівчинка завітала сьогодні до нас на урок? .(слайд 3)

 

ІІІ. Математична розминка.

Одного разу послала мама Червону  Шапочку до бабусі віднести пиріжки. (слайд 4)

 Дорога пролягала через ліс. Наша гостя натрапила на чарівну галявину. Вона вся була вкрита квітами, а на одній сиділо сонечко і попросило щоб Червона Шапочка розв язала приклади, тому що квіточка ніяк не хоче розкритися і сонечко не має де жити. Шапочка погодилась. ( слайд 5 ).

1.Гра «Допоможи бджілкам»  

  • Коли це прилетіли бджілки і почали просити добру дівчинку про допомогу.

Повідомлення про бджіл. ( слайд 6).

  У бджіл немає дитинства. Уже на третій день після свого народження вони починають працювати: чистять вулик. З четвертого дня годують личинок медом і квітковим пилком. А в 15 днів виконують найпочеснішу роботу:  збирають нектар і пилок. Живе робоча бджола влітку 35-65 днів. Причина такого короткого життя бджоли – важка робота.

  • То ж давайте допоможемо бджілкам знайти свою квіточку.

Бджоли                             Квіти

52                                       20+9

25                                      50+2

29                                       90+2

92                                    50+9

59                                         20+5

  • Молодці, діти ви швидко допомогли бджілкам.
  • А ми далі продовжуємо подорожувати з Червоною Шапочкою. Отже іде вона далі, а на зустріч їй – Вовк.
  • А куди це ти ідеш дівчинко?
  • До бабусі.

Допоможи мені красуню. Мені треба написати цифру, а я не знаю що це за цифра.

( слайд 7).

З шісткою ця цифра схожа,

Хто її назвати може?

Зошити свій я відкриваю

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь,

До роботи я берусь.

 

2. Каліграфічна хвилина.

Діти пишуть цифру 9.

  • А цікаво,що за завдання нам приготувала Червона Шапочка.
  • Нам треба побудувати відрізки, і написати математичний диктант.

3.Математичний диктант.

Робота з підручником (с.135,№ 1 ) ( слайд 8).

-Де живе твоя бабуся?

Дівчинка відповідає:

 -Якщо іти ближньою доріжкою, то на малюнку цю відстань можна позначити 8 см, а дальньою – 10 см.

  • Отже, діти, давайте спробуємо накреслити дві доріжки по яких міг би іти Вовчик.
  • Вовчик зрозумів, що ближньою доріжкою він добіжить швидше. А Червона Шапочка пішла дальньою. Іде, квіточки збирає. На зустріч їй Марійка.
  • Червона Шапочко,допоможи розв`язати задачі.(слайд  9,10,11,12)

 Фізкультхвилинка. .(слайд  13)

Ми метелики чудові

Маєм крильця кольорові.

Над квітами літаємо

Пташку ми злякалися

Під квітку заховалися.

ІV. Формування знань, умінь та навичок.

1.Самостійна робота.

Діти виконують приклади.

 

  • Іде Червона Шапочка лісом. Коли бачить сидять звірі в «Лісовій школі». А навчає їх «Мудра Сова». Звірі теж дуже люблять математику
  • Робота з підручником (с.135,№ 3) ( слайд 14).
  • Поки Червона Шапочка з Вовчиком добираються до будиночку бабусі, ми повинні розв’язати приклади «Білочок-умілочок». Білочки – умілочки хочуть з вами гратися. Ось у прикладах на дошці сіли. Відгадайте, які знаки собою закрили. ( слайд 15).
  • Білочки задоволені, що ви так швидко впорались їз завданням. Вони обов’язково ще до вас завітають.

2. Складання і розв’язування задачі.

  • Прийшла Червона Шапочка до бабусиної хати, а на клумбі розквітли пишні кущі троянд. Заходилася їх раувати. . Нам потрібно скласти задачу і розв’язати Завдання 4.(слайд 16,17)
  • Завдання 5.(слайд 18)

VІ. Робота з геометричним матеріалом.

  • Які ви бачите геометричні фігури? .(слайд 19)

 

 

 

 

 

 

VІІ. Підсумок уроку.

Мікрофон.

-Сьогодні казочка закінчилась щасливо. Вовчик пішов не тією дорогою, а Червона Шапочка прийшла до бабусі і розповіла про свою пригоду.(слайд20)

 

 

docx
Додано
21 січня 2020
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку