Закріплення таблиць множення та ділення чисел 2-7. Розв’язування задач.

Про матеріал
Закріпити навички табличного множення та ділення, узагальнювати вміння складати й розв’язувати вирази; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення, оперативність у виконанні математичних завдань.
Перегляд файлу

                                 Урок математики в 3 класі

                                              Урок-аукціон

Закріплення таблиць множення та ділення чисел  2-7.

Розв’язування задач.

Мета: закріпити навички табличного множення та ділення, узагальнювати вміння складати й розв’язувати вирази; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення, оперативність у виконанні математичних завдань.

Обладнання: предмети, які розігрують на аукціоні ( розмальовки, іграшки з кіндерів, саморобні іграшки, канцтовари…), аукціонний молоток, картки із завданнями.

                                               ХІД УРОКУ

  1. Організація класу

Добрий день, любі діти!

Я щаслива зустріти вас.

Хай вам радісно сонечко світить.

Й будемо вчитися…

У добрий і мирний час!

--Сьогодні у нас незвичайний урок: урок-аукціон.

Що ви знаєте про аукціони?

Аукціон-це розпродаж різних речей за правилом: річ отримує той, хто пропонує більшу плату. Удар молотка сповістить, хто предмет. На нашому аукціоні ми будемо розігрувати ось ці речі ( показати виставлені предмети). Платити за них ви будете своїми знаннями з математики. Сьогодні аукціон буду вести я.

  1. Логічні вправи.

Увага! Розігрується яскравий дармовис для ключів!

      2.1.Порівняйте ряди чисел, знайдіть ряд відмінний від інших

22   25   28   31   34

21   24   27   30   33

23   24   25   27   32

      * Складіть вирази на множення, відповіддю яких будуть числа цього ряду.

Учень, який швидше за всіх виконав завдання, після удару молотка отримує дармовис.

2.2.Числа в таблицях записані у певній послідовності. Встановіть зв’язок і знайдіть невідоме число.

37    9     6                                                   2    8    16

24   10   34                                                7     4     28

18    8     *                                                   5     8      *

*Складіть свою таблицю і запишіть її в зошит.

( розігрування наступного предмета проводиться аналогічно попередньому завданню)

2.2 Запишіть число 48. Закресліть цифру 8. Як змінилося число? Поясніть.

2.3. у двоцифровому числі закреслили зліва цифру 3. Як змінилося число? Поясніть.

3.Фізкультхвилинка ( за вибором учнів)

4.Складання виразів.

--Для розігрування наступних предметів треба виконати завдання на карточці.( додаток №1)

 Прочитайте 1 завдання, складіть і запишіть вирази.

Перевірка.

5. Розв’язання задач.

--Прочитайте задачі, складіть і запишіть вирази та відповіді.(додаток № 2)

6. Завдання «Кодувальники»

--Щоб отримати наступний предмет, вам треба прочитати прислів’я. Але воно закодовано. Тому спочатку розв’яжіть вирази і розкодуйте прислів’я. Цю роботу виконуйте в парі, допомагайте один одному.(додаток № 3).

7. Підсумок уроку.

--Аукціон оголошую закритим!!

Діти, дякую вам всім за урок!

                                                    ДОДАТОК № 1

Запиши вирази, обчисли.

  1. Добуток чисел 4 і 7 зменшіть на 19.
  2. Перший доданок  26, другий—це добуток чисел 9 і 4 .

                                        ДОДАТОК № 2

Розв’яжіть задачі:

  1. За 6кг картоплі заплатили 12грн. Скільки коштує 4 кг картоплі?
  2. Бабуся спекла 36 пиріжків, а калачів в 4 рази менше. На скільки більше пиріжків спекла бабуся?

                                           ДОДАТОК № 3

Розв’яжіть вирази, розкодуй прислів’я.

3 * 7 – 16 =___Л                                   (40+9) : 7=___Н

49 – 7 * 7=___И                                    26 + 24 :3=___О

8 + 8 + 8=____Ч                                    21 : 3 – 0 =____Н

(64 – 28) : 4=___Ю                              12 + 4 * 5=____Г

34 – 7 * 2=____К                                   2 * 9 + 7=____З

7 * (6 : 2)=____Д                                   18 : 2 + 11=___К

2 * 8 – 9=____Н                                      35 : 7 +9=____А

4 * 8 – 5=____Ь                                       0 * (64 – 19 + 35)=___И

                                    КЛЮЧ

20---К          7---Н             0---И             32---Г

5----Л           9---Ю           24---Ч           14---А

21---Д          34---О          25---З            27---Ь

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Червона Марія
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 липня
Переглядів
240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку