Урок математики в 3 класі
Урок-аукціон
Закріплення таблиць множення та ділення чисел 2-7.
Розв’язування задач.
Мета: закріпити навички табличного множення та ділення, узагальнювати вміння складати й розв’язувати вирази; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення, оперативність у виконанні математичних завдань.
Обладнання: предмети, які розігрують на аукціоні ( розмальовки, іграшки з кіндерів, саморобні іграшки, канцтовари…), аукціонний молоток, картки із завданнями.
ХІД УРОКУ
Добрий день, любі діти!
Я щаслива зустріти вас.
Хай вам радісно сонечко світить.
Й будемо вчитися…
У добрий і мирний час!
--Сьогодні у нас незвичайний урок: урок-аукціон.
Що ви знаєте про аукціони?
Аукціон-це розпродаж різних речей за правилом: річ отримує той, хто пропонує більшу плату. Удар молотка сповістить, хто предмет. На нашому аукціоні ми будемо розігрувати ось ці речі ( показати виставлені предмети). Платити за них ви будете своїми знаннями з математики. Сьогодні аукціон буду вести я.
Увага! Розігрується яскравий дармовис для ключів!
2.1.Порівняйте ряди чисел, знайдіть ряд відмінний від інших
22 25 28 31 34
21 24 27 30 33
23 24 25 27 32
* Складіть вирази на множення, відповіддю яких будуть числа цього ряду.
Учень, який швидше за всіх виконав завдання, після удару молотка отримує дармовис.
2.2.Числа в таблицях записані у певній послідовності. Встановіть зв’язок і знайдіть невідоме число.
37 9 6 2 8 16
24 10 34 7 4 28
18 8 * 5 8 *
*Складіть свою таблицю і запишіть її в зошит.
( розігрування наступного предмета проводиться аналогічно попередньому завданню)
2.2 Запишіть число 48. Закресліть цифру 8. Як змінилося число? Поясніть.
2.3. у двоцифровому числі закреслили зліва цифру 3. Як змінилося число? Поясніть.
3.Фізкультхвилинка ( за вибором учнів)
4.Складання виразів.
--Для розігрування наступних предметів треба виконати завдання на карточці.( додаток №1)
Прочитайте 1 завдання, складіть і запишіть вирази.
Перевірка.
5. Розв’язання задач.
--Прочитайте задачі, складіть і запишіть вирази та відповіді.(додаток № 2)
6. Завдання «Кодувальники»
--Щоб отримати наступний предмет, вам треба прочитати прислів’я. Але воно закодовано. Тому спочатку розв’яжіть вирази і розкодуйте прислів’я. Цю роботу виконуйте в парі, допомагайте один одному.(додаток № 3).
7. Підсумок уроку.
--Аукціон оголошую закритим!!
Діти, дякую вам всім за урок!
ДОДАТОК № 1
Запиши вирази, обчисли.
ДОДАТОК № 2
Розв’яжіть задачі:
ДОДАТОК № 3
Розв’яжіть вирази, розкодуй прислів’я.
3 * 7 – 16 =___Л (40+9) : 7=___Н
49 – 7 * 7=___И 26 + 24 :3=___О
8 + 8 + 8=____Ч 21 : 3 – 0 =____Н
(64 – 28) : 4=___Ю 12 + 4 * 5=____Г
34 – 7 * 2=____К 2 * 9 + 7=____З
7 * (6 : 2)=____Д 18 : 2 + 11=___К
2 * 8 – 9=____Н 35 : 7 +9=____А
4 * 8 – 5=____Ь 0 * (64 – 19 + 35)=___И
КЛЮЧ
20---К 7---Н 0---И 32---Г
5----Л 9---Ю 24---Ч 14---А
21---Д 34---О 25---З 27---Ь