Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач.

Про матеріал
Тема: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Мета: закріпити знання вивчених таблиць множення та ділення; вдосконалити вміння розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики;
Перегляд файлу

Тема: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і        обчислення виразів. Розв’язування задач.

Мета:  закріпити знання вивчених таблиць множення та ділення; вдосконалити вміння розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики;

Тип уроку : урок формування знань, умінь і навичок; 

Обладнання: презентація, зошит, підручник

Література: 1. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів,

                   2. Математика: підруч. для 2 кл. закладів загальної  середньої освіти / Н. П.    Листопад. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 160 с. : іл.,

3. Методична література

Хід уроку

  1. Організаційна частина

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станемо чемно —

Плине час хай недаремно.

-Добрий день, діти. Мене звати Поліна Олександріна і сьогоднішній урок проведу у вас,я.

  1. Мотивація навчальної діяльності

-Як часто ви відвідуєте з батьками магазин?

-Чи подобається вам ходити з батьками за покупками? Чому?

-Чи відпускають вас батьки самостійно до магазину робити покупки?

-Що необхідно для того ,щоб щось купити?

-Як називається дуже великий магазин ?(Супермаркет.)

-Чому він так називається?

  1.                    Повідомлення теми уроку

    Сьогодні ми   підемо в супермаркет за продуктами.

 

  1.                     Актуалізація опорних знань

- Ми будемо багато працювати. Хто швидко і правильно відповідатиме, той  буде покупцем дня.

1. Усний рахунок

-                      Пригадайте , коли ви зайшли до супермаркету, що вам потрібно зробити спочатку? (Здати речі в камеру зберігання) .

-                      Дійсно, охоронець вас не пропустить до магазину з великими пакунками, або сумками, тому їх потрібно здати в камеру зберігання. Проте, часто буває, що комірки зайняті.

Наприклад, як у наступній вправі. Треба скласти вирази за зразком і прочитати їх різними способами.

-Перший вираз 6 : 3= 2 ; частка чисел 6 і 3 дорівнює 2.

-А наступна комірка вільна. Хто хоче її зайняти? Яке число має бути у наступній комірці?

 -Отже, речі здані, проходимо до торгової зали.

-Розгорніть свої зошити та запишіть

18 лютого

Класна робота

  1. Розвиток математичних знань

-Діти, як ви любите робити покупки. Вибирати товар самостійно чи коли батьки вам самі обирають?

- Добре, ви дорослі вже, то ж зможете виконати вправу самостійно. Розгорніть підручники на сторінці 110, знайдіть вправу 663. Напишіть у зошиті самостійно. Складіть вирази та обчисліть їх значення.

-Відповіді до виразів є цінами товарів.

- Які з цих товарів ми можемо купити?

Вправа  663

Розв'язання:
• 21 : 3 = 7
       
• 24 : 8 + 20 = 23
     
• 3 • 8 - 5 = 19

-Продовжуємо мандрувати супермаркетом. У наступному відділі пройшла буря і товари розгубили свої цінники. Давайте допоможемо повернути їх на місце.

У підручнику знайдіть вправу 664. Треба прочитати вирази та обчислити їх значення.

Наприклад, суму чисел 2 і 4 помножити  на 3.

  (24 - 18) • 3 = 18
(19 + 5) : 3 = 8
3 • (19 - 10) = 27

-Порядок наведено.

Фізкультхвилинка (відео)

-                     А зараз я пропоную трішки відпочити.

 Продавець-консультант запрошує вас до відділу «Овочі-фрукти».

Тут нас чекає задача 665.

-Слухаємо уважно задачу. Ще раз слухаємо задачу.

-Про що йде мова в задачі? (про груші і яблука)

- Що робили з яблуками і грушами? (купували)

- Про що запитується в задачі? (Скільки  всього кілограмів яблук і груш купили?)

-Чи можемо ми відразу дати відповідь на запитання? Чому? (Ми не знаємо скільки кг груш)

-Скільки кілограмів яблук купили ?

-Чи можемо ми дізнатися скільки купили кілограмів груш?

-Як саме ми про це дізнаємося?  (9 : 3)

-Якщо у кілька разів  менше ,то будемо ділити.

-Скільки отримаємо? (3)

-Отже, яблук  9 кг, а груш- 3 кг.

-Чи можемо ми тепер дати відповідь на питання?(Так)

-Про що запитується в задачі? (Скільки  всього кілограмів яблук і груш купили)

-Як дізнатися скільки всього кг яблук і груш? (9 + 3)

-Запишемо коротку умову  задачі. Які будуть ключові слова?

Яблук – 9 кг  

Груш - ?, у 3 р. менше 

- Запишемо розв̍ язання цієї задачі в зошиті. Запишіть посередині рядка слово

«Розв̍ язання».

-Про що ми дізналися спочатку? (скільки кг груш)

-Якою дією? (Ділення)

- Запишемо 1 дію. Пишемо кожний символ у окремій клітинці.

-Про що ми дізналися далі? (Скільки  всього кілограмів яблук і груш купили)

-Якою дією? (Додавання)

-Запишемо 2 дію з нової клітинки і пояснюємо.

-Чи дали ми відповідь на  питання задачі?

-Запишемо відповідь.

Розв ̕  язання

  1.   9 : 3 = 3 (кг) – груш купили
  2.   9 + 3 = 12 (кг) - всього кілограмів яблук і груш купили

Відповідь : 12 кілограмів.

-Ми тепер можемо покуштувати фрукти, а от кроликам більше до смаку овочі. Закупимо овочі для них?

- Розв' яжемо задачу  666

Розв’яжи задачу, скориставшись коротким записом.

-Слухаємо уважно задачу.

-Давайте розглянемо короткий запис цієї задачі.

-Як дізнатися скільки кг капусти? (Від 80 відняти 53)

- Скільки отримаємо? (27)

-Як дізнатися скільки кг буряків? (27:3)  Скільки отримаємо? (9)

-Посередині запишемо слово задача 666. З нового рядка посередині слово

 розв' язання.

-Отже, запишемо 1 дію.

-Про що ми дізналися далі? ( Скільки кг буряків)

-З нового рядка запишемо 2 дію.

-Чи дали ми відповідь на  питання задачі? ( Так)

-Запишемо відповідь.

 

Розв̍ язання

  1.   80-53 = 27 (кг) – капусти заготовили
  2.   27 : 3 = 9 (кг) – буряків заготовили

Відповідь : 9 кілограмів

-Як ви гадаєте кролики будуть задоволені?

-До супермаркету напередодні завітав ревізор. Йому показали наступну діаграму. Знайдіть номер 667.

-Діти, розгляньте діаграму. Що на ній зображено?

- У яких одиницях вимірювали масу фруктів? ( У центнерах)
- Яких фруктів продали найменше? (Груш)
-  Яких фруктів продали однаково? ( Бананів і яблук)
- Чого продали більше — лимонів чи яблук? (Яблук)

-Яких фруктів менше,ніж ківі? (Груш)

-Яких фруктів більше, ніж лимонів? (Бананів і яблук)

  1.                     Домашнє завдання

-Мені здається ми непогано провели час у супермаркеті та щоб ще раз пригадати ці емоції ви вдома виконаєте таке завдання.

Впр.668, з. 669

  1.                 Підсумок уроку

Увага! Наш супермаркет закривається. Визначимо покупця дня. (Самий активний учень)

-Ви сьогодні молодці!

                                                       

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку