Закріплення вивченого про багатоцифрові числа.

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 4 класу за підручником «Математика» 4 клас (1 частина) Наталя Будна, Марко Беденко 2021р.
Перегляд файлу

Сумський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №21

Сумської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка показового уроку

З предмету «Математика» на тему

«Закріплення вивченого про багатоцифрові числа»

проведеного 22 листопада 2024 року

в 4-Б класі

(у межах методичного тижня з теми «Упровадження інноваційних педагогічних технологій як пріоритетний напрям роботи щодо створення сучасного освітнього простору в контексті компетентнісно орієнтованої освіти», група Б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель початкових класів

Нікітенко С.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024/2025 навчальний рік

Тема. Закріплення вивченого про багатоцифрові числа. 

Мета:

  •                 навчальна: закріпити вміння додавати і віднімати багатоцифрові числа;
  •                 розвивальна: сприяти розвитку обчислювальних навичок, формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати старанність, самостійність, інтерес до математики, бажання пізнавати нове;

- виховна: виховувати комунікативність, взаємоповагу, патріотичні почуття, любов     до Батьківщини.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Обладнання:  підручник «Математика» 4 клас (1 частина) Наталя Будна, Марко Беденко 2021р.

Електронні ресурси:

 1) Ютуб-канал:         

             - зорова гімнастика "В пошуках рукавички"

 2) Освітній ресурс Всім pptx

 - презентація до теми уроку з власною доробкою

 3) Навчальний ресурс для створення вправ, вікторин, ігор  wordwall

 - гра «Відкрий коробку»

 4) Сервіс для створення QR-кодів

 5) Сервіс для створення інтерактивного матеріалу Classtime

 - математичний тренажер

Перебіг уроку

І.  Організаційний момент

  1.          Психологічна установка на урок:
  •                 Усміхніться всім навколо: небу, сонцю, добрим людям,

        І тоді обов’язково наш урок цікавим буде!

  1.          Девіз уроку: Математику вчити – розум точити.
  •                 Діти,  для чого треба вчити математику?
  1.          Перевірка готовності до уроку.
  •                 Що ви очікуєте від нашого уроку?

-      Чи справдяться ваші очікування, ми дізнаємось у кінці уроку.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

- Почнемо урок з каліграфічної хвилинки. Вона допоможе нам дізнатися дещо цікаве про нашу країну в числах.

  •                 Запишіть усі числа, які ви почуєте у моїх повідомленнях. Пишіть каліграфічно і охайно.
  •             Довжина кордону України приблизно 7000км.
  •             В Україні 30000 річок, 20000 озер.
  •             Найвища вершина Кримських гір – гора Роман Кош. Її висота - 1545м.
  •             Найвища вершина Карпат – Говерла. Її висота – 2061м.

Перевірка: 7000  30000 20000   1545  2061

  •                 Хто задоволений своєю каліграфією письма?
  •                 Як називаються записані числа? (Багатоцифрові)
  •                 Назвіть найбільше і найменше із записаних чисел.
  •                 Працюємо з числом  2061:

-      Яке це число? (Чотирицифрове).

-      Назвіть «сусідів» числа.

-      Запишіть  число 2061 у вигляді суми розрядних доданків.

  1.          Усна лічба.

а) Гра «Відкрий коробку» (Навчальний ресурс для створення вправ, вікторин, ігор  wordwall)

б) Вправа «Мозкова атака»

- Закінчи ланцюжок термінів:

  •             Як називаються числа при додаванні?
  •             Яка дія обернена до дії додавання ?
  •             Як називаються числа при відніманні?
  •             Щоб збільшити число на 100 потрібно…
  •             Щоб зменшити на 100, потрібно …
  1.                 Перевірка домашнього завдання

Задача:

- Про що дізналися у 1 дії? (скільки сторінок набирає за 1 год)

- Як це зробили? (25:5=5 (ст.)

- Про що дізналися у 2 дії? (скільки сторінок буде набирати за 1 год)

- Як це зробили? (5+1=6 ( ст.)

- Про що дізналися у 3 дії? (скільки набере за 3 год)

- Якою дією? (6*3=18 (ст.)

Приклади:

(329.000, 699.994, 171.883, 24.992)

4.Актуалізація знань учнів

1)  Математичний диктант

-  Кількість міст в Україні дорівнює сумі чисел 300 і 159.

- Запишіть суму чисел 1901+90 і отримаємо рік проголошення незалежності України.

- Запишіть число, яке складається   із 603 одиниць 2 класу і 630 одиниць 1 класу (Саме  такою, приблизно, є загальна площа територія нашої держави).

- Обчисліть різницю чисел 1522 і 401, такою є протяжність найдовшої річки в Україні.

- Запишіть суму чисел 1900 і 161, отримане число є висотою найвищої точки Українських Карпат

Перевірка: 459, 1991, 603 630 кв. км, 1121 км, 2061

Самоперевірка

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

ІV. Мотивація навчальної діяльності .

- Навіщо вміти додавати і віднімати багатоцифрові числа? (для приготування їжі,  подорожей, купівлі товарів…)

Зорова гімнастика

V. Закріплення вивченого.

1.Робота з підручником

1) колективне обчислення прикладів № 652

2) обчислення прикладів з перевіркою № 653 (дівчатка – 1 приклад, хлопчики – 2 приклад)

3) самостійне обчислення прикладів з перевіркою № 654  (завдання для 1 групи)

4) Математичний тренажер на онлайн-платформі Classtime  (завдання для 2 групи)

5) Колективне опрацювання задачі № 655

- Прочитайте задачу.

- Про кого розповідається в задачі? (Про хлопчика)

- Що робив хлопчик? (Піднімався сходами вгору та біг вниз)

- За який час хлопчик піднявся вгору? (За 2 хв 40 с)

- За який час він збіг вниз? (У 2 рази швидше)

- Про що запитують у задачі? ( Скільки часу знадобилось хлопчику на рух вгору і вниз)

(1 група – самостійне обчислення задачі, 2 група – колективне обчислення задачі)

6) Геометричне завдання

- Визначте прямі кути у многокутнику і запишіть їх.

     VІ.   Підсумок уроку. Рефлексія.

- Чи справдились ваші очікування?

- Хто задоволений своєю працею на уроці?

1) Вправа «Мікрофон»

Мені вдалося …

Мені сподобалося …

Було складно …

- З яким смайликом настрою ви закінчуєте наш урок?

Оцінювання

 VІІ.   Домашнє завдання

С. 111, 1 група: обчислити приклади № 660; 2 група: розв’язати задачу № 661

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 грудня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку