"Закріплення вивченого про дієслово"

Про матеріал
Закріплювати вміння учнів визначати в тексті дієслова, добирати дієслова за змістом речення, розрізняти між іншими частинами мови; формувати вміння учнів розпізнавати дієслова за питаннями, вчити добирати слова, близькі та протилежні за значенням; розвивати зв’язне мовлення учнів, виховувати почуття взаємодопомоги, бажання вчитися.
Перегляд файлу

 

Мета: Закріплювати вміння учнів визначати в тексті дієслова, добирати дієслова за змістом речення, розрізняти між іншими частинами мови; формувати вміння учнів розпізнавати дієслова за питаннями, вчити добирати слова, близькі та протилежні за значенням;  розвивати зв’язне мовлення учнів, виховувати почуття взаємодопомоги, бажання вчитися.

Тип  уроку: комбінований

Хід уроку

  1. Психологічне налаштування до уроку

Продзвенів уже дзвінок,

починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Книжку, зошит, ручку, олівці.

Приготували?

Молодці!

Все у нас уже на місці,

залишилось тільки сісти!

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голівку вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

і приємно посміхніться!

  1. Гра «Очікування»

- Я рада бачити ваші обличчя, ваші посмішки і думаю, що урок подарує вам радість від спілкування один з одним.

     - Що ви очікуєте від уроку?

- Сподіваюсь, що ви будете гарно працювати, уважно слухати, вчитися висловлювати свої думки, будете активними, творчими, старанними.

Українська мова

       3.  Повідомлення теми і мети уроку

- Над якою темою ми працювали на попередньому уроці?( Ми вчили дієслово)

- Що означає дієслово?  ( Дієслово- це частина мова, яка називає дію предмета і відповідає на запитання  що робити? Що зробити?)

- Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати свої  знання про дієслово, продовжувати дізнаватися про дієслово багато чого  цікавого.

-Які ще частини мови ви знаєте?( Іменник, прикметник)

4. Актуалізація опорних  знань

   4.1. Гра «Іменник, прикметник і дієслово» (Вчитель називає слова. І гр. «Іменник»- встають. ІІ гр. «Прикметник» - плескають в долоні. ІІІ гр. «Дієслово»- тупають ногами.

Слова для прикладу: сонце, зелений, падають,банан, читають, малюють, кролик, розумний, відважний, бабуся,красивий, навчаються.

   4.2.  Гра «Шифрувальник»  На листочках  кодуємо слова. Іменник – 1, Прикметник-2, Дієслово-3.

Слова для прикладу:   квітка, лінійка, міркувати, кататися, щедрий, довгий, квадратний,білий, запам’ятовувати, вчитися.

11 3 3 2 2 2 2 3 3

4.3. Робота в зошиті.  Каліграфічна хвилинка. Написання букви  Б.  

4.4. Словникова робота     Батьківщина

5. Фізкультхвилинка  «Кулачок і пальчик»

Вправа на розвиток  образного мислення, сприяє поліпшенню запам’ятовування.

1. Права рука затиснута в кулак і великий пальчик показує, що у нас все гарно;

2. Ліва рука затиснута в кулак;

3. Хлопок в долоні;

4. Різко змінюється положення рук навпаки.

6.Робота в парах. «Добери  антоніми»


Заплести – розплести

В’янути –цвісти

Заходити – виходити

Шепотіти-мовчати

Підіймати - опускати 

З’єднувати - роз’єднувати

Загадати-розгадати

Плакати - сміятися

Будувати-руйнувати

Охолоджувати-підігр.

Купувати-продавати

Знайти-загубити


7.Робота з  підручником

Вправа 322, с.89. ( в робочих зошитах). (Прочитай оповідання.  Випиши спочатку виділеніслова , апотім підкреслені.Визнач ,які вони за значенням)

8. Фізкультхвилинка

9. Узагальнення та систематизація отриманих знань

9.1 Робота в групах. Підібрати синоніми до слів 

І група-  Іти

ІІ група –Говорити

ІІІ група- Бити  

9.2  Творчий вибірковий диктант

- Запишіть слова, якими закінчуються речення (в робочих зошитах)

Траву косять, а дрова … рубають.

Картоплю садять, а пшеницю…  сіють.

Чашку на стіл ставлять, а ложку …  кладуть.

Сіль сиплють, а воду…  ллють.

Вірш читають, а пісню… співають.

Тісто місять, а вареники… ліплять.

Молоко п’ють, а хліб … їдять.

Вірш читають, а пісню … співають

Ручкою пишуть, а олівцем… малюють

Телевізор дивляться, а радіо… слухають

10. Підсумок уроку

10.1 Гра «Шифрувальник»

Математика

- Щоб дізнатись, як  ви працювали на уроці, потрібно виконати завдання «Шифрувальник»

6

4

12

16

18

10

Ц

І

О

Д

Л

М

2•5 =

 

 

2 •6 =

 

 

2•9 =

 

 

7+5 =

 

 

2•8 =

 

 

2•3 =

 

 

8:2 =

 

 

 

 

 

 

10.2 Гра «Закінчи речення»

-На уроці я вчився…

-Найбільше мені сподобалося…

-Я запам’ятав… 

10.3  Оцінювання

10.4.Домашнє завдання Впр 325

10.4 Рефлексія. Милування природою через вікно

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку