Закріплення вмінь знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання. Розвиток логічного мислення. Ознаки осені. Колективна аплікація «Осінній дуб».

Про матеріал
Інтегрований урок з математики, курсу «Я досліджую світ» і «Технології дизайну» (2 клас).
Перегляд файлу

 Інтегрований урок з математики, курсу «Я досліджую світ» і  «Технології дизайну» (2 клас).

 ТЕМА. Закріплення вмінь знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання. Розвиток логічного мислення. Ознаки осені. Колективна аплікація «Осінній дуб».

МЕТА. Закріпити вміння знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання, удосконалювати навички усних обчислень,  вправлятися в розв’язуванні задач. Розвивати зв'язне мовлення і чітку звуко вимову на матеріалі усних відповідей; розвивати дрібну моторику рук при роботі з папером. Виховувати вміння відстоювати свою думку, працювати колективно, формувати життєві компетентності.

Очікувані результати. розуміють суть арифметичних дій додавання і віднімання; знають назви компонентів і результатів арифметичних дій віднімання і додавання; розуміють, що невідоме зменшуване знаходять дією додавання, а невідомий від’ємник – дією віднімання; аналізують короткий запис задачі, складають задачі за коротким записом; обчислюють значення виразів на 1–2 дії; відновлюють знаки арифметичних дій і числа в правильних (істинних) рівностях. Сприймають монологічне висловлювання; висловлюють свої думки і почуття з приводу ознаків осені; уважно вислуховують думку співрозмовника, висловлюють свій погляд, шануючи гідність інших.

ТИП УРОКУ. Урок узагальнення знань.

ФОРМИ І МЕТОДИ. «Асоціативний кущ», «Крісло автора», робота в парах, колективна робота.

ОБЛАДНАННЯ. Презентація, роздатковий матеріал – листочки з виразами, аплікація дуба, корзинки з набором для аплікації, Lego.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу. "Психологічна настанова". (Слайд 1).

- Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Наш  девіз уроку:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

Презентация на тему: "Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а  бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.  Девіз уроку.". Скачать бесплатно и без регистрации.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Технологія «Крісло автора».

- Пропоную Юстинці сьогодні зайняти авторське крісло. А вам свої робочі місця.

- Я – осінь. Люблю змінювати все довкола. Дні роблю короткими, а ночі - довшими. З моїм приходом температура повітря знижується. Ранки можуть бути туманними. Дмуть холодні вітри, частіше йдуть дощі. Птахи відлітають у теплі краї. Я – чарівниця, одягаю дерева в різнокольорові шати. Але приходить час, коли від мого подиху листочки поволі опадають на землю.

- Чому так відбувається?

- Дякую, Юстинко, займи своє робоче місце.

- Ото ж головною окрасою осені є різнобарвне листя.

2. Усні обчислення.

Перед тим, як починати,

Треба розум тренувати,

Швидко й точно рахувати.

а) Усні обчислення в межах 20 використовуючи Lego. (Слайд №2)

17 16 14 15 13 16 in 2021 | Lego, Humor

б)  Скаладання та обчислення виразів на знаходження різниці

    Пригадаємо :

  • Як називаються числа при відніманні?
  • Як називається результат дії додавання?
  • Розв’яжемо вирази :

До різниці чисел 4 і 2 додати 6 (8)

Від 10 відняти різницю чисел 3 і 3 (4)

До різниці чисел 10 і 3 додати 4 (11) 

  1. Каліграфічна хвилинка з логічним навантаженням. (Слайд №3)

 

Конспект уроку та презентація з математики у 2 класі на тему: « Знаходження  значень виразів,що містять дужки. Читання виразів різними способами.  Розв'язування складених задач.

 

  • Уважно прочитайте слова і знайдіть цифри які заховалися в них. (7, 2, 100, 40, 1, 3). Запишіть числа в зошит каліграфічно.

ІІІ. Повідомлення теми  і мети уроку.

  •    Тема нашого уроку «Математичний листопад». Сьогодні у нас незвичайний урок, на ньому буде і мандрівка осіннім лісом, і робота з виразами і задачею, і навіть колективна аплікація!
    1. Бесіда.
  • Який сьогодні день, число, місяць і яка погода за вікном? Яка температура повітря за вікном? А в класі? Де тепліше і на скільки? Який зараз місяць? А чому його так назвали? Чому відбувається таке явище в природі? Які кольори осені?
    1. Метод «Асоціативний кущ». Осінь. (Слайд 4)

Презентація. "Свято осені."

  1. Прислів'я і приказки про осінь і осінні місяці.

Весна красна квітами, а осінь – плодами.

Восени і горобець багатий.

Вересень пахне яблуками, а жовтень – капустою.

Жовтень ходить по краю, та виганяє пташок з гаю.

Листопад зимі ворота відчиняє.

Листопадовий день, що заячий хвіст.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота з підручником (с. 51, 52)

Завдання 1. Відгадай числа за їх розповіддю про себе.

  • Якщо додати до мене 12, то я стану17. (17-12=5)
  • Якщо відняти від мене 12, то я стану 17. (12+17=29)

Завдання 2. Дівчатка збираються до лісу.

Задачі розв’язати і записати в зошит.

  1. 6+13=19 (скл.)
  2. 25-14=11 (с.)
  3. 36-13=23 (гр.)

Завдання 3. Робота в парі.

  • Обчислити і записати кругові приклади в зошит.

Завдання 4. Самостійна робота.

  1. Відео фізкультхвилинка. (Слайд 5)
  2. Робота з роздатковим матеріалом.
  • По дорозі до школи я назбирала красивих осінніх листочків, а на них є цифри. Вам потрібно скласти і записати вирази на 2 дії так, щоб при обчисленні утворилося одноцифрове число. (Слайд 6)

Урок математики в 1 класі + презентація "Закріплення складу чисел 2-7"

    

   8-6+1=2                        9-5+3=7                             7+4-2=9      

  1. Актуалізація знань про породи дерев.

 Гра «З якого дерева листочок?» Пригадайте, які породи дерев ви знаєте. Назвіть. Зверніть увагу на свої листочки, вони однакові, чи різні?  Прикріпіть листки до потрібного дерева.

Как нарисовать осенние листья поэтапно 5 уроков

          ЯЛИНКА                ДУБ                 БЕРЕЗА                  КАШТАН

Проблемне питання: Чому нема жодного листочка біля таблички ЯЛИНКА?

  1. Колективна аплікація.

Інструктаж з ТБ.

Роздати індивідуальні коробочки з набором: ножиці, заготовки паперу різного кольору, шаблон, олівець, клей, серветка. (Слайд 7)

Виготовлення виробів о'бємної форми - презентація з трудового навчання

Послідовність виконання роботи:

1.Складаємо заготовку навпіл.       

2.Обводимо шаблон.

3.Вирізаємо.

4.Мажемо клеєм.

5.Клеїмо свій листочок на дерево. (Слайд 8)

Аппликация «Осенний листопад». Воспитателям детских садов, школьным  учителям и педагогам - Маам.ру

Індивідуальна робота з окремими учнями.

ІV. Заключна частина. Рефлексія.

  • Чи сподобався вам урок? Що саме сподобалось?
  •  Чи досягли ми очікуваних результатів?
  • Як називаються осінні місяці?
  • Як називаємо числа при додаванні?
  • Як називаємо числа при відніманні?
  • Де виникли труднощі?
  • Чи зможете вдома показати батькам, як виготовити листочка?

Формувальне оцінювання.

Самооцінювання учнів.

  • Прошу в зошитах намалювати сходинки оцінювання.
  • Намалюйте себе на тій сходинці, на яку ви піднялися.

Дякую дітям за урок.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку