ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. МОНЕТИ НОМІНАЛОМ “1 к.”, “2 к.”, “5 к.”

Про матеріал
вправляти учнів у порівнянні чисел в межах 5 і засвоєнні складу чисел у межах 5; вчити порівнювати висоту предметів; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. МОНЕТИ НОМІНАЛОМ “1 к.”, “2 к.”, “5 к.”

 

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

Урок 22. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. МОНЕТИ НОМІНАЛОМ “1 к.”, “2 к.”, “5 к.”

Мета: вправляти учнів у порівнянні чисел в межах 5 і засвоєнні складу чисел у межах 5; вчити порівнювати висоту предметів; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

– Киця

Мурка на всі ніжки

Взула шовкові панчішки.

Та одна десь загубилась.

Скільки в киці залишилось?

– П’ять яблунь у саду росте

Одна із них уже цвіте,

Скільки яблунь не цвіли?

Як би ви, діти, відповіли?

2. Гра “Живі цифри”

Учитель роздає дітям корони з цифрами.

– Станьте цифри, по порядку! (1; 2; 3; 4; 5)

– Вийдіть, 3; 1; 4; 2.

– Вийдіть, числа, попередні до чисел 5; 3; 2.

– Вийдіть, числа, наступні до чисел 4; 2; 1.

– Вийдіть, “сусіди” числа 2; 4; 3.

– Молодці! З цим завданням ви добре впоралися!

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с.

29)

Завдання 1

– У цих чарівних будиночках живуть числа. Якщо додамо числа, що мешкають на кожному поверсі, отримаємо число, що мешкає на даху. Заселіть вільні квартири.

Завдання 2

– Які знаки потрібно вставити?

Завдання 3

– Обчисліть. Прочитайте приклади з однаковими відповідями. (1 + 1 + 1 + + 1 + 1; 2 + 2 + 1; 3 + 2; 4 + 1; 3 + 1 + 1; 5 – 1 – 1 – 1 – 1; 5 – 4)

Завдання 4

– Які монети України ви знаєте?

– Якими монетами можна набрати 5 к.?

Завдання 5

– Яких казкових героїв ви знаєте?

– Скільки монет у Мальвіни? А у П’єро? У кого більше монет?

– Скільки копійок у Мальвіни? А у П’єро? У кого більше копійок?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра “Розсели цифри в будиночки”

ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. МОНЕТИ НОМІНАЛОМ 1 к., 2 к., 5 к.

2. Вправи на відповідність числа кількості об’єктів

Учитель демонструє різну кількість предметів, а учні піднімають віяло з відповідною цифрою.

3. Робота в зошиті

Конкурс красунь. Письмо цифр 2; 3; 4; 5.

4. Доповнення рівностей

ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. МОНЕТИ НОМІНАЛОМ 1 к., 2 к., 5 к.

5. Логічна вправа

– Що “зайве”? Чому?

Плаття, шорти, куртка, чоботи, плащ.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

– Чого вчилися на уроці?

– Що дізналися нового?

– Що повторили?

 

docx
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
2042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку