Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання тексту «Білки»

Про матеріал
Подана розробка містить матеріали для закріплення знань про букви "Б", "б" та про їх звукове значення
Перегляд файлу

Навчання грамоти  1 клас

 

Тема: Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання тексту «Білки»

 

Мета: закріпити знання про букви Б, б та її звукове значення; формувати навички читання; розвивати усне мовлення учнів; виховувати бережливе ставлення до тварин, природи.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

1) Привітання

Діти: Доброго дня вам!

 Доброго дня нам!

 Доброго дня всім!

Вчитель: А тепер сідайте, діти.

 Домовляємось не шуміти

 Руки гарно піднімайте,

 На уроці не дрімайте!

 

http://demiart.ru/forum/uploads3/post-224370-1240396088.jpgІІ. Дихальні вправи

У садах, лісах блукає,

В жовті шати одягає.

Золотисту стелить поспіль –

Жде сестрицю білу в гості.

 

-          Хто підкаже, про яку пору року йдеться?

-          Отож, давайте вдихнемо останні пахощі осіннього листя.

-          Уявили перед собою листочок. Подули так, щоб він ще трішки покружляв.

-          Осінній холод іде на нас, закрили віконечко, від роботи нам дуже жарко, і так: холодно жарко.

     

 

ІІІ. Мовленнєва розминка

  1.      Складова гімнастика

 

а

о

у

и

і

е

б

 

 

 

 

 

 

бр

 

 

 

 

 

 

 (повільно, прискорено, швидко, весело, сумно, сердито)

-          Який настрій беремо з собою?

-          А коли весело, то хочеться писати, співати.

-          От ми спробуємо сьогодні скласти ще одну чистомовку.

Би-би-би, би-би-би

В лісі виросли гриби.

Ба-ба-ба, ба-ба-ба

Швидко знайдемо гриба.

-          А чи всі гриби можна класти в кошик?

-          Гриби збирати треба дуже обережно, треба добре знати їстівні і отруйні.

http://subject.com.ua/textbook/nature/2klas/2klas.files/image098.jpg    http://ukrsch.klasna.com/uploads/editor/2011/93092/sitepage_39/images/obberezhno_gribi.jpg

-          Збирайте тільки з дорослими. Гриби смачні, але здоров’я важливіше.

-          А хто ж це любить гриби?

Сама мала, шубка в неї пухка

З гілки на гілку стрибає,

Шишки, горішки збирає.    

http://www.georgievsky.ru/img/bulka-sdobnaya-s-izyumom.jpg(білка)

 

 

 

Діти, ви здивовані, і я також. Ми чекали ж білку. Хто ж може перетворити булку на білку. Що треба для цього зробити?

http://3.bp.blogspot.com/-d0sRWphnMJ0/UBkeyfr8moI/AAAAAAAABfM/F2YlNGmNCzM/s1600/604831.jpg

Молодці, що ви такі уважні.

Білочка хоче запросити вас сьогодні в гості. Ми будемо разом з нею повторювати вивчене про букву «бе» та її звукове значення, будемо читати слова, речення, текст. Отож, стрибаємо за білочкою, будьте уважні.

 

-  На який пеньок стрибне білочка?

- На який пеньок білочка не стрибнула? Чому?

 

 

- На якому їй найкраще? Який найширший? Де найдовше слово? Яке найкоротше?

- На які групи розділимо слова? (дерева і тварини)

- Отож, перевіримо, як добре ви знаєте назви дерев і чи впізнаєте тварини. Змініть склади так, щоб утворилось нове слово

СИКАО

ОСИКА

ЕДМІДЬ

ВЕДМІДЬ

НАСОС

СОСНА

ОВКВ

ВОВК

ПАЛИ

ЛИПА

БАНКА

КАБАН

РЕЗАБЕ

БЕРЕЗА

БЕРБО

БОБЕР

 

IV. Щось уже ми й утомились (фіз. хвилинка)

Лапки дружно притиснули,

До стрибка приготувались.

Скік та скік збоку в бік,

Скік та скік збоку в бік.

За горішком потягнулись,

Шишку смачненьку зірвали.

Всі швиденько притаїлись

І за парти тихо сіли.

- Ви всі відпочили гарненько, тому давайте допоможемо зібрати білочці корзинку на зиму. Одна умова. Спочатку з’єднати звукові моделі з відповідними предметами. І так 1 звукова модель належить …

- І так, що із запропонованого білочка не хоче їсти біб. Але ви їжте чим побільше. Це дуже поживний продукт і вітамінний. А ще це дуже цікаве слово в українській мові: БІБ.

- А чим же воно цікаве.

- Молодці!

- І так, ми підійшли до самого лісу. Залишилося ще піднятися східцями.

 

V. Робота з підручником

- Відкрийте букварі на с.80. Всі побачили східці? Пробуємо читати

-          А чи знаєте ви значення слова

 брід - мілке місце в річці, де можна перейти її пішки;

 брести – йти водою.

- Доки ми отут ходили східцями побачимо, що зробили бобри. Скоромовка

(Разом, швидше, швидко).

- А ми нічого не забуваємо. Тому, гляньте на ілюстрацію в букварі.

-          Кого ви бачите на малюнку?

-          Які ще речення можна скласти за цим малюнком?

- Якщо ви були уважні, то дайте відповідь на запитання нашого питай лика с.81.

-          Де дупло білки?

-          Де плавала рибка?

-          Де зимував ведмідь?

- Кому важко користуйтесь підказкою

Білка-господинька

Весь ліс оббіжить, все смачненьке збере і на зиму. Коли інших підгодовують, то вона сама про себе дбає.

- Щоб ступати далі навчимося читати оці великі слова

Словникова робота

Бавитись

Заборонив

Збирали

Забули

Забрати

Турбувати

Запаси – все чим можна поживитись

Враз

Слова великі і ми всіх не візьмемо. Ми не будемо на уроці бавитись і нічого не забудемо.

Робота з текстом

  1.      Читати вчителем. – Що наказав дітям дідусь?
  2.      Мовчазне. – Кого не вистачає на ілюстрації в букварі?
  3.      Читання вголос реченнями.

Гімнастика для очей

  1.      Вибіркове читання

-          Що робили білки?

-          Де бавилась дітвора?

-          Що зробили діти, коли побачили тваринок?

-          А білочки?

Що ви порадите діткам

  1.      Гра «Найуважніший»

Це правда? Чи так сказано в тексті.

  1.      Гра «Розвідники»: ба (дубами, бавились, дуба)
  2.      Гра «День і ніч»

VI. Підсумок уроку

-          Як називається текст, з яким ми сьогодні працювали?

-          Які звуки ви найчастіше чули. Чому?

Бо ми закріплювали вміння читати слова із буквами б, б’.

А чи все ви добре запам’ятали.

Ходити до лісу – так

Шукати гриби – так

Всі гриби класти в кошик – ні

Збирати ягоди – так

Ловити зайчиків – ні

Збирати пташині яйця – ні

Ламати дерева – ні

Спостерігати за тваринами – так

Милуватися рослинами – так

Бо, ліс – окраса, ліс наше багатство. То ж любуймося природою, бережімо її, цінуймо, бо ми її частинка.

http://photographic.com.ua/files/pg_catalog/images/1280/92/b54ba1a2098e86550f73430147_128092_p0.jpg

 

 

doc
Додано
28 лютого
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку