На окремих аркушах учні виконують залікову роботу, де записують означення вказаних фігур та властивості їх елементів (кути, сторони, діагоналі). Наприклад, квадрат- це ..., властивості: сторони рівні, кути рівні, діагоналі рівні. В такому форматі учні вказують засвоєнні знання.
На жаль, завантажений файл неможна передивитися у повному форматі, але якщо ви завантажите цей файл, то зможете оцінити практичну спрямованість та зручність роботи.
Залікова робота № 1 Дата_____________
Тема: «Многокутники»
Учня/учениці 8 - клас ___________________________
Вказати назви фігур. Записати означення чотирикутника, вказати його елементи та їх основні властивості. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка__________________________