Заліковий урок з наочністю з баскетболу

Про матеріал
Заліковий урок з наочністю з баскетболу Завдання уроку: 1. Зміцнення здоров’я учнів з допомогою ЗРВ . 2. Закріпити навички ловіння та передач м’яча двома руками від грудей. 3. Повторити техніку ведення м’яча без зорового контролю. 4. Вчити техніці виконання штрафних кидків. 5. Сприяти розвитку уваги, спритності та стрибучості за допомогою естафет. 6. Сприяти вихованню відповідальності за власні дії.
Перегляд файлу

«Затверджую»

Вчитель: Дудка Н.А.__________

Методист:_______

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з фізичної культури (баскетбол) №

для учнів 7-А класу

студентки-практикантки ФФВ

Шкодич Анастасії Валеріївни

 

 

 

Завдання уроку:

1.  Зміцнення здоров’я учнів з допомогою ЗРВ .

2.  Закріпити навички ловіння та передач  м’яча двома руками від грудей.

3.  Повторити техніку ведення м’яча без зорового контролю.

4.  Вчити техніці виконання штрафних кидків.

5.  Сприяти розвитку уваги, спритності та  стрибучості  за допомогою естафет.

6.  Сприяти вихованню відповідальності за власні дії.

 

 

 

 

 

Дата проведення: 28 січня 2020 рік.

 Місце проведення: спортивна зала

Інвентар: баскетбольні м’ячі, скакалки, фішки, свисток,  гімнастичні лави.

 

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Методичні вказівки

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

Підготовча частина

  1. Шикування, привітання, повідомлення задач уроку.
  2. Розповісти для чого потрібно розвивати  фізичні якості  - спритності, стрибучості  для баскетболіста.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Стройові вправи на місці:
  • праворуч;
  • ліворуч;
  • кругом;

 

  1. Ходьба та її різновиди:
  • на носках;
  • на п’ятках;
  • на внутрішній стороні ступні;
  • на зовнішній стороні ступні;

 

  1. Біг

 

  1. Спеціальні вправи з прискоренням:
  • Присідання;
  • Біг з високим підніманням колін;
  • Стрибки вгору;
  • Упор присівши;
  • Сидячи на підлозі;
  • Упор лежачи;
  • Лежачи, руки вздовж тулуба;
  1. З. Р. В. на місці:
    1. В.п. – стоячи на колінах, руки на поясі. Сісти на бокову сторону стегна та піднятись у в.п. без допомоги рук;
    2. В.п. – упор лежачи. Стрибком вийти в упор присівши;
    3. В.п. – права нога попереду, зігнута в коліні, ліва позаду пряма. Зміна положень ніг стрибком;
    4. В. п. – о.с., руки довільно. За сигналом з’єднати руки за спиною (одна зверху, друга знизу)

 

Основна частина

Ознайомити з вправами на станціях

 І станція.     «Стрибучість»  Стрибки на лаву. Діти стоять вздовж  лави в довільному положенні, лава між гомілками, стрибки на лаву двома ногами.

 

 

 

ІІ станція. Обведення стійок зі зміною рук.

 

 

 

 

ІІІ станція.  « Влучність»

Штрафні кидки.

 

      IV станція. « Сила»

 Вправи на гімнастичній стінці. Підтягування.

 

V станція.

 Передача м’яча                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    двома руками від грудей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафети з м’ячами:

  • Ведення м’яча;                                                                         

Команди шикуються на

старті/фініші в колону.

Учасник кожної команди займає місце в «острівці».

У представника команди, який стартує першим, в руках – м’яч.

За сигналом учасник стартує з веденням м’яча, передає естафету партнеру в острівці та займає його місце. Учасник, який був в острівці, веде м’яч до своєї команди та передає естафету партнеру, що стоїть на старті/фініші.

 

  • М’яч та скакалка

Команди шикуються на старті/фініші. Учасники, що стартують першими тримають в руках мяч. За командою учасник стартує з веденням м’яча до обруча, заходить в середину, викладає м’яч і бере скакалку, стрибками через скакалку повертається до старту/фінішу.

На старті/фініші передає скакалку наступному учаснику.

Наступний учасник повторює маршрут, однак починає стрибками  через скакалку, а завершує веденням м’яча.

 

  • Конвеєр

Команда шикується в колону. Перед учасником, який стоїть першим, на підлозі мяч. За командою перший учасник підіймає мяч, призначений своїй команді з підлоги та передає його учаснику, який стоїть за ним.

Учасник команди, який замикає колону, отримує мяч та запускає його по землі між ногами учасників своєї команди в напрямку до початку строю, а сам одночасно рухається вздовж колони до її початку.

 

  • Черепаха

У представника команди, який стартує першим, в руці палиця, якою він торкається землі і притримує обруч, в якому лежить мяч. За командою перший учасник кожної команди стартує, веде гімнастичною палицею обруч, в якому лежить мяч до точки розвороту, огинає її і таким самим чином повертається до команди. Там передає обруч наступному учаснику.

 

Заключна частина

  1. Перешикування в коло.
  2. Дихальні вправи:
  • Підняти руки вгору, зробити глибокий вдих;
  • Опустити руки вниз – видих;
  • Присісти;
  • Піднятися.
  1. Перешикування в одну шеренгу.
  2. Підведення підсумків уроку.
  3. Виставлення оцінок.
  4. Домашнє завдання
  5. Організований вихід із залу.

10 хвилин

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

 

3 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

10 раз на кожен бік

 

 

 

10 раз на кожну ногу

10 раз

 

 

30 хв.

 

 

50 раз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 раз

 

 

довільно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

30 сек.

 

2 хв.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

 

В одну шеренгу

Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Вимірювання ЧСС за 10 секунд. ЧСС на початку уроку не повинна перевищувати 15 ударів за 10 секунд. Повідомити, пояснити, показати та отримати зворотну інформацію про розуміння учнями поставлених завдань.

Слідкувати за поставою та технікою виконання.

 

Руки на поясі.

Руки за головою.

Спина пряма.

 

Слідкувати за диханням

Клас перешиковується по довжині залу. На місці виконуються вправи, по свистку виконується прискорення. Назад учні повертаються кроком

Слідкувати за диханням

 

 

 

Звернути увагу на правильність виконання

 

Спина рівна

 

Випад глибокий

 

Слідкувати за виконанням

 

 

 

1,2,3,4,5 перешикування  у колони, ( перші  у колоні відповідають  за порядком  та правильністю виконання)

Робота по станціях

Звернути увагу на Т.Б під час стрибків. Під час  стрибка на лаву приземлення  на підлогу із зігнутими ногами

Поточний метод 

image001.jpg

По черзі .

Вис на гімнастичній стінці, хват зверху, ноги за нижньою перекладиною.

 

 

 

 

 

 

Естафета зупиняється, коли фінішує останній учасник команди

 

 

 

 

 

 

 

Естафета зупиняється, коли фінішує останній учасник команди

 

 

 

 

 

 

 

Естафета закінчується, коли учасник, який починав її в команді, віддає пас, повертається в голову колони, отримує мяч і підіймає його над головою.

 

 

 

 

 

 

Естафета завершується, коли вся команда подолала маршрут та останній учасник пересік фініш.

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватися дистанції.

 

 

 

 

Оцінити кращих учнів.

Повторити правила гри в баскетбол.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку