«Затверджую»
Вчитель: Дудка Н.А.__________
Методист:_______
План-конспект уроку
з фізичної культури (баскетбол) №
для учнів 7-А класу
студентки-практикантки ФФВ
Шкодич Анастасії Валеріївни
Завдання уроку:
1. Зміцнення здоров’я учнів з допомогою ЗРВ .
2. Закріпити навички ловіння та передач м’яча двома руками від грудей.
3. Повторити техніку ведення м’яча без зорового контролю.
4. Вчити техніці виконання штрафних кидків.
5. Сприяти розвитку уваги, спритності та стрибучості за допомогою естафет.
6. Сприяти вихованню відповідальності за власні дії.
Дата проведення: 28 січня 2020 рік.
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар: баскетбольні м’ячі, скакалки, фішки, свисток, гімнастичні лави.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Методичні вказівки |
І
ІІ
ІІІ
|
Підготовча частина
Основна частина Ознайомити з вправами на станціях І станція. «Стрибучість» Стрибки на лаву. Діти стоять вздовж лави в довільному положенні, лава між гомілками, стрибки на лаву двома ногами.
ІІ станція. Обведення стійок зі зміною рук.
ІІІ станція. « Влучність» Штрафні кидки.
IV станція. « Сила» Вправи на гімнастичній стінці. Підтягування.
V станція. Передача м’яча двома руками від грудей.
Естафети з м’ячами:
Команди шикуються на старті/фініші в колону. Учасник кожної команди займає місце в «острівці». У представника команди, який стартує першим, в руках – м’яч. За сигналом учасник стартує з веденням м’яча, передає естафету партнеру в острівці та займає його місце. Учасник, який був в острівці, веде м’яч до своєї команди та передає естафету партнеру, що стоїть на старті/фініші.
Команди шикуються на старті/фініші. Учасники, що стартують першими тримають в руках м’яч. За командою учасник стартує з веденням м’яча до обруча, заходить в середину, викладає м’яч і бере скакалку, стрибками через скакалку повертається до старту/фінішу. На старті/фініші передає скакалку наступному учаснику. Наступний учасник повторює маршрут, однак починає стрибками через скакалку, а завершує веденням м’яча.
Команда шикується в колону. Перед учасником, який стоїть першим, на підлозі м’яч. За командою перший учасник підіймає м’яч, призначений своїй команді з підлоги та передає його учаснику, який стоїть за ним. Учасник команди, який замикає колону, отримує м’яч та запускає його по землі між ногами учасників своєї команди в напрямку до початку строю, а сам одночасно рухається вздовж колони до її початку.
У представника команди, який стартує першим, в руці палиця, якою він торкається землі і притримує обруч, в якому лежить м’яч. За командою перший учасник кожної команди стартує, веде гімнастичною палицею обруч, в якому лежить м’яч до точки розвороту, огинає її і таким самим чином повертається до команди. Там передає обруч наступному учаснику.
Заключна частина
|
10 хвилин
1 хв.
1 хв.
2 хв.
3 хв.
3 хв.
10 раз на кожен бік
10 раз на кожну ногу 10 раз
30 хв.
50 раз.
10 раз
довільно
5 хв. 30 сек.
2 хв. 30 сек. 30 сек. 30 сек. 30 сек. 30 сек. |
В одну шеренгу Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Вимірювання ЧСС за 10 секунд. ЧСС на початку уроку не повинна перевищувати 15 ударів за 10 секунд. Повідомити, пояснити, показати та отримати зворотну інформацію про розуміння учнями поставлених завдань. Слідкувати за поставою та технікою виконання.
Руки на поясі. Руки за головою. Спина пряма.
Слідкувати за диханням Клас перешиковується по довжині залу. На місці виконуються вправи, по свистку виконується прискорення. Назад учні повертаються кроком Слідкувати за диханням
Звернути увагу на правильність виконання
Спина рівна
Випад глибокий
Слідкувати за виконанням
1,2,3,4,5 перешикування у колони, ( перші у колоні відповідають за порядком та правильністю виконання) Робота по станціях Звернути увагу на Т.Б під час стрибків. Під час стрибка на лаву приземлення на підлогу із зігнутими ногами
Поточний метод
По черзі . Вис на гімнастичній стінці, хват зверху, ноги за нижньою перекладиною.
Естафета зупиняється, коли фінішує останній учасник команди
Естафета зупиняється, коли фінішує останній учасник команди
Естафета закінчується, коли учасник, який починав її в команді, віддає пас, повертається в голову колони, отримує м’яч і підіймає його над головою.
Естафета завершується, коли вся команда подолала маршрут та останній учасник пересік фініш.
Дотримуватися дистанції.
Оцінити кращих учнів. Повторити правила гри в баскетбол.
|