конспекти уроків з фізичної культури для початкових класів

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Вивчення техніки ведення м’яча внутрішньою частиною стопи; 2. Вдосконалення техніки пересувань; 3. Розвиток фізичних якостей (спритності, координації); формування правильної постави; 4. Виховання дисциплінованості, ввічливості, взаємодопомоги та дружби
Перегляд файлу

 

«Затверджую»

Вчитель: Дудка Н.А.__________

Методист: 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з фізичної культури (баскетбол) №

для учнів 3 класу

студентки-практикантки ФФВ

Шкодич Анастасії Валеріївни

 

 

 

 

 

Задачі уроку:

  1. Повторити повороти на місці
  2. Закріпити передачу м’яча двома руками від грудей
  3. Повторити раніше вивчену рухливу гру «Два Морози»

 

 

 

Дата проведення:

Місце проведення: Спортзал

Інвентар: баскетбольні м’ячі

 

 

 

 

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

хв., раз

Методичні вказівки

І

Підготовча частина

1. Шикування, вітання

2. Інформування про задачі заняття

3. Підраховування пульсу

4. Стройові вправи: виконання команд: «Рівняйсь», «Струнко»; повороти на місці, ходьба в ногу

5. Загально-розвиваючі вправи у русі: ходьба на носках, на п’ятах, на зовнішній та внутрішній стороні стопи. Ходьба у напівприсіді та у повному присіді. Стрибки у повному присіді.

Біг: з  високим підйомом стегна, із за хльостом гомілки, приставним кроком правим (лівим) боком.

Ривки руками: руки перед грудьми; зі зміною положень рук

Повороти тулуба під крок зі скручуванням

Махи ногами

6. Спеціальні дихальні вправи

15 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 – 4 рази

Приділити увагу самопочуттю та на наявності спортивної форми

 

 

 

Контролювати правильність виконання вправ

 

В.п. – основна стійка

 

1-4 вдих через ніс руки вгору

5-8 видих через рот, руки вниз

ІІ

Основна частина

1. Повторити повороти на місці

2. Закріпити вивчення передачі м’яча двома руками від грудей

а) у парах на місці;

б) в парах у русі;

3. Повторити раніше вивчену рухливу гру «Два Морози»

Хід гри: на двох протилежних боках зала накреслені лінії.

Це два «будиночки».

Усі діти, крім двох виділених «Морозів», які стоять посередині майданчика, перебувають в одному з будиночків.

За сигналом вчителя «морози» голосно промовляють:

Ми два братці молоді,

Два Морози удалі.

Я Мороз – Червоний ніс.,

Я Мороз – Синій ніс!

Хто з вас не боїться,

В путь-дорогу пуститься?

Діти: - Не боїмося ми погроз,

            Не страшний ти нам, Мороз!

Після цього діти перебігають до протилежного «будиночка», а «Морози» намагаються спіймати їх.

 

«Мороз» «заморожує» тих, хто бігає, торкаючись їх рукою.

«Заморожені» зупиняються на місці до наступного перебігання.

«Морози» знову виходять на середину, повертаються  обличчям до дітей, які стоять на другій лінії, пропонують «у путь-дорогу пуститься».

Діти відповідають хором і швидко біжать виручати своїх товаришів, подають їм руку й разом перебігають до першого «будиночка», а «Морози» їх не пускають.

Після 2-3 перебіжок призначаються нові «Морози», гра повторюється.

20 хв.

Слідкувати за правильністю виконання вправ

C:\Users\ASUS\Documents\unnamed.jpg

 

C:\Users\ASUS\Documents\img-a2aIYe.png

 

ІІІ

Заключна частина

1. Шикування в шеренгу по одному

2. Вправа для відновлення дихання.

3. Підрахування пульсу.

4. Підведення підсумків.

5 хв.

Привести організм у відносно спокійний стан.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Затверджую»

Вчитель: Дудка Н.А.__________

Методист: 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з фізичної культури (футбол) №

для учнів 2 класу

студентки-практикантки ФФВ

Шкодич Анастасії Валеріївни

 

 

 

 

 

 

Завдання уроку:

  1. Вивчення техніки ведення м’яча внутрішньою частиною стопи;
  2. Вдосконалення техніки пересувань;
  3. Розвиток фізичних якостей (спритності, координації); формування правильної постави;
  4. Виховання дисциплінованості, ввічливості, взаємодопомоги та дружби.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата проведення:

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: м’ячі, фішки.

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Методичні вказівки

І.        

Підготовча частина

13 хв.

 

1.

Вхід до спортивної зали

30 с

Під музичний супровід

2.

Шикування в шеренгу по одному

30 с

 

3.

Рапорт чергового

30 с

За встановленою формою

4.

Повідомлення завдань уроку

- Діти, ви хочете бути гарними, а здоровими? Що може допомогти вам у цьому? Які ви знаєте найпопулярніші спортивні ігри? Сьогодні ми ближче ознайомимося з такою спортивною грою як футбол

30 с

 

5.

Бесіда «Історія українського футболу»

- Які витоки українського футболу? Де було створено І футбольну команду?

- Так, майже 140 років тому, в 1880р. в Одеському клубі з’явилася І футбольна команда. На той час ця гра була не дуже популярною. Лише через 30р. футбол ввели до програм навчальних закладів.        - Чи є футбол популярною грою на даний час? Яких відомих українських футболістів ви знаєте?

2 хв.

Перевірка домашнього завдання, доповнення бесіди вчителем

6.

Вимірювання ЧСС за 10 с

30 с

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС

7.

Організуючі вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом

30 с

Чітке й одночасне виконання

8.

Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості

Ходьба:          

  • звичайна;
  • на носках;
  • на п ’ятках;
  • на зовнішньому боці ступні;
  • на внутрішньому боці ступні                                              

1 хв.

 

 

В обхід зали.

Темп середній.

Дистанція 1 крок.

Спину тримати рівно

9.

Техніка пересування без м’яча

Біг та його різновиди:

  • звичайний;
  • приставними кроками;
  • спиною вперед;
  • з високим підніманням стегна;
  • з закиданням гомілки назад;
  • по купинах;
  • з прискоренням

3 хв

Дистанція 3 кроки.

Стежити за дотриманням правил ТБ; правильною роботою рук і ніг.

Здійснюється по діагоналі

 

10.

Вправи на відновлення дихання

20 с

Темп повільний

11.

Перешикування

30 с

 

12.

Комплекс ЗРВ

Вправа 1

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

  • нахили голови під рахунок

Вправа 2

В.п. – ноги нарізно, ліва рука вгорі

  • зміна положення рук під рахунок

Вправа 3

В.п. – ноги нарізно, руки перед грудьми

  • відведення прямих та зігнутих рук з поворотами вліво та вправо під рахунок

Вправа 4

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

  • нахили тулуба вперед, торкаючись пальцями рук кінчиків пальців ніг

Вправа 5

В.п. – ноги нарізно, руки вперед в сторони

  • махи ногами

Вправа 6

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

  • присідання

3 хв

4-6 р.

 

 

6-8 р.

 

 

4-6 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

Під музичний супровід. Темп середній

 

Руки не згинати

Виправляти помилки

 

 

З кожним разом нахил нижче

Тягнути носочок

 

Ноги від підлоги не відривати

ІІ.

Основна частина

 

22 хв.

 

1.

Зупинка м’яча підошвою та удари внутрішньою частиною стопи по м’ячу, що котиться

  • розповідь;
  • демонстрація;
  • аналіз техніки;
  • робота в парах на відстані 2м, 4м, 6м

 

10 хв

Учні виконують вправу обличчям один до одного. П’ятка під час зупинки має бути нижче за носок. Намагатися точно виконати передачу C:\Users\ASUS\Documents\index.jpeg

2.

Перешикування у дві колони

І команда – «Сокіл»

ІІ команда – «Шахтар»

30 с

 

3.

Естафети з м’ячем

  • біг з м’ячем в руках;
  • ведення м’яча  внутрішньою частиною стопи;
  • передача м’яча над головою;
  • передача м’яча між ногами;

 

7 хв.

Визначати переможців C:\Users\ASUS\Documents\unnamed 4.jpg

4.

Рухлива гра «Боротьба за м’яч »

5 хв.

Стежити за дотриманням правил ТБ

ІІІ.

Заключна частина

 

5 хв.

 

1.

Шикування

30 с

На швидкість

2.

Гра на увагу «Клас!»

3 хв.

Учитель показує будь-який рух, який діти виконують лише за командою. Якщо команда «Клас!» не звучить, учні вправу не виконують

3.

Вимірювання ЧСС за 10 с

30 с

Визначити ступінь відновлення

4.

Підбиття підсумків уроку. Домашнє завдання

1 хв.

Оцінювання

5.

Організований перехід до класу

 - Відпочили і пограли, а тепер             тихенько в клас.

Щоб усі нас шанували,                                        щоб усі любили нас

 

У колоні по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Затверджую»

Вчитель: Дудка Н.А.__________

Методист: 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з фізичної культури (футбол) №

для учнів 1 класу

студентки-практикантки ФФВ

Шкодич Анастасії Валеріївни

 

 

Тема уроку :  Ігри для активного відпочинку.

 

 

 

Завдання:

  1. Вивчення рухливих ігор;
  2. Розвиток спритності, швидкості за допомогою рухливих ігор «збирання листя», «горобці і горлиці», «квітуче дерево»;
  3. Виховання ціннісного ставлення до власного здоров’я .

 

 

 

 

 

 

 Дата проведення:

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: паперові квіти, листочки нарізані з папера (якщо урок проводиться в залі), дві гілки (якщо урок проводиться в залі).

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Методичні вказівки

І

Підготовча частина

12 хв.

 

1.

Шикування,привітання, готовність учнів до уроку,  повідомлення завдань уроку        

1 хв.

Шикування в одну шеренгу (спочатку дівчата), перевірка наявності спортивної форми. Повідомлення завдань уроку.

2.

Різновиди ходьби

2 хв.

 

 

В.п. – звичайна ходьба

1 – ліва рука на пояс,

2 – права рука на пояс;

3 – ліва на плече,

4 – права на плече;

5 – ліва вгору пряма,

6 – права вгору пряма:

7 – ліва убік пряма,

8 – права убік пряма

30 м

Стежити за поставою, голову тримати прямо.

 

Ходьба на носках руки на поясі

20 м

Стежити за поставою

 

Ходьба на п’ятках руки за головою

20 м

Стежити за поставою

 

Звичайна ходьба

20 м

Стежимо візуально за станом здоров’я

3

Різновиди бігу

2 хв.

 

 

Біг повільним темпом

30 с

Тримати дистанцію

 

Біг з високим підніманням стегна

10 с

З високою частотою рухів

 

Звичайний біг

30 с

 

 

Біг із закидом гомілки

10 с

З високою частотою рухів

 

Приставним кроком лівим (правим)

20 с

Слідкувати за дистанцією

 

Ходьба (відновлення дихання)

20 с

 

 

Перешикування в дві шеренги

 

Перешикувати клас з однієї в дві шеренги

4

ЗРВ на місці

 

 

 

«Йдуть солдати». Енергійна ходьба на місці з широки­ми вільними рухами руками і високим підніманням стегна. Дихання рівномірне: на 4 кроки – вдих, на 4 – видих

70-80 кроків

Звернути увагу на правильну ко­ординацію роботи рук і ніг: крок лівою, права рука вперед; крок правою, ліва рука вперед.

 

«Зростемо великими».

В. п. –  основна стійка.

1 – руки в боки (вдих);

2 – руки вгору, підвестись на носки, потягнутись і подивитись на руки (видих);

3 – опуститись на всю ступню, руки в сторони (вдих);

4 – руки вниз (ви­дих).

6-8 разів

Вправу виконати у повільному темпі.

 

 

«Літак гойдає крилами». В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони;  

1 – нахил ліворуч;

2 – нахил праворуч.

10-12 разів

Дихання повільне, глибоке. Вправу виконати у повільному темпі. Нахили робити тільки в боковій пло­щині; голову і тулуб не нахиляти вперед. C:\Users\ASUS\Documents\i_038png.jpg.png

 

«Дроворуби». 

В. п. – стійка ноги нарізно, руки вни­зу, пальці зчеплені в «замок».

1 – руки вгору, прогнутися (вдих);

2 – енергійний нахил вперед, руки вниз (видих).

6-8 разів

Вправу виконати у середньому темпі.

 

«Присядь грудкою». 

В. п. – основна стійка, руки на пояс.

1-2 – присісти на всій ступні, руками взятись за середи­ну гомілок, голову опустити – групування (видих);

3-4 – в. п. (вдих).

6-8 разів

Вправу виконувати в повільному темпі. Звернути увагу на правильне виконання групування – коліна при­тиснути до грудей, руки до тулуба, голову нахилити до колін.

 

«М'ячик»

В. п. – руки на пояс.

Стрибки на місці на обох ногах.

25 стрибків

Стрибати м'яко на носках, ноги в колінах на­магатись не згинати, дихання рівномірне. Виконати до і перейти на ходьбу на місці.

 

 

 

Стежити за станом здоров’я

ІІ

Основна частина

20 хв.

 

1

Рухлива гра «Збирання листя»

У грі на свіжому повітрі використовують опале листя, у залі – листочки, нарізані з папера, що розкидані на підлозі. Учитель зображує разом із дітьми рухи тварин і птахів, потім діти рухаються самостійно. За командою «Зібрати листя!» діти збирають листя впро­довж 15-20 с. Перемагає той, хто зібрав найбільшу кількість листя. За командою «Розійтися!» діти розбігаються і за сигналом учителя якнайвище підкидають листя вгору.

 

6 хв.

 Перемагає той, хто зібрав найбільшу кількість листя. За командою «Розійтися!» діти розбігаються і за сигналом учителя якнайвище підкидають листя вгору.

C:\Users\ASUS\Documents\Detki-sobirayut-listochki_19156.jpg

 

Стежити  за станом здоров’я

 

Запитати у дітей про їхнє самопочуття.

2

Рухлива гра  «Квітучі дерева»

 Кількість гравців: десять і більше (парна кількість).
Матеріали: дві великі гілки, паперові квіти з нитковою петелькою (за кількістю гравців). 
1.На майданчику встановіть дві великі гілки на відстані близько 3 м одна від одної .
2.Ведучий роздає гравцям паперові квіти. До кожної квітки пришита коротка петля з нитки, щоб можна було почепити квітку на гілку.
3.Діти діляться на дві команди і стають навпроти кущів на відстані 4-5 м.
4.За сигналом ведучого ті з гравців, що стоять першими (в обох командах), біжать до своїх гілок, вішають квітку, повертаються і стають в кінці своєї шеренги.

7 хв.

Поділити клас на дві команди. Розповісти правила гри. Виграє команда, яка уквітчає свою гілку раніше, але за умови, що жодна з квіток не впаде на землю.

 

 

3

Рухлива гра «Горобці і горлиці»

У грі може брати участь необмежена кількість учасників. Усі вони об’єднуються у дві команди і шикуються у шеренги спинами одне до одного. Одна команда  «горобці», друга   «горлиці». Коли вчитель промовляє: «ГОР-обці!» - «горлиці» повинні швидко тікати до певного місця, яке заздалегідь відведене, а «горобці» намагаються миттєво розвернутися й упіймати їх. Якщо учитель викликає: «ГОР- лиції», «горобці» тікають, а «горлиці» їх ловлять.

 

7 хв.

Розповісти правила гри. Команди залишаються, як і в попередній грі. Перемагає команда , яка більше упіймає учасників іншої команди.

ІІІ

Заключна частина

3 хв.

 

 

Шикування.

Вправи на відновлення дихання.

Підведення підсумків уроку.

 

Відзначити кращих учнів. Звернути увагу на те, що робили на уроці .

 

 

 

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
826
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку