11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Заняття- гра "Брейн-ринг"

Про матеріал
Екологічна гра для дітей середньої групи «Брейн – ринг» Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей радіти при спілкуванні з природою, негативно ставитися до руйнівників довкілля. Закріплювати знання дітей про природне довкілля: взаємозв’язки в природі, сезонні явища; вміння передавати словом свої враження від природи, а також вживати слова на позначення пір року, ознак природи, погоди, класифікації рослин. Закріплювати знання дітей про народні свята. За допомогою прийомів ейдетики закріплювати значення води для природи, людини. Вправляти у добиранні слів на задані звуки [м], [п]. Розширювати знання про лікувальні властивості лікарських рослин. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, пам'ять, потребу дотримуватись правил природокористування. Виховувати бажання працювати в команді, бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Красноградський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок ) №17

Красноградська міська рада

Харківська область

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна гра

«Брейн – ринг»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь:

Касминіна О.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.02.2016

 

Екологічна гра

для дітей середньої групи

«Брейн – ринг»

 

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей радіти при спілкуванні з природою, негативно ставитися до руйнівників довкілля. Закріплювати знання дітей про природне довкілля: взаємозв’язки в природі, сезонні явища; вміння передавати словом свої враження від природи, а також вживати слова на позначення пір року, ознак природи, погоди, класифікації рослин. Закріплювати знання дітей про народні свята. За допомогою прийомів ейдетики закріплювати значення води для природи, людини. Вправляти у добиранні слів на задані звуки  [м], [п]. Розширювати знання про лікувальні властивості лікарських рослин. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, пам'ять, потребу дотримуватись правил природокористування. Виховувати бажання працювати в команді, бережливе ставлення до природи.

 

Матеріал: ноутбук, записи МР3 мелодій, емблеми, фішки, вірші, мікрофон, картинки для розвитку пам'яті; аркуші А3 – 2 шт., маленькі ілюстрації для створення картин; чобіток, тюльпани, новорічна іграшка, писанка, набір карток, які відображають послідовність розвитку рослин (дерево, квітка); картки – знаки; дидактична гра «Склади квітку»; чорний ящик, іграшки: лисичка, зайчик; презентація «Бережи природу».

 

Попередня робота: спостереження у природі, ознайомлення з сезонними явищами, прикметами, народними святами, звичаями, особливостями їх святкування; розглядання картини «Як розвивається квітка?»; бесіди та досліди з водою; дидактична гра «Добери слово на заданий звук»; розглядання альбому «Лікарські рослини»; ознайомлення з екологічними знаками; вивчення щедрівок, віршів напам’ять.

Хід  заняття:

«Коли помовчати хоч трохи,

І зупинитися на мить.

Почути можна, як довкола,

Чарівна музика звучить.»

(Запис МР3: П.Чайковський «Пори року»)

  • Що нагадує вам ця музика?

Вправа «Мікрофон»

  • Яка у нас була зима?
  • Чим подобається нам зима?

А зараз заплющте очі, і послухайте іншу мелодію.

  • Яку пору року вона вам нагадує?
  • Чого ми чекаємо від весни?

А я люблю весну, тому що вона будить природу від зимового сну і все навкруги оживає, стає красивим, так і хочеться помилуватися нею. Природа наш вірний друг, але і вона потребує від нас турботливого ставлення. Я впевнена, що ви всі любите природу і хочете дізнатися про неї, чим більше.

  • Сьогодні я пропоную вам зіграти в гру «Брейн – ринг», яка і покажить, як ви любите природу, і що знаєте про неї.

Пропоную розділитися на 2 команди:

Команда хлопчиків «Знатоки»

Команда дівчаток «Розумнички»

Як і кожна гра, «Брейн – ринг» має свої правила:

  1. Обмірковувати свої відповіді на запитання.
  2. Підказки не дозволяються.
  3. Не починати відповідати на запитання, не дослухавши його.
  4. Пам’ятайте, ви єдина команда, і за правильну відповідь отримаєте фішки.

Дозвольте представити журі:  . . . . . , вони і визначать переможців.

А зараз «Розминка»

У кожної команди на столі лежить конверт, у ньому багато картинок. Я назву декілька. Ви маєте уважно послухати, запам’ятати і викласти на столі тільки ті картинки, які назвала.

шуба              підсніжник

санки             бузок

снігур            редиска

ялинка           дзвоники

сніжинка       шпаківня

сніговик        конвалія

Молодці, ви гарно справилися із завданням.

Тепер, увага І конкурс «Створення картини природи»

Ваше завдання: серед купи картинок обрати необхідні для створення картини команда хлопців: зими;

команда дівчаток: весни.

  • Як ви думаєте, яка пора року на картині? Чому?

Молодці, і кожна команда отримує фішку.

Кожної пори року ми святкуємо свята. Перевіримо, чи знаєте ви їх.

Ваше завдання: за поданим предметом визначити, яке це свято?

(чобіток, тюльпани, новорічна іграшка, писанка).

  • Які ще свята ми святкуємо?
  • Чи знаєте ви якісь вірші про свята?

Увага, ІІ конкурс «Все переплуталось»

Перед вами набір карток, які відображають послідовність розвитку рослини.

Отже, ваше завдання: вкажіть правильну послідовність розвитку рослин

команда хлопців: дерево,

команда дівчаток: квітка.

  • Молодці! Що потрібно рослинам для росту?
  • А для чого нам ще потрібна вода? (картки – ейдетика).

За правильну відповідь команди отримують фішки.

Будьте уважні, ІІІ конкурс

Як ви вже знаєте, квіти бувають різні: садові, кімнатні, польові. Серед них є лікарські квіти. Які ви можете назвати?

Ваше завдання: скласти квітку з частин, назвати її назву.

На який звук починається назва квітки? Придумайте слова на звуки  [м], [п].

Команди отримують фішки.

Пропоную відпочити (фізкультхвилинка):

Ми пішли гуртом на луки,

Підняли до сонця руки.

Потягнулися, присіли,

Підвелись, потупотіли.

Так травичка проростає,

Так пташина пролітає,

Так струмочок пробігає,

А так квітка розквітає.

Як зайчики, стрибаємо,

Весну зустрічаємо.

IV конкурс «Чорний ящик»

  • Для наших команд невідома загадка, що заховалася в чорному ящику:

З ворсинками листя має,

Її всякий обминає,

Лиш торкнеться до долонь

  • Припече немов вогонь.
  • Її використовують у лікуванні різних хвороб. А навесні варять вітамінний борщ.
  • Ой, в чорному ящику під кропивою хтось заховався? (Виймаю іграшки).

Завдання для І команди:

«Прудке зайченятко

Не слухалось тата,

Тому застудилось

Мале зайченятко.

Закутане горло

Закутані ніжки, 

Весь день довелося

лежати у ліжку.»

  • Чим лікують застуду?

 

 

Завдання для ІІ команди:

«Мале лисенятко

Не слухалось мами,

В футбола ганяло,

Поранило лапку,

Як гол забивало.

  • Чим ранку змастити, як йоду немає?»

Команди отримують фішки.

V конкурс   «Щоб ви зробили, якби побачили….?»

Пропоную переглянути слайди і відповісти на запитання.

1.

2.

3…..

VI  конкурс   «Поштова скринька»

  • До нашого садочка прийшов лист. Давайте його прочитаємо:

Лист від вовка.

Дорогі діти, пише вам сірий вовк із лісу. Біда в мене сталася. Всі звірі, птахи і комахи перестали зі мною розмовляти. Ще й дідусь Лісовичок на мене свариться та свариться. Та й просить, щоб я вибачення у лісових мешканців попросив. Може я щось не так зробив? Лежу я на поляні і гріюсь на сонечку, пташенята в гнізді кричать, спати не дають. Аж чую, хтось мене кусає, глянув, а це комаха. Встав я, відламав гілку та й розвалив весь комашник, щоб більше не кусались. А потім ще й і пташенят крикливих скинув із гнізда. Підкажіть, чим я розізлив мешканців лісу?

Яка команда першою назве погані вчинки вовка та й одержить фішку.

Давайте пограємо в гру «Можна – неможна». Відповідати потрібно швидко.

Підсумок:

  • Команди, ви сьогодні були найкращими гравцями. Мені дуже сподобалось грати з вами в гру «Брейн – ринг». Ви багато знаєте про природу та про те, як її берегти.
  •  Поки журі підрахує фішки і визначить переможців, давайте ще раз  пригадаємо, як не слід поводитися у природі. (Показ презентації)

«Все на землі, все треба берегти,

І птаха, й звіра, і оту тварину.

Не чванься тим, що цар природи ти,

Бо, врешті, ти – лише її частинка.»

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку