ЗАНЯТТЯ 10
Права та обов'язки дитини.
Мета: розвивати асоціативне мислення, репродуктивну уяву, логічне мислення та саморегуляцію; виховувати самостійність, акуратність. Рахування усно 1-10. Вивчення числа і цифри 7. Ознайомити дітей з правами та обов'язками. Повідомити хто захищає права дітей.
ЗАНЯТТЯ 10
Права та обов’язки дитини.
Мета: розвивати асоціативне мислення, репродуктивну уяву, логічне мислення та саморегуляцію; виховувати самостійність, акуратність. Рахування усно 1-10. Вивчення числа і цифри 7. Ознайомити дітей з правами та обов’язками. Повідомити хто захищає права дітей.
Привітання
1.Гра «Кольори»
Вчитель називає колір, а діти швидко згадують предмети цього кольору.
2.Гра «Послідовні картинки»
Дітям пропонується розглянути картинки і визначити, яка з них повинна бути першою, яка другою і т.д. Потім скласти логічно зв'язане оповідання.
3.Перегляд мультфільму «Пригоди Буратіно» (1:04:22хв.)
-Про що ми говорили на минулому уроці?
-А давайте пограємо з вами в гру? Гра називається «Знайомство»
По черзі називаємо своє ім’я і те, як ви любите, щоб вас називали?
-Ми зараз дізналися , як кого звуть, а також як ви любите, щоб вас називали.Варто зазначити , що кожна дитина має право на особисте ім’я і на те щоб бути громадянином певної країни. Діти в які ї країні ми живемо? Ми звами – громадяни якої країни?
4.Рухлива хвилинка (проводимо в спортзалі під повільну музику)
5.Бесіда
- Сьогодні наше заняття присвячене правам та обов’язкам дитини. Ми часто чуємо слова: «Ти маєш право…», «Ти зобов’язений…». Перед нами покладено важливе завдання-розібратися , що ж означають ці слова на вашу думку?.
6.Обговорення мультфільм.
1.Хто дав Буратіно ім’я, купив йому абетку і відправив його до школи?
2.Хто хотів спалити Буратіно в печі?
3.Хто намагався його обдурити й обікрасти?
4.Хто в цій казці захищає права дитини, а хто їх порушує.
7.Гра «Придумай сам» (асоціації)
Психолог називає слово, а діти — інше, логічно пов'язане з ним. Наприклад:
Будинок — цегла, вікно;
ковзани — лід;
голка — нитка тощо.
(Взуття, телевізор, сонце, зима, дівчинка, куртка, м'яч, зошит.)
8.Перегляд мультфільмів та їх обговорення(10хв.)Права дітей «1»
Запитання для обговорення.
-Що сталося зі Слоненятком?
-Хто прийшов йому на допомогу?
-Про яке правило йшлося в цьому мультфільму?(Про право на медичну допомогу, про право на любов і піклування.)
9.Перегляд мультфільму . Права дітей «2»
Запитання для обговорення
-Що сталося з Пінгвінятком?
-Хто йому допомагав?
-Про які права йдеться у мультфільмі? (Про права на любов і піклування, турботу і захист з боку батьків; про право на порятунок).
10.Перегляд мультфільму. Права дітей «3»
Запитання для обговорення
-Куди шли звірятка?
-Хто спочатку не зміг потрапити до кінотеатру?
-Чому вони не змогли потрапити туди?
- Про які права йшлося у цьому мутфільмі?
11.Графічне завдання «Домалюй»
Потрібно закінчити малюнки за пунктиром (за зразком).
Прощання
Підбиваємо висновки:
Батьки є найкращими захисниками своїх дітей.
Учителі, вихователі, лікарі, поліцейські, рятувальники дбають про захист прав дітей.
Твій обов’язок- поважати права інших дітей.
Запитує у дорослих дозволу на те, що не можна робити без їхньої згоди.