ЗАНЯТТЯ 10 Права та обов’язки дитини.Ознайомити дітей з правами та обов’язками. Повідомити хто захищає права дітей. Рахування усно 1-10 Написання числа 7

Про матеріал

ЗАНЯТТЯ 10

Права та обов'язки дитини.

Мета: розвивати асоціативне мислення, репродуктивну уяву, логічне мислення та саморегуляцію; виховувати самостійність, акуратність. Рахування усно 1-10. Вивчення числа і цифри 7. Ознайомити дітей з правами та обов'язками. Повідомити хто захищає права дітей.

Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ 10

Права та обов’язки дитини.

Мета: розвивати асоціативне мислення, репродуктивну уяву, логічне мислення та саморегуляцію; виховувати самостійність, акуратність. Рахування усно 1-10. Вивчення числа  і цифри 7. Ознайомити дітей з правами та обов’язками. Повідомити хто захищає права дітей.

Привітання     

1.Гра «Кольори»

Вчитель називає колір, а діти швидко згадують предмети цього кольору.

2.Гра «Послідовні картинки»

Дітям пропонується розглянути картинки і визначити, яка з них повинна бути першою, яка другою і т.д. Потім скласти логічно зв'язане оповідання.

3.Перегляд мультфільму «Пригоди Буратіно» (1:04:22хв.)

-Про що ми говорили на минулому уроці?

-А давайте пограємо з вами в гру? Гра називається «Знайомство»

По черзі називаємо своє ім’я  і те, як ви любите, щоб вас називали?

-Ми зараз дізналися , як кого звуть, а також як ви любите, щоб вас називали.Варто зазначити , що кожна дитина має право на особисте ім’я і на те щоб бути громадянином певної країни. Діти в які ї країні ми живемо? Ми звами – громадяни якої країни?

4.Рухлива хвилинка (проводимо в спортзалі під повільну музику)

5.Бесіда

- Сьогодні наше заняття присвячене правам та обов’язкам дитини. Ми часто чуємо слова: «Ти маєш право…», «Ти зобов’язений…». Перед нами покладено важливе завдання-розібратися , що ж означають ці слова на вашу думку?.

6.Обговорення мультфільм.

1.Хто дав Буратіно ім’я, купив йому абетку і відправив його до школи?

2.Хто хотів спалити Буратіно в печі?

3.Хто намагався його обдурити й обікрасти?

4.Хто в цій казці захищає права дитини, а хто їх порушує.

7.Гра «Придумай сам» (асоціації)

Психолог називає слово, а діти — інше, логічно пов'язане з ним. Наприклад:

Будинок — цегла, вікно;

ковзани — лід;

голка — нитка тощо.

(Взуття, телевізор, сонце, зима, дівчинка, куртка, м'яч, зошит.)

8.Перегляд мультфільмів та їх обговорення(10хв.)Права дітей «1»

Запитання для обговорення.

-Що сталося зі Слоненятком?

-Хто прийшов йому на допомогу?

-Про яке правило йшлося в цьому мультфільму?(Про право на медичну допомогу, про право на любов і піклування.)

9.Перегляд мультфільму . Права дітей «2»

Запитання для обговорення

-Що сталося з Пінгвінятком?

-Хто йому допомагав?

-Про які права йдеться у мультфільмі? (Про права на любов і піклування, турботу і захист з боку батьків; про право на порятунок).

10.Перегляд мультфільму. Права дітей «3»

Запитання для обговорення

-Куди шли звірятка?

-Хто спочатку не зміг потрапити до кінотеатру?

-Чому вони не змогли потрапити туди?

- Про які права йшлося у цьому мутфільмі?

11.Графічне завдання «Домалюй»

Потрібно закінчити малюнки за пунктиром (за зразком).     

         Прощання

       Підбиваємо висновки:

Батьки є найкращими захисниками своїх дітей.

Учителі, вихователі, лікарі, поліцейські, рятувальники дбають про захист прав дітей.

Твій обов’язок- поважати права інших дітей.

Запитує у дорослих дозволу на те, що не можна робити без їхньої згоди.

 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку